Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-24@08:12:24 GMT

بیت‌کوین؛ باارزش‌ترین ارز دیجیتالی جهان

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۹۷۸۰

بیت‌کوین؛ باارزش‌ترین ارز دیجیتالی جهان

ایتنا - ​​​​​​​بیت‌کوین کماکان باارزش‌ترین ارز دیجیتالی در جهان است.
به گزارش ایتنا از ایسنا، ارزهای دیجیتالی مانند یک گردباد بازارهای مالی جهان را در نوردیده‌اند و با وجود نگرانی های گسترده از احتمال استفاده از این ارزها در امور مجرمانه ای نظیر پولشویی و تامین مالی تروریسم، استفاده از آن ها در کشورهای مختلف رو به گسترش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه با با ارزش‌ترین ارزهای دیجیتالی در جهان آشنا می شوید:
۱-بیت کوین
شناخته شده‌ترین و در عین حال قدیمی‌ترین ارز دیجیتالی معتبر دنیا که در سال ۲۰۰۹ معرفی و راه اندازی شد. تاکنون بیش از سه چهارم کل بیت کوین های موجود استخراج شده اند و ارزش بیت کوین های موجود در بازار در حال حاضر ۱۵۶.۵۲ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

۲- اتریوم
این ارز از سال ۲۰۱۵ وارد بازارها شد و یکی از محبوب‌ترین ارزهای مورد استفاده در قرارداده ای هوشمند است. ارزش اتریوم های موجود در بازار در حال حاضر ۱۷.۵ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

۳- ریپل
با وجود ان که هدف از معرفی ریپل، تسهیل تراکنش‌های بین شرکت‌ها و موسسات مالی بزرگ بود، این ارز به یک ارز دیجیتالی محبوب تبدیل شده است و ارزش ریپل‌های موجود در بازار در حال حاضر ۹.۸ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

۴- بیت کوین کش
یک ارز دیجیتالی مشابه بیت کوین که در سال ۲۰۱۷ توسعه داده شد. این ارز دارای تعرفه‌های ارزان تری در مقایسه با بیت کوین است و ارزش بیت‌کوین کش‌های موجود در بازار در حال حاضر ۵.۷۶ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

۵- بیت کوین اس وی
یکی دیگر از ارزهای دارای عملکرد مشابه بیت‌کوین که دارای پروتکل‌های امنیتی بیشتری در مقایسه با بیت کوین کش است و به همین دلیل نیز هزینه استخراج بالاتری دارد. ارزش بیت‌کوین اس وی های موجود در بازار در حال حاضر ۵.۵۱ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

۶- تتر
یک ارز دیجیتالی که به گونه‌ای توسعه داده شده است که دارای ثبات قیمتی بیشتری باشد. این ارز متکی به دلار کانادا، روپیه هند و یورو بودهو ارزش تترهای موجود در بازار در حال حاضر ۴.۱۱ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

۷- لایت کوین
در سال ۲۰۱۱ و با تکیه بر چارچوب های استاندارد بیت کوین طراحی و عرضه شد. سرعت انتقال و میزان استخراج ارز دو عامل متمایز لایت کوین از بیت کوین هستند. ارزش لایت کوین های موجود در بازار در حال حاضر ۳.۵۷ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: بیت کوین رمزارز ارز دیجیتالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بیت کوین امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت بیت کوین، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۶۶,۵۵۶.۱۰ دلار معادل ۴۳,۵۶۰,۹۶۷,۰۰۰ ریال اعلام شد. بیت کوین امروز در بیشترین مقدار ۶۷,۲۱۵.۳۸ دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته ۷۰.۰۳ افزایش قیمت داشت.

منبع: انتخاب

tags # بیت کوین سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • رشد جنون آمیز قیمت کاکائو در جهان؛، شکلات از طلا سبقت گرفت!
  • برنج هم از تورم جا نماند!
  • قیمت بیت کوین امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۳ ارديبهشت
  • قیمت بیت کوین، امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • با ارزش ترین خودروساز جهان بازار را غافلگیر کرد