Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@17:38:58 GMT

صادقی: شیب جوانگرایی ما خیلی تند بود

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۳۹۸۰۸

صادقی: شیب جوانگرایی ما خیلی تند بود

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: شیب جوانگرایی ما خیلی تند بود و بهتر بود ابتدای فصل هم چند بازیکن باتجربه‌تر به تیم اضافه می‌کردیم. تاریخ انتشار: 11:41 - 04 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۷۸۷

ابراهیم صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال سایپا در آستانه شروع مسابقات نیم‌فصل دوم لیگ برتر نوزدهم، اظهار داشت: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه آخرین بازی نیم‌فصل اول‌مان را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و بازیکنان با این برد اعتماد به نفس خوبی پیدا کردند. سعی کردیم ۴، ۳ بازیکن باتجربه‌تر در تعطیلات لیگ برتر به تیم اضافه کنیم و فکر می‌کنم آنها هم در این مدت با تیم هماهنگ شده‌اند.

وی افزود: بازی‌های تدارکاتی باکیفیتی از جمله با سپاهان داشتیم که به ما در روند آماده‌سازی کمک زیادی کرد. البته بازی با پرسپولیس به دلیل شرایط آب‌وهوایی لغو شد. در مجموع از شرایط تیم و بازیکنان راضی هستیم و امیدوارم که بتوانیم نتایج بهتری نسبت به نیم‌فصل اول بگیریم. در نیم‌فصل اول کیفیت فنی فوتبال‌مان خیلی خوب بود، اما در نتیجه‌گیری نتوانستیم زیاد موفق باشیم. امیدوارم در نیم‌فصل دوم این ضعف را هم برطرف کنیم و نتایج دلخواه‌مان را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این سوال که هدف اصلی تیمش در نیم‌فصل دوم چیست؟، گفت: ما الان در رتبه سیزدهم جدول هستیم. همانطور که می‌دانید فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است. از روز اول هدف‌مان این بود که بتوانیم پیشرفت کنیم. از طرفی بازیکنان جوانی داریم که می‌خواستیم آنها تبدیل به بازیکنان بهتری شوند تا در نهایت تبدیل به تیم بهتری شویم. قطعا برای نیم‌فصل دوم هدف این است که بتوانیم نتایج بهتری بگیریم و یک رتبه تک‌رقمی به دست بیاوریم. در این راه بدون شک تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

صادقی در مورد اینکه آیا از خرید‌های تیمش در نقل‌وانتقالات راضی است یا خیر، تصریح کرد: بله، ما یک دروازه‌بان، یک مدافع، یک هافبک و یک وینگر جذب کردیم که خوشبختانه همه آنها با انگیزه هستند. مطمئنم که در ادامه این مسیر آنها می‌توانند به ما کمک کنند.

وی درباره اینکه آیا بهتر نبود این بازیکنان باتجربه از ابتدای فصل به سایپا می‌آمدند تا این تیم نتایج بهتری بگیرد، گفت: فکر می‌کنم شیب جوانگرایی ما خیلی تند بود. بهتر بود ابتدای فصل هم چند بازیکن باتجربه‌تر به تیم اضافه می‌کردیم. البته دنبال انجام این کار بودیم، اما برخی از بازیکنانی که می‌خواستیم پیشنهادات بهتر، از تیم‌های بزرگ‌تر و با مبالغ بیشتری داشتند. شما وقتی می‌خواهید بازیکنان باتجربه جذب کنید قطعا رقم خرید آنها هم بالا است. به همین خاطر آن چیزی که مبنی بر اضافه شدن چند بازیکن باتجربه در اول فصل مدنظر داشتیم اتفاق نیفتاد و همین به ما کمی آسیب زد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در واکنش به این که گفته می‌شود تیمش با امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده یا چند بازیکن بزرگ دیگر مذاکراتی داشته، تصریح کرد: با همه اینها صحبت کردیم، ولی متاسفانه نتوانستیم آنها را جذب کنیم. احتمالا پیشنهادات بهتری داشتند یا خودشان تصمیم گرفتند در تیم دیگری بازی کنند.

صادقی در پایان در خصوص دیدار فردا (شنبه) تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان خاطرنشان کرد: هدف ما برای نیم‌فصل این است که باقدرت مسابقات را شروع کنیم. مطمئنم که از نظر انگیزه بچه‌ها در شرایط خوبی قرار دارند. ما تمرینات باکیفیتی را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدواریم که با همت بچه‌ها با تمام توان لیگ را دوباره شروع کنیم.

بیشتر بخوانید: تغییر محل تمرین تیم فوتبال سایپا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سایپا سایپا لیگ برتر فوتبال ابراهیم صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر

نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین بازیکنان تهاجمی انداخته‌ایم.

طرفداری | انتقال نیمار از بارسلونا به پاری سن ژرمن، به عنوان گران‌ترین رقم‌ انتقال برای بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال به حساب می‌آید.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال در بین بازیکنان تهاجمی کرده که نیمار در صدر این فهرست قرار گرفته است. نیمار در فصل 18-2017 و با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست تا بدین‌ترتیب او تا به الان، گران‌ترین رقم نقل و انتقالاتی در بین بازیکنان تهاجمی و هر بازیکنی در تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده باشد.

پس از نیمار، کیلیان ام باپه از پاری سن ژرمن در جایگاه دوم ایستاده است. این ستاره فرانسوی در فصل 19-2018 و با قراردادی به ارزش 180 میلیون یورو از موناکو به پاری سن ژرمن پیوست تا از این حیث در جایگاه دوم قرار بگیرد. جایگاه سوم در خصوص نقل و انتقالات گران‌قیمت بازیکنان هجومی هم به عثمان دمبله اختصاص دارد.

عثمان دمبله در فصل 18-2017 و در انتقالی به ارزش 135 میلیون یورو از دورتموند به بارسلونا پیوست تا او به سومین بازیکن هجومی گران‌قیمت دنیای فوتبال تبدیل شود. در ادامه نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین بازیکنان تهاجمی می‌اندازیم.

گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال / کپا آریزابالاگا در صدر گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر 10 نقل و انتقال گران‌قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین بازیکنان تهاجمی نقل و انتقالات گران‌قیمت تاریخ فوتبال در بین بازیکنان هجومی

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!