Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت راه‌های کشور با بیان اینکه برابر آخرین گزارش‌های دریافتی، بارش برف در اکثر محورهای استان‌های کرمان، مرکزی، قزوین، سمنان، اصفهان، همدان، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان شمالی گزارش شده است گفت: همچنین در محورهای دیواندره-سقز و قروه-سنندج واقع در استان کردستان و ارتفاعات محور هراز بارش برف گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد بارش باران در محورهای مواصلاتی کشور نیز افزود: در محورهای برازجان-شیراز و چغادک-برازجان در استان بوشهر و اکثر محورها استان فارس بارش باران گزارش شده است.

رحمانی با بیان اینکه در اکثر محورهای استان‌های سمنان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و مرکزی تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است گفت: رانندگان توجه داشته باشند که در محور شیراز-سپیدان استان فارس، محورهای اصفهان-الیگودرز، شهرضا-یاسوج، میمه-دلیجان، گلپایگان-خمین در استان اصفهان، محورهای روانسر-پاوه، روانسر-جوانرود و روانسر-کامیاران در استان کرمانشاه، گردنه اسدآباد در استان همدان، محورهای دیواندره-سقز و قروه-سنندج در استان کردستان، محور سلفچگان-اراک در استان قم تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: در اکثر محورهای استان‌های قزوین، مرکزی، محورهای همدان-اسدآباد، همدان-ساوه در استان همدان، محور سرابله-حمیل در استان ایلام، محور سلفچگان-قم در استان قم، محور اصفهان-شهرضا در استان اصفهان، محور ملک آباد-تربت حیدریه در استان خراسان رضوی و ارتفاعات محورهای هراز و فیروزکوه مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

رحمانی ادامه داد: همچنین ترافیک نیمه سنگین در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس در آزادراه قزوین کرج گزارش شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: محورهای مواصلاتی ترافیک بارش برف و باران در اکثر محورهای مواصلاتی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی کشور

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های خراسان جنوبی، سیستان بلوچستان و کرمان همچنان ادامه دارد، گفت: با توجه به هشدار‌های هواشناسی همچنان شاهد افزایش بارش باران در مناطق جنوبی کشور هستیم.

وی افزود: ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش باران و وقوع سیل مسدود هستند و نیرو‌های راهداری برای بازگشایی این محور‌ها  تلاش می‌کنند.

او اظهار کرد: محور خرم آباد-پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد-کوهدشت و آزادراه خرم آباد-پل زال انجام می‌شود. همچنین  محور گشت-سراوان، بندر خمیر-بندرلنگه، نیکشهر-چابهار، ایرانشهر-زهکلوت و رودبار جنوب-ایرانشهر مسدود هستند.

وی در خصوص محور‌های مسدود غیرشریانی گفت: محور هشتگرد-طالقان، محور چاهان-زرآباد، جکدان-جاسک، فنوج-کتیج-رمشک، دلگان-بمپور، قصرقند-نیکشهر و بمپور-فیروزآباد مسدود هستند.  

او گفت: ایرانشهر-خیرآباد، نیکشهر-بنت، جلگه-چاه‌اسحاق، کنارک-زرآباد، فنوج-اسپکه، بمپور-جلگه، سوران-مهرستان، ایرانشهر-مهرستان، کمربندی جدید خرانق-یزد، عنبرآباد-بلوک، بریس-چابهار، نوبندیان-ریمدان، نگور-بریس، رودبار-زهکلوت (فرعی مظفرآباد و آبسردوئیه)، فنوج-بنت و رودبار-زهکلوت (فرعی بیژن آباد) هم به دلیل بارش سنگین باران و آبگرفتگی مسدود هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی کشور
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان