Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، رامبد نوذری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با بیان اینکه روز گذشته راه ارتباطی ۲۱۸ روستای این استان مسدود شده بود اظهار داشت: تا کنون با تلاش راهداران راه ۱۶۱ مورد از این آبادی‌ها تا شامگاه پنجشنبه بازگشایی شده و هم اکنون مسیر دسترسی ۵۷ روستا بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: روستا‌هایی که راه ارتباطی آن‌ها بر اثر برف و کولاک مسدود شده در سه شهرستان دیواندره، سقز و دهگلان واقع شده اند و پیش بینی می‌شود راهداران بتوانند این مسیر‌ها را تا پایان امروز بازگشایی کنند.

نوذری افزود: راهداران در روز گذشته در ۳۳ محور شامل ۲۲ محور شریانی و۱۱ محور غیر شریانی سه هزار و ۲۳ کیلومتر باند را با استفاده ار یک هزارو ۵۴۸ تن نمک و شن برف روبی و تیغه زنی کرده اند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان اظهار داشت: راهداران روز گشته علاوه بر نمک پاشی و برف روبی تمامی جاده‌ای مواصلاتی استان در محور سروآباد - هورامان را که شاهد سه فقره بهمن و گردنه خان بانه - سقز را که شاهد چهار فقره بهمن سنگین و نیمه سنگین بود را نیز بازگشایی کرده اند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام / ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها برف و کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد

آفتاب‌‌نیوز :

صلاح الدین محمدی روز پنجشنبه ظهار کرد: گردنه تته در مسیر ارتباطی شهرستان سروآباد و پاوه در استان کرمانشاه، هر ساله به دلیل بارش سنگین برف چند ماه بسته شده و بازگشایی آن به فصل بهار موکول می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این گردنه از آبان ماه سال گذشته بسته شده بود، افزود: عملیات بازگشایی آن از ۱۴ فروردین امسال آغاز شد و با همت و تلاش نیرو‌های راهداری عملیات بازگشایی آن امروز به اتمام رسید و تردد در این محور از سرگفته شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اشاره به اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط این گردنه به هشت متر نیز رسیده است، اضافه کرد: پنج کیلومتر از مسافت این گردنه در استان کردستان وجود دارد که در مجموع برای بازگشایی آن در محدوده استان کردستان سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر باند برفروبی انجام شد.

گردنه تته ۲۰ کیلومتر طول دارد که ۴.۲ کیلومتر آن در محدوده استان کردستان شهرستان سروآباد واقع شده است و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کرمانشاه شهرستان پاوه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • بازگشایی گردنه تته پس از ۵ ماه + فیلم
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم