Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@14:29:07 GMT

بازگشایی راه ارتباطی 232 روستای شهرستان کوهرنگ

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۹۵۳۴

بازگشایی راه ارتباطی 232 روستای شهرستان کوهرنگ

فرماندار شهرستان کوهرنگ با بیان اینکه در پی بارش سنگین برف در شهرستان کوهرنگ راه ارتباطی 232 روستا بسته شد، گفت: راه‌های ارتباطی این روستاها شب گذشته به‌طور کامل بازگشایی شد.

هوشنگ مصطفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه در پی بارش سنگین برف در شهرستان کوهرنگ راه ارتباطی 232 روستا بسته شد، گفت: راه‌های ارتباطی این روستاها شب گذشته به‌طور کامل بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان کوهرنگ ادامه داد: تنها جاده ارتباطی روستاهای پشت کوه موگویی بسته است، اما جاده جایگزین برای تردد اهالی این منطقه از فریدون‌شهر اصفهان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر گردشگران زمستانی از اقصی نقاط استان و استان‌های مجاور در حال ورود به شهرستان کوهرنگ جهت استفاده از پیست چلگرد هستند.

لازم به ذکر است بارش برف اخیر در شهرستان کوهرنگ موجب بسته شده راه ارتباطی این شهرستان با استان خوزستان و مسدود شدن گردنه‌های چری و شاه‌منصوری شد که این جاده نیز پس از ساعاتی مجدد بازگشایی شد. (جزییات بیشتر)

انتهای پیام/68026/م

منبع: فارس

کلیدواژه: روستا اصفهان بارش برف فرماندار کوهرنگ بارش برف پیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران

محسن یمینی رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: با توجه به نقش خطوط ترافیکی در ارتقا ضریب ایمنی راه‌ها، و کاهش تصادفات جاده‌ای در مسیر‌های پُر تردد در یک ماه گذشته یکصد کیلومتر از جاده‌های مختلف ارتباطی استان خط‌کشی شده است.

او افزود:خط کشی راه‌ها که از مقرون به صرفه‌ترین نوع علائم ایمنی محسوب می‌شود، بطور مستقیم در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می‌کند.

یمینی گفت: یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفر‌های برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی- هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند، درمقاطعی از محور‌های استان اجرا می‌شود.

او افزود: این اداره کل در این راستا به منظور افزایش ایمنی راهها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بویژه در شب با دید محدود، تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راه‌های ارتباطی زیرپوشش را به طور ویژه انجام می‌دهند.

مازندران دارای ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • قرق مطلق دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا