Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: ۱۵۰۰ نفر از نیروهای شهرداری کرمانشاه به منژور پاکسازی و برف‌روبی معابر شهری در آماده‌باش کامل هستند. ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

خسرو عیساییان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: بیش از 1500 نفر از کارکنان شهرداری از روز گذشته با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی در بارش برف به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و تا پایان بارش و حل مشکلات شهری در آماده‌باش کامل خواهند ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: 12 دستگاه خوردرو سنگین تیغه برف‌روب و 20 دستگاه گریدر در حال حاضر در حال انجام خدمت رسانی به همشهریان در سطح شهر هستند و 30 دستگاه کمپرسی با شن و نمک بارگیری شده و در صورت نیاز مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

آماده‌باش ستاد بحران شهرداری کوهدشت؛ معابر شهری برف‌روبی شداهواز| امداد رسانی به 104 نفر که در برف و کولاک گرفتار شده بودندبارش برف و باران در جاده‌های 8 استان

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به سایت‌های برف‌روبی افزود: هشت سایت ثابت برف‌روبی در سطح مناطق هشتگانه احداث شده و سعی شده سایت‌های سیار دیگری در معابری که شیب‌دار هستند فعال باشند.

وی با مناسب دانستن وضعیت تردد در سطح شهر افزود: مشکل عبور مرور خاصی در سطح شهر گزارش نشده و مخازن دپو شن و نمک در سطح شهر آماده شده تا در صورت بروز مشکل از انها استفاده شود.

عیساییان بیان کرد: با توجه به حجم بالای بارش‌ برف در سطح مناطق 4و8، از شهروندان تقاضا داریم از تردد غیرضروری خودداری نمایند تا خدمت‌رسانی توسط مجموعه شهرداری به نحو احسن و سریع‌تر انجام پذیرد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده مشکل در سطح شهر با سامانه 137 و یا شماره تماس‌های 37292900 و 37293100 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/832/ش

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیروی زمینی و تجهیزات دفاعی ارتش در کرمانشاه

دریافت 116 MB کد خبر 6081008

دیگر خبرها

  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • رژه نیروی زمینی و تجهیزات دفاعی ارتش در کرمانشاه
  • معابر پرتردد کرمانشاه ساماندهی می‌شود
  • حمایت شهرداری کرمانشاه از احداث پارکینگ طبقاتی در معابر پرتردد شهر
  • نظارتی بر پارکینگ‌های عمومی در کرمانشاه وجود ندارد
  • غبار روبی مزار شهدای کرمانشاه
  • شهرداری به دنبال ساماندهی محل پارک موتورسیکلت‌ها در پهنه مرکزی پایتخت
  • آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری
  • تولید ۶۷ هزار و ۷۳۱ تن آسفالت در شهرکرد
  • ایجاد ۵٠ محل برای پارک موتورسیکلت‌ها در قلب پایتخت