Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@14:45:18 GMT

تلاش بارسا برای هایجک کردن ستاره مد نظر اینتر

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۹۵۱۷

تلاش بارسا برای هایجک کردن ستاره مد نظر اینتر

به گزارش میرر، بارسلونا برای به هم ریختن نقشه‌های اینتر برای جذب کریستین اریکسن، پیشنهادی بیشتر از باشگاه ایتالیایی به تاتنهام داده است.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی میرر مدعی شد باشگاه بارسلونا به شکلی غیرمنتظره و دیرهنگام برای جذب کریستین اریکسن از تاتنهام اعلام آمادگی کرده و احتمالا قصد دارد نقشه‌های اینترمیلان را به هم بریزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی با اینحال، میرر می‌گوید اریکسن به احتمال زیاد راهی اینتر خواهد شد.

 

 

بارسلونا در این مدت فعل و انفعالات درباره اریکسن را به دقت زیر نظر داشته و حالا در لحظات آخر پیشنهادی به تاتنهام ارائه داده و منتظر است تا پاسخ این باشگاه را دریافت کند. بارسلونا مایل است اریکسن را ابتدا با یک پیش‌قرارداد جذب کند تا در تابستان آینده که او بازیکن آزاد شد به صورت دائمی به خدمت بگیردش.

 

اریکسن در این لحظه آزاد است که با باشگاه‌های خارجی مذاکره کند چرا که قرارداد او تابستان آینده به پایان می‌رسد. بر اساس این گزارش بارسلونا از این فرصت استفاده کرده و با نمایندگان اریکسن مذاکراتی رسمی انجام داده.

 

 

ولی میرر می‌گوید اینترمیلان همچنان گزینه اول این هافبک دانمارکی به حساب می‌آید و حاضر است با اریکسن یک قرارداد چهار سال و نیمه امضا کرده و علاوه بر پاداشهای مالی قابل توجه دستمزدی به اندازه هر هفته 190هزار یورو به او پرداخت کند.

 

بارسلونا تاتنهام اینتر میلان کریستین اریکسن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا تاتنهام اینتر میلان کریستین اریکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلخ‌ترین حذف بارسلونا پس از 40 سال

به گزارش "ورزش سه"، بارسا بعد از پیروزی در پارک دو پرنس (2-3)، خوشبینی فراوانی برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشت. عجیب هم نبود، زیرا تاریخ به نفع آنها حکایت می کرد اما بارسا در بازی برگشت 1-4 باخت و حذف شد.

با این حذف، بارسلونا رکورد بیش از 4 دهه‌ای خود را خراب کرد، زیرا از سال 1984 و پس از پیروزی در بازی رفت خارج از خانه، در یک بازی اروپایی شکست نخورده بود.

به علاوه آخرین باری که این اتفاق رخ داد نیز برابر رقیب فرانسوی و با همین نتیجه بود: 1-4 مقابل متز در جام برندگان جام. 

حذف‌های اروپایی بارسا پس از پیروزی در بازی رفت خارج از خانه:

بارسلونا 0-4 کلن (جام یوفا 1980)
بارسلونا 1-4 متز (جام برندگان 1984)
بارسلونا 1-4 پی اس جی (لیگ قهرمانان 2024)

دیگر خبرها

  • تلخ‌ترین حذف بارسلونا پس از 40 سال
  • آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ
  • پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!
  • پیام یامال به ژاوی: دلم رو خون کردی بی‌وفا! (عکس)‏
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!
  • وقتی نیامده محبوب مادریدی‌ها می‌شوی؛ کیلیان ام باپه، قاتل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال