Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@08:43:13 GMT

کلید آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۹۶۸۲

کلید آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی منتشر شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار رشته های فوق تخصصی بالینی پزشکی ۵۶۷ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد، ۲۳۷ نفر مرد و ۳۳۰ نفر زن هستند.

سی و هفتمین دوره پذیرش دستیار رشته های فوق تخصصی بالینی پزشکی در روز پنجشنبه ۳ بهمن ۹۸ برگزار شد و در حال حاضر کلید اولیه سئوالات و دفترچه آزمون بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir قابل مشاهده است.

همچنین فرم درخواست بررسی سئوالات در سایت قرار داده شده و داوطلبان در صورت اعتراض می توانند به صورت الکترونیکی آن را تکمیل کنند. پس از رسیدگی به اعتراضات نتایج آزمون کتبی اعلام می شود و آزمون شفاهی برای داوطلبانی برگزار می شود که حدنصاب نمره کتبی تراز شده را کسب کرده باشند.

آزمون شفاهی تمامی رشته های فوق تخصصی به صورت منفرد یا ترکیبی از روش های PMP و OSCE و مصاحبه ساختارمند و سایر روش های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خواهد بود.

آزمون شفاهی برای ۲۵ رشته در روزهای ۱۲ و ۱۳ بهمن ماه در مراکز درمانی مرتبط با هر رشته بر اساس جدول زمان بندی اعلام شده در زمان انتشار کارت آزمون، برگزار خواهد شد.

بر اساس موضوع ۲ هشتاد و چهارمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصص در این دوره داوطلبان شرکت کننده واجد شرایط در آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی، مجاز به شرکت در آزمون دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) آینده نخواهند بود.

انتهای پیام/

341 / 320 کلید آزمون دستیاری پزشکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کلید آزمون دستیاری پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز سنجش دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده اند، از امروز شنبه ۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

مرکز سنجش، پذیرش وفارغ التحصیلی، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضای ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.

داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور وکد ملی اقدام به ورود به سامانه نموده وپس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

کد خبر 6083398

دیگر خبرها

  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • خطر خالی ماندن ظرفیت دستیاری برخی رشته‌های تخصصی
  • خالی ماندن ظرفیت دستیاری برخی رشته‌های تخصصی
  • برخی رشته های پزشکی در مرز بحران/ صندلی های خالی دستیاری
  • بحران خالی ماندن ظرفیت دستیاری برخی رشته‌های تخصصی
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد
  • انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • رقابت ۳۵۰ دانش‌آموز و کارمند در مرحله شفاهی مسابقات طرح قدس