Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه هر سال این نمایشگاه باشکوهتر و گسترده‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود بهتر است مسئولان مکان ثابت را برای این نمایشگاه در نظر بگیرند تا در تمام سال نمایشگاهی ثابت برای عموم بازدیدکنندگان باشد. ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در مراسم عزاداری ایام فاطمیه نمایشگاه مردمی فرهنگی مذهبی یاس کبود شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره به تلاش و کوشش جوانان در کارهای فرهنگی تاکید می‌کنند که جوانان پارس‌آباد مغان در کارهای فرهنگی و مذهبی به صورت خودجوش تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر و تشکر از مردم ولایتمدار شهرستان پارس‌آباد که در ساخت و برپایی نمایشگاه فرهنگی مذهبی یاس کبود تلاش می‌کنند افزود: مردم شهرستان پارس‌آباد مغان همه‌ساله در ساخت نمایشگاه مردمی فرهنگی مذهبی یاس کبود تلاش می‌کنند که شایسته است شورای فرهنگ عمومی این شهرستان خانواده‌های الگو را نیز انتخاب نمایند.

نمایشگاه خوش‌نویسی «یاس کبود» در نگارخانه رضوان گشایش یافتدهمین نمایشگاه مردمی یاس کبود ویژه ایام فاطمیه در شهرستان پارس‌آباد برپا می‌شودنمایشگاه خوش‌نویسی «یاس کبود» در نگارخانه رضوان مشهد برپا می‌شود

عاملی حضور در این چنین نمایشگاهی را سفری معنوی دانست و تصریح کرد: بهتر است چنین نمایشگاهی در تمامی شهرستان‌های استان نه تنها در ایام فاطمیه بلکه در تمامی صحنه هایی که در تاریخ ثبت شده است برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه هر سال این نمایشگاه باشکوه تر و گسترده‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود بهتر است مسئولان مکانی ثابت را برای این نمایشگاه در نظر بگیرند تا در تمام سال نمایشگاهی ثابت برای عموم بازدیدکنندگان باشد.

وی به سیر تاریخی این نمایشگاه اشاره و اظهار کرد: نسل جوان همچنان که با مفاهیم نظری آشنا می شوند می‌توانند با صحنه‌های آموزنده‌ تاریخ را در قالب نمایشگاه ببینند.

انتهای پیام/ 146/ش

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۳۹۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت راه‌اندازی گالری هنرمندان در شهرستان بهار

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان بهار بر ضرورت ایجاد و راه‌اندازی گالری هنرمندان در این شهرستان تأکید کرد و گفت: ایجاد گالری هنرمندان به عنوان مکان مشخص ارائه آثار هنرمندان ضروری است و در این رابطه ارشاد باید برای راه‌اندازی چنین فضا و مکانی اقدام کند و گام بردارد.

مجتبی فیض‌اللهی در آئین افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی شهر بهار، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه می‌تواند به منظور تحقق اهداف و جذب مخاطبان و بازارهای هدف تأثیر بسزایی داشته باشد.

وی افزود: حمایت از هنرمندان به عنوان قشر مؤثر در جامعه که در حوزه‌های مختلف اثرگذار هستند، در ردیف برنامه‌های حمایتی دولت  است.

فیض‌اللهی برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی را ضروری دانست و گفت: نمایشگاه به عنوان یک مبدأ برای پیگیری و مراجعه افراد با اهداف مختلف بوده و از سوی دیگر موجب شناساندن هنر ارزشمند هنرمندان شهرستان بهاری خواهد بود.

وی یادآور شد: کار هنری هنرمندان باید در خدمت پیشرفت همه‌جانبه کشور، استان و شهرستان به‌ویژه پیشرفت فرهنگی و اجتماعی قرار گیرد و هنرمند این حس را داشته باشد که برای پیشرفت جامعه گام برمی‌دارد و در این مسیر نقش‌آفرینی کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، این نمایشگاه هنرهای تجسمی به‌ مناسبت گرامیداشت هفته «هنر انقلاب اسلامی» و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آوینی با موضوع آزاد در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان افتتاح شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد
  • علما مرزبانان سنگرهای عقیدتی هستند
  • برگزاری تجمع اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی بازار تهران
  • وقوع زلزله ۶، ۳ ریشتری در حوالی پارس آباد
  • زلزله ۳، ۶ ریشتری در حوالی پارس اباد
  • ضرورت راه‌اندازی گالری هنرمندان در شهرستان بهار
  • تقدیر امام جمعه اردبیل از پاکبان فداکار
  • انتقاد امام جمعه شیراز از تبلیغات بیلبورد‌های شهری
  • اعزام کاروان حج شهرستان پارس آباد به سرزمین نور
  • وحدت در کلام و رفتار مسئولان، رمز حل مشکلات استان است