Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید موافق قدیری در گفتگو با خبرنگار مهر، از افزایش قیمت ذرت دامی در بازار خبر داد و گفت: قیمت ذرت دامی، در هر کیلوگرم به طور متوسط ٣٠٠ تومان افزایش یافته و به حدود ١٦٥٠ تومان رسیده است.

وی دلیل این افزایش قیمت را کاهش عرضه در بازار اعلام کرد و افزود: در شرایط تحریم، کالاهایی که به واردات آنها ارز دولتی تخصیص پیدا می‌کند، همواره با محدودیت مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان گفت: عدم تأمین ارز از جانب بانک مرکزی برای ترخیص بیش از یک میلیون تن ذرت دامی شرکت‌های دولتی و خصوصی، باعث نابسامانی در بازار این نهاده استراتژیک در تولید محصولات پروتئینی شده است.

قدیری اضافه کرد: قرار است از ابتدای هفته پیش رو، شرکت پشتیبانی امور دام اقدام به توزیع ذرت دامی با قیمت مصوب دولتی (١٣٥٠ تومان) کند که امیدوار هستیم با این اقدام، بازار به تعادل مناسبی برسد.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در بخش دیگری از سخنان خود درباره صادرات نهاده‌های دامی گفت: صادرات کالاهای اساسی که ارز ٤٢٠٠ تومانی به آنها تعلق می‌گیرد از جمله نهاده‌های دامی تولید خوراک دام همچون ذرت و کنجاله سویا، حتی با پرداخت عوارض صادراتی هم ممنوع است.

کد خبر 4833604 زهرا مهدوی

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت پشتیبانی امور دام اتاق بازرگانی ایران بانک مرکزی انجمن صنایع خوراک دام طیور و آبزیان ایران ذرت سیل سیستان و بلوچستان بانک مرکزی ایران قیمت دلار سقوط هواپیمای اوکراینی وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت جهاد کشاورزی قیمت نفت قیمت یورو ایالات متحده آمریکا قیمت سکه بهار آزادی بورس عملیات بازار باز وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از فاسد شدن ۲۷ هزار تن نهاده های دامی در ایلام

دریافت 24 MB کد خبر 6080057

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن نهاده دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / تتر کاهشی شد
  • جلوگیری از فاسد شدن ۲۷ هزار تن نهاده های دامی در ایلام
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده های دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • توزیع ۲۶۸ هزارتن نهاده دامی در استان اصفهان
  • توزیع لاستیک با تعرفه دولتی با هدف تعادل بخشی قیمت بازار
  • رمز تثبیت قیمت سکه در بازار
  • توزیع ۶۰۰هزار تن نهاده‌های دامی بین دامداران لرستان
  • علت افزایش قیمت گوشت مشخص شد
  • توزیع انواع نهاده های دامی به ارزش بیش از ۲۴۰۰ میلیارد تومان در اصفهان