Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صداسیمای مرکز اردبیل گفت: یکی از الویت‌های مهم رسانه ملی فراهم کردن حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است. ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی ملا احمدی در جلسه تبیین برنامه‌های انتخابات صداوسیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های رسانه ملی فراهم‌کردن حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و در این زمینه تولید و پخش برنامه‌های مختلف در صداوسیمای مرکز اردبیل مبنای کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش دشمنان و استکبار جهانی برای ناامید کردن مردم افزود: همگان باید در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشند و صداو سیما اقدامات انجام شده و دستاوردهای انقلاب را برای همه مردم تبین کند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل از تولید وپخش برنامه‌های مختلف با محوریت انتخابات در استان خبرداد و گفت: ارتقای آگاهی و اطلاع‌رسانی مبنای اساسی صداوسیما است و در این زمینه اهتمام ویژه‌ای وجود دارد.

چه برنامه‌های تلویزیونی دیگر زنده پخش نمی‌شود؟/ روابط عمومی صداوسیما: کم‌کردن برنامه‌های زنده برای افزایش غنای محتوایی برنامه‌هاستمعاون دادگستری گیلان: «اقدامات عمرانی نمایندگان مجلس» در ایام نزدیک انتخابات «جرم» استآذری: مگر بحث «رابع» و «خامس» بود که بازی در کشور ثالث را خبر خوش می‌دانید؟!/فوتبالی‌ها در صوت نیامدن به انتخابات, بعداً انتقاد نکنن

ملااحمدی با اشاره به جنگ نرم و رسانه‌ای دشمنان با استفاده بیش از269 شبکه فارسی زبان بیان کرد: دشمنان با این شبکه‌ها در صدد ناامیدکردن مردم و کم جلوه‌دادن عظمت اتتخابات هستند که باهوشیاری و بصیرت ملت ایران اهداف دشمنان به جایی نمی رسد.

وی تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و برگزاری باشکوه و سالم انتخابات اقتدار نظام را به دنبال دارد و مجلس کارآمد، انقلابی و مردمی در اولویت است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای والامقام گفت: به برکت خون این شهدای والامقام اقتدار و امنیت همه جانبه در کشور رقم خورده و ماقدردان خون شهدای والامقام هستیم.

انوشا معاون خبرصداوسیمای مرکز اردبیل نیز از تولید برنامه‌ها و بسته‌های خبری با محوریت انتخابات مجلس شورای اسلامی در صداوسیمای مرکز اردبیل خبرداد و افزود: هرهفته چهار بسته خبری انتخابات در خبر صداوسیمای مرکز اردبیل تولید و پخش می‌شود.

وی با اشاره به  برگزاری بیش از 5 جلسه بامحوریت انتخابات در استان افزود: خبرنگاران و عوامل واحد خبر اردبیل با تولید وپخش گزارش‌ها از اقشار مختلف مردم درصدد فراهم‌کردن حضور حداکثری مردم و ارتقا آگاهی مردم هستند.

انتهای‌پیام/131/ش

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر کل امور عشایر فارس با بیان اینکه کوچ بهاره عشایر از قشلاق در مناطق جنوبی فارس و استان بوشهر از اوایل فروردین آغاز شده است، گفت، ۲ و نیم تا ۳ درصد جمعیت استان فارس را عشایر تشکیل می‌دهند که این جمعیت در فصل بهار ،مناطق گرمسیری را به مقصد مناطق سردسیر استان در شمال فارس  ترک می‌کنند.
کریمی افزود: ۵۰ درصد عشایر کوچنده فارس را ایل قشقایی تشکیل می‌دهند که از مناطق جنوبی به مرکز و غرب استان فارس کوچ می‌کنند.
وی افزود: ۱۵ درصد جمعیت کوچنده فارس ایل لر بویر احمد و ممسنی اند و بقیه عشایر کوچانده فارس را ایلات خمسه تشکیل می‌دهند که از لار، زرین دشت و داراب به سمت بوانات و خرمبید و سرچهان کوچ می‌کنند.
وی با بیان اینکه این جمعیت نقش ارزنده‌ای در تولید فرآورده‌های دامی و صنایع دستی دارند، افزود: این جمعیت کوچ رو که این روز‌ها به سمت مناطق ییلاقی در حرکت اند ۲۵ تا ۲۸ درصد گوشت قرمز استان فارس و کشور و ۴۷ درصد صنایع دستی استان را تولید می‌کنند و سهم بسزایی در تولید فرآورده‌های لبنی دارند.

دیگر خبرها

  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید + فیلم
  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • رونمایی از بسته هویت بصری طلایی سیمای کیش
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • تلاش جهادی نیرو‌های صداوسیمای کیش در انعکاس چهره کیش
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد