Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان از کشف 11قطعه اشیاء باستانی با قدمت 4هزار و200سال در شهرستان "چرداول" خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ؛سردار "نورعلی یاری"، اظهار داشت: کارکنان مستقر در ایستگاه بازرسی پل "سیمره" در راستای برخورد با قاچاق کالا و ارز یک دستگاه سواری پژو 405 را متوقف کردند.

وی خاطر نشان کرد: در بازرسی به عمل آمده از داخل خودرو، تعداد 11قطعه اشیاء باستانی مربوط به عصر آهن کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه اشیاء کشف شده دارای قدمت بالا و نماد هویت یک ملت است و قابل ارزش گذاری نیست، افزود: برابر ارزیابی کارشناسان اداره میراث فرهنگی، قدمت اشیاء تاریخی کشف‌ شده مربوط به بیش از 4 هزار و200سال پیش است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این رابطه 2 متهم دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باستانی پژو خودرو فرمانده انتظامی استان قاچاق کالا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی استان و رئیس والیبال نیروهای مسلح کشور صبح سه شنبه در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور در گلستان اظهار کرد: ایران در سال جاری میزبان مسابقات ورزشی نیروهای مسلح جهان خواهد بود که به یاری خدا تلاش خواهیم کرد حضور پر قدرت در این مسابقات داشته باشیم و بهترین نتایج را رقم بزنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه گلستان به عنوان یکی از قطب‌های والیبال کشور شناخته می‌شود و تیم والیبال پاس گرگان تنها نماینده نیروهای مسلح در لیگ برتر است، گلستان به عنوان محل برگزاری اردوی تیم ملی والیبال نیروهای مسلح انتخاب شده است.

فرمانده انتظامی استان و رئیس والیبال نیروهای مسلح کشور، گفت: قطعاً والیبال یکی از امیدهای ایران برای کسب مدال در این رقابت‌ها است و گلستان نیز نقش پر رنگی در تیم ملی والیبال دارد.

در ادامه سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اظهار کرد: نیروهای مسلح به ویژه انتظامی استان که همواره موجب امنیت، سربلندی اقتدار و افتخار ایران اسلامی بوده‌اند.

وی افزود: علی‌رقم وجود مشغله و دغدغه‌های بسیاری که انتظامی استان در موضوعات مختلف دارد، قبول میزبانی از تیم ملی و اهتمام در افتخار آفرینی برای کشور در حوزه ورزش، بسیار ارزش‌مند و قابل تقدیر است.

کد خبر 6086469

دیگر خبرها

  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • کشف کلاه‌خود ۲۵۰۰ ساله