Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-23@09:33:10 GMT

بارش برف و باران در جاده‌های ۸ استان

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۹۶۱۱

بارش برف و باران در جاده‌های ۸ استان

تین نیوز

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از بارش برف و باران در جاده‌های ۸ استان از جمله سیستان و بلوچستان و هرمزگان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال حاضر در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان بوده و این محورها بدون هرگونه مداخلات جوی هستند

همچنین هم‌اکنون بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و زنجان و  بارش باران در برخی از محورهای استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان راهداری اعلام کرده برای تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر کشور همراه داشتن زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.

علاوه بر این محور شهداد - نهبندان، یاسوج - اقلید، جیرفت - ساردوئیه، بافت - کرمان و  رودبار - ایرانشهر محورهای مسدود شریانی کشور هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بارش برف و باران سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر ترانزیتی چابهار به جاسک بازگشایی شد

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با فعالیت شبانه روزی ۵۴۰ نفر از نیروهای راهداری در قالب ۵۰ اکیپ ثابت و سیار با حدود ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در جاده های آسیب دیده از سیل در جنوب استان سیستان و بلوچستان، مسیر ترانزیتی چابهار به جاسک بازگشایی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص آخرین وضعیت راه های کشور در پی وقوع سیل اخیر گفت: حجم خرابی ها در جنوب سیستان و بلوچستان بیشتر از استان های دیگر کشور است به ویژه دو محور اصلی شهرستان چابهار به نیکشهر و ایرانشهر که موجب تخریب زیاد این مسیر شده است، همچنین مسیر چابهار به شهرستان جاسک در استان هرمزگان که مسیر ترانزیتی کشور است نیز خسارت زیادی وارد شده است.

امانی ادامه داد: ۵۴۰ نفر از نیروهای راهداری در قالب ۵۰ اکیپ ثابت و سیار با حدود ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری به صورت شبانه روزی در حال فعالیت بوده و تمام تلاش این مجموعه در قدم اول بازگشایی جاده های اصلی شریانی است که خوشبختانه مسیر شریانی نیکشهر و چابهار به جاسک بازگشایی شد و پیش بینی می شود با تلاش همکاران تا ۱۰ روز آینده تمامی مسیرهای فرعی و روستایی نیز بازگشایی شود.

وی بیان کرد: از سه هزار میلیارد تومان خسارت سیل به جاده های کشور، ۱۵۰۰ میلیارد تومان به زیرساخت های جنوب استان سیستان و بلوچستان وارد شده است. 

امانی درخصوص اقدامات سازمان درخصوص رفع خرابی های حاصل از سیل اظهار کرد: برای جبران خرابی ها و آب شکستگی و آبرفتگی جاده ها از اعتبارات ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و ستاد بحران کشور استفاده و مسیرهای تخریب شده براساس استانداردهای روز مهندسی رفع خرابی خواهد شد. 

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین گفت: خیلی از نقاط جنوب استان سیستان و بلوچستان آب نما است که نیاز به پل دارد که هر ساله بخشی از اعتبارات برای انجام این کار در نظر گرفته شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • ◄ استخدام فوری 10 هزار راننده با فراخوان سازمان راهداری و نکات مهمی درباره آن
  • برگزاری نشست کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران و تاجیکستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان
  • مسیر ترانزیتی چابهار به جاسک بازگشایی شد