Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@18:11:54 GMT

بفرمایید نان 2 میلیون تومانی/فیلم

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۰۱۷۷

‍‍‍‍‍‍

آفتاب‌‌نیوز : تعداد بازدید : 2 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نان 2 میلیونی شکاف طبقاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه‌جویی ۵۰۰ میلیارد تومانی حوزه آرد و نان در لرستان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: امروز با توجه به الکترونیکی شدن سیستم‌های تهیه و توزیع ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه آرد و نان در لرستان صرفه‌جویی صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، حجت بیرانوند، امروز_ پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در نخستین همایش گندم و نان که در سالن آمفی تئاتر اتاق بازرگانی خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه‌های نرم‌افزاری تلاش‌های خوب و مؤثری صورت گرفته است، به طوری که بخش عمده چرخه سنتی امروز به صورت الکترونیک و در قالب سامانه انجام می‌شود.

وی با اشاره به این‌که در سیستم الکترونیک حتی آرد خانه‌پزی نیز در قالب سامانه توزیع می‌شود، گفت: در حوزه زیرساخت‌های آرد و نان وضعیت مطلوبی در لرستان داریم، به طوری که بیش از ۸۵۰ هزار تن ظرفیت ذخیره‌سازی گندم داریم، در حال حاضر ۵۳۰ هزار تن ذخیره گندم کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم در سال‌جاری این ظرفیت به ۶۰۰ هزار تن برسد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان با تاکید بر این‌که ظرفیت ذخیره سازی استاندارد گندم در لرستان وجود دارد، افزود: در حوزه خرید گندم در سه سال گذشته روند افزایشی داشتیم، به طوری که در سال ۱۴۰۰ میزان ۱۲۳ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری و دریافت شده اما این میزان در سال ۱۴۰۲ به ۵۳۰ هزار تن رسیده است.

بیرانوند با اشاره به وجود ۲۰۰۰ واحد نانوایی در مرکز شهرها و روستاهای استانگفت: هم‌چنین ۱۳ واحد آسیاب بانی با ظرفیت ۷۰۰ هزار تن در استان مشغول به فعالیت هستند که این آمار معادل ۲.۵ برابر نیاز استان را شامل می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی با بیان این‌که نان یک کالای مقدس است و در همه ادیان جایگاه ویژه‌ای دارد و خدمت در این حوزه نیز مقدس است، اظهار کرد: ۶۰ تا ۷۰ درصد کالری و انرژی مصرفی مردم مربوط به نان است، از این رو این کالا اهمیت بالایی دارد.

بیرانوند تضمین امنیت غذایی جامعه را مرهون جهاد کشاورزان دانست و گفت: سازمان جهاد کشاورزی به عنوان متولی تولید گندم در کنار کشاورزان بوده و چرخه تولید گندم و آرد و نان را به خوبی مدیریت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بارش‌های مطلوب و ظرفیت‌هایی که در لرستان وجود دارد، باعث می‌شود بتوانیم در تولید گندم علاوه‌بر تأمین نیاز استان، نیاز سایر استان‌ها را نیز برآورده کنیم.

مدیرکل غله و بازرگانی لرستان تصریح کرد: در لرستان با مدیریت خوب در حوزه اقتصادی، بین دستگاه‌ها و مجموعه‌هایی که از ابتدا تا انتهای چرخه گندم و نان قرار دارند، هماهنگی خوبی برقرار است.

کد خبر 745726

دیگر خبرها

  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • نوسان سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • پژو پارس ۹۰۰ میلیون تومانی در راه است؟
  • صرفه‌جویی ۵۰۰ میلیارد تومانی حوزه آرد و نان در لرستان
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • افزایش ۱۵۱ میلیون تومانی قیمت پژوپارس در فروردین ماه
  • آخرین قیمت طلا و سکه در بازار
  • جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
  • 5 میلیارد تومان جایزه برای 50 نفر