Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر شهامت روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای اجرای این طرح ها ۳۷ میلیارد و ۹۷ میلیون ریال اعتبار هزینه شده و با بهره برداری از آن بیش از ۴۶ هزار روستایی منطقه از مزایای آن بهره مند می شوند.  

وی پروژه های قابل افتتاح را شامل تکمیل راه روستایی بیدواز و تکمیل راه روستایی قره چاه در اسفراین، بهسازی و روکش آسفالت محور اسطرخی در شیروان، بهسازی و روکش آسفالت محور روستای سنخواست، رختیان و گیفان در بجنورد و بهسازی و روکش آسفالت محور نجف در شهرستان مانه و سملقان دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در قالب طرح ابرار،  ساخت ۷۰ کیلومتر راه روستایی در این استان آغاز شده است که تا پایان سال مالی جاری، به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح مسوولیت ساخت بخشی از راه‌های روستایی، به این اداره کل واگذار شده است، اظهار داشت: به همین منظور، گروه ساخت راه روستایی در این اداره کل تشکل شده است که به صورت امانی، نسبت به اجرای پروژه در محورهای روستایی اقدام می کند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با بیان اینکه در اجرای طرح ابرار، اولویت با ساخت و تکمیل راه برای روستاهای بالای ۵۰ خانوار است افزود: امید است با اجرای این طرح، شاخص بهره مندی روستاییان استان از راه مناسب، ارتقا یابد.  

طول راه‌های خراسان شمالی بدون احتساب راه‌های روستایی، یکهزار و ۳۴۳ کیلومتر است که ۱,۵۴ درصد از راه‌های کشور را به خود اختصاص داده است.  

اکنون ۱۶۶ کیلومتر بزرگراه، ۴۳۲ کیلومتر راه اصلی و ۷۴۵ کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.

طول راه‌های روستایی استان هم چهار هزار و ۶۵۴ کیلومتر است که ۳,۶ درصد از راه‌های روستایی کشور را دارد و در رتبه ۱۳ استان های کشور قرار گرفته است.

طول راه‌های شریانی استان ۶۳۷ کیلومتر است که ۱,۸ از راه‌های شریانی کشور را به خود اختصاص داده است.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.  

برچسب‌ها راهداری افتتاح طرح توسعه روستایی خراسان شمالی کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهداری افتتاح طرح توسعه روستایی خراسان شمالی کارآمدی دولت راهداری افتتاح طرح توسعه روستایی خراسان شمالی کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌ سوار آماده افتتاح شد

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: پل تخریب شده انجیرلوی محور گرمی – بیله سوار که در سیل سال گذشته تخریب شده بود، در مرحله بهسازی و افتتاح قرار گرفته است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، کلیم الله وثوقی  اظهار داشت: عملیات بهسازی پل انجیرلوی محور گرمی به بیله سوار بعد از وارد آمدن خسارت در اثر جاری شدن سیل سال گذشته در دستور کار بهسازی قرار گرفت اما به صورت موقت پل فلزی را در این مسیر راه اندازی کردیم تا عبور و مرور در این محور مواصلاتی ترانزیتی با اختلال روبه رو نشود.

وی تصریح کرد: این پروژه خاص با تلاش راهداری و عوامل مهندسی استان به شکل مطلوب طراحی شده که در یک سال اخیر اجرای آن با قوت و قدرت ادامه پیدا کرد که امروز شاهد انجام مراحل پایانی و تکمیلی این پل هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: برای این پل 16 شمع در ارتفاع 20 متر به کارگیری شده و فنداسیون آن با کیفیتی مطلوب اجرایی و عملیاتی شده است.

وثوقی افزود: تا آخر تیرماه شاهد بهره برداری و راه اندازی پل انجیرلو خواهیم بود تا با مطلوبیت امکان تردد در محور گرمی – بیله سوار فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در طراحی و اجرای این پروژه به نحوی عمل شده تا سازه آن بر اثر حوادث غیرمترقبه به ویژه جاری شدن سیل دچار تخریب نشده و امکان بهره برداری آن فراهم آید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اضافه کرد: پیش بینی ما هزینه کرد 40 میلیارد تومانی برای این پروژه بود اما با تعدیلی که در این یک سال انجام شد، پروژه با هزینه ای بالغ بر 50 میلیارد تومان آماده افتتاح شده است.

وثوقی بیان کرد: امیدواریم هموطنان در محور گرمی – بیله سوار به عنوان مسیر ترانزیتی از این پل و بزرگراه در حال احداث بهره برداری کرده و امکان تردد ایمن داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • ۱۱ طرح صنعت آب و برق استان سمنان بهره‌برداری شد
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی سمنان
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌ سوار آماده افتتاح شد
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر