Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ای‌پی، دانلد ترامپ که برای حضور در مجمع اقتصاد جهانی به داووس سفر کرده بود، صبح چهارشنبه را با زدن ۴۱ توییت بین ساعت شش تا هفت به وقت سوئیس آغاز کرد. او چهارشنبه را با پست کردن ۱۴۲ مطلب در صفحه شخصی خود در توییتر به پایان رساند تا رکورد ۱۲۳ توییت روز ۱۲ دسامبر را بشکند؛ زمانی که کار کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا درباره اتهام‌های ترامپ آغاز شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این رکورد مربوط به دوران ریاست جمهوری ترامپ است. او سال ۲۰۱۵ و وقتی هنوز وارد کاخ سفید نشده بود، در یک روز همزمان با پخش یکی از قسمت‌های برنامه تلویزیونی «کارآموز ستارگان» ۱۶۲ توییت زد تا نشان دهد حسابی ویژه روی شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی باز کرده است.

زدن ۱۴۲ توییت در ۱۸ ساعت و ۱۸ دقیقه همزمان با حضور در مجمع جهانی اقتصاد در داووس و ادامه محاکمه استیضاح در سنا نشان داد رئیس جمهوری آمریکا به شدت تحت فشار است. هر چند خود او بارها در توییت‌هاش تلاش کرد چهره‌ای آرام و منطقی از یک رئیس جمهوری کاملا عصبی ارائه دهد.

بیش از ۸۷ درصد پست‌های ترامپ در توییتر در روز چهارشنبه ریتوییت از دیگر صفحه‌ها بود؛ از جمله مطالب پسرش دانلد ترامپ جونیر، حساب کاربری کاخ سفید و حساب رسمی پویش انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰. یکی از ۱۸ توییت خود ترامپ یک عبارت دو واژه‌ای بود: «بدون فشار!»

رئیس جمهوری آمریکا پس از زدن توییتی به نشانه پیشرفت بزرگ در داووس، به بیش از ۷۱ میلیون دنبال‌کننده خود در توییتر مژده داد دارد به آمریکا بازمی‌گردد، آن هم بعد از «یک سفر بسیار موفق (برای آمریکا)». آخرین توییت ترامپ پیش از رفتن به رختخواب هم بازنشر توییتی علیه آدام شیف، نماینده دمکرات بود.

نموداری که در این خبر می‌بینید، نشان می‌دهد ترامپ از زمان آغاز به کار حساب کاربری @realDonaldTrump در فضای توییتر، هرگز این اندازه فعال نبوده است.

کد خبر 480152 برچسب‌ها آمریکا - دونالد ترامپ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برج آزادی رکورد بازدید را شکست

علیرضا دباغی؛ سرپرست مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی ضمن اعلام خبر بازدید ۱۳۰۰۰ نفری از برج آزادی در هفته اول نوروز، از ثبت رکورد جدید بازدید‌های برج آزادی خبر داد.

وی گفت: مجموعه برج آزادی تهران به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری پایتخت، رکورد بی‌نظیری در جذب بازدیدکننده و گردشگری ثبت کرده است که این رکورد در مقایسه با سال گذشته، ۲۳ درصد افزایش داشته است.

دباغی افزود: با استقبالی که گردشگران نوروزی از این بنای تاریخی دارند، پیش‌بینی می‌شود تا پایان روز ۱۲ فروردین، برج آزادی رکورد قابل‌توجهی را در کارنامه خود ثبت کند.

رواق هنر‌های ایرانی با حضور استادان و هنرمندان همراه با کارگاه آموزشی، غرفه‌های صنایع دستی، موسیقی زنده، نمایشگاه عروسک‌های اقوام ایرانی، نمایشگاه دست‌سازه‌های استان‌ها و بازدید از فضا‌های بازدیدی برج آزادی به همراه بام از ویژه‌برنامه‌های نوروزی آزادی است که تا ۱۲ فروردین برگزار می‌شود.

برج آزادی تا ۱۲ فروردین از ساعت ۹ تا ۲۰ پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • بولتون: ترامپ مصمم به خروج از ناتو است
  • افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات: من واقعا از زیرنویس شبکه خبر فهمیدم بنزین دیشب گران شده! رئیسی اولین کسی بود که توییت زد و مخالفت کرد، در حالی که نامه سران قوا را با خط خودش امضا کرده بود!
  • ادعای بولتون: پوتین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • ادعای بولتون: پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • رکورد بازدید از برج آزادی شکست
  • برج آزادی رکورد بازدید را شکست