Web Analytics Made Easy - Statcounter

شامگاه گذشته گردنه الماس در شهرستان خلخال دارای کولاک شدید برف بود که باعث گرفتار شدن تعداد زیادی از مسافران و مترددین از این محور مواصلاتی شود.

به گزارش  خبرگزاری فارس از اردبیل، شامگاه گذشته گردنه الماس در شهرستان خلخال دارای کولاک شدید برف بود که باعث گرفتار شدن تعداد زیادی از مسافران و مترددین از این محور مواصلاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معروف خسروی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال از نجات بیش از 350خودروی گرفتار در این محور با حضور راهداران، پلیس‌راه، و سازمان امداد و نجات هلال احمر خبر داد.

وی افزود: در چندین نوبت به لحاظ کولاک شدید در حوزه استحفاظی خلخال کولاک شدید منجر به بسته شدن مسیر شد که بلافاصله با تلاش راهداران مسیر برف‌روبی و تردد ادامه یافت.

رئیس اداره راهداری خلخال گفت: سرعت کولاک در این منطقه به بیش از یک‌صد کیلومتر رسید و باعث عدم دید افقی در این محور شد و کولاک شدید در محور الماس ادامه دارد.

گفتنی است؛ در حوزه گیلان محور مواصلاتی اسالم نیز چندین ساعت اختلال در تردد و عبور و مرور باعث مسدود شدن چندین ساعته جاده شد.

کولاک شدید اجازه حرکت دستگاه‌های سنگین راهداری را هم نمی‌داد

غلامحسین بخت شاهی، رئیس اداره راهداری شهرستان تالش استان گیلان در گفت‌وگو باخبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به کولاک شدید در این محور گفت: امکانات موجود به خاطر کولاک در این منطقه که متصل به گردنه الماس است بسیج شده ولی به‌علت کولاک چندین مرتبه راه مسدود شد که با تلاش راهداران گیلان و خلخال این مسیر دوباره بازگشایی شد.

وی گفت: کولاک شدید اجازه حرکت دستگاه‌های سنگین راهداری را هم نمی‌داد به‌طوری‌که عدم دید و شدت کولاک موجب توقف خودروهای عبوری مسافرین بود.

شاهی ضمن اشاره به تعامل خوب راهداران خلخال و تالش در این مسیر گفت: در حوزه خلخال نیز کولاک شدید وجود داشت و در سایه تلاش راهداران استان اردبیل و حضور نیروهای پلیس راه خودروها به مسیرهای خود هدایت شدند.

رانندگان از تردد غیرضرور در محور خلخال به اسالم اجتناب کنند

حسین نظافت، جانشین فرماندهی انتظامی خلخال در بازدید از مسیر در حال بازگشایی محور خلخال به اسالم ضمن ارزیابی مثبت تلاش راهداران و امدادگران گفت: شدت کولاک اجازه تردد خودروها را نمی‌دهد و با هماهنگی‌های انجام شده در خلخال به‌خاطر حفظ جان مسافران سفرهای غیر ضروری ممنوع بوده و پلیس‌راه و پاسگاه چند منظوره خلخال به اسالم از تردد مسافرین ممانعت به‌عمل می‌آورد.

نظافت گفت: راهداران شب سختی را در کنار تیم‌های امداد و نجات و پلیس راه در این محور گذرانده و کولاک همچنان در این منطقه شدت شدید دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شامگاه گذشته نیز بیش از ده‌ها خودرو در محور کوثر و اردبیل و خلخال به اردبیل به علت سرعت زیاد و لغزندگی جاده از مسیر خود منحرف و  از جاده خارج شده بودند.

انتهای پیام/3463/131

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو برف خلخال اردبیل خلخال به اسالم تردد کولاک شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد مرد جوانی در محور پونل به خلخال

سید نادر صفوی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جسد مرد جوانی در محور پونل به خلخال محدوده ییلاق جهانگیریه کشف شده است.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به اینکه هویت این جسد هنوز مشخص نشده است، تصریح کرد: تحقیقات در مورد نحوه فوت این شخص همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6082098

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت راه‌های جنوب کرمان در پی بارندگی‌های اخیر
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • کشف جسد مرد جوانی در محور پونل به خلخال
  • لحظات رعب آور سرنشینان دو اتوبوس مسافربری برای نجات از سیل+ فیلم
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • گردنه تته کردستان همچنان درگیر برف و کولاک
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳ + فیلم