Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیمی گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر همایش اختصاصی در حوزه اصناف با عنوان «نقش اصناف در انقلاب» در ماسال برگزار می‌شود.

«محمدرضا رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: کشور ما در شرایط خاصی قرار دارد و گرامیداشت دهه مبارک فجر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

مسئول کمیته اصناف و بازرگانی ستاد دهه فجر ماسال با بیان اینکه اصناف و بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی و در طول این چهل و یکسال نقش سرنوشت‌سازی داشته‌اند افزود: دهه فجر فرصت مناسبی است تا اهداف و ارزش‌های انقلاب برای نسل امروز به‌درستی تبیین و آنان با این اهداف به درستی مأنوس شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: در شرایط کنونی که دشمنان انقلاب به دنبال فروپاشی نظام جمهوری اسلامی هستند، مردم به‌ویژه جامعه اصناف و بازاریان باید با اتحاد و همدلی در راستای گرامیداشت هرچه باشکوهتر ایام ا... دهه فجر، مشت محکمی بر دهان استکبار بکوبند.

 

رحیمی حضور حداکثری اصناف و بازاریان را در برگزاری مراسم دهه فجر، فضاسازی شهر و راهپیمایی ۲۲ بهمن خواستار شد و تصریح کرد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر آذین‌بندی توسط اصناف صورت می‌گیرد.

 

مسئول کمیته اصناف و بازرگانی ستاد دهه فجر ماسال خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های این کمیته برگزاری همایش اختصاصی در حوزه اصناف با عنوان «نقش اصناف در انقلاب» است.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد رویداد ملی فهما کمک به سیل زدگان سردار سلیمانی نماز جمعه ایام الله دهه فجر ایام دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، همایش هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و بزرگداشت مقام شامخ استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در گلزار مطهر شهدای شهر قدیم لار برگزار می‌شود.

در حاشیه این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین و با سخنرانی سردار اسماعیل کوثری (نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی) همراه است از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی شهرستان‌های لارستان، اوز و جویم تجلیل خواهد شد.

لازم به ذکر است مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا نیز رأس ساعت ساعت ۱۵:۳۰ پنجشنبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086935

دیگر خبرها

  • همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • همایش پیاده روی خانوادگی در دهدشت
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین