Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@21:27:31 GMT

شرور معروف جنوب شرق کشور به هلاکت رسید

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۰۳۲۶

شرور معروف جنوب شرق کشور به هلاکت رسید

محسن گل محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش سرقت مسلحانه‌ توسط شرور مذکور و پس از رصد سریع اطلاعاتی، سرانجام شرور معروف جنوب سیستان و بلوچستان که خود را به همراه اموال مسروقه در محاصره ماموران اداره اطلاعات ایرانشهر می‌دید به سمت ماموران تیراندازی کرد.

وی ادامه داد: ماموران اطلاعات ایرانشهر با استفاده از قانون بکارگیری سلاح این شرور سابقه‌دار را به هلاکت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: این شرور معروف سوابق متعدد کیفری از جمله چندین فقره قتل، آدم ربایی، چندین فقره سرقت مسلحانه، حمله به خودروهای گشتی انتظامی شهرستان و شهادت ماموران انتظامی و زخمی کردن چند نفر از کارکنان انتظامی، شرارت‌های متعدد و ایجاد ناامنی در شهرستان‌های دلگان، بزمان، فنوج، بمپور و ایرانشهر را در پرونده خود دارد.

وی ضمن قدردانی از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات ایرانشهر که خدمات ارزنده‌ای را تاکنون به جهت برقراری امنیت منطقه از خو نشان داده‌اند گفت: مبارزه جدی و قاطعانه با مخلان نظم و امنیت و اشرار در راستای تامین احساس آرامش و آسایش شهروندان همچنان ادامه خواهد داشت. 

گل محمدی بیان کرد: از این شرور معروف چندین قبضه سلاح جنگی، مهمات مربوطه و چندین نارنجک جنگی نیز کشف شد.

ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلیومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 تیراندازی دادستان عمومی و انقلاب سیستان و بلوچستان قانون نظم و امنیت قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل شهادت ستواندوم شهید حمید سلطانی نژاد به هلاکت رسید

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت عامل شهادت ستواندوم شهید حمید سلطانی نژاد خبر داد.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: لحظاتی قبل، ماموران، با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی دقیق، مخفیگاه عامل این جنایت را شناسایی و با هماهنگی لازم به محل اعزام شدند که قاتل، با مشاهده مأموران، اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرد که در اقدام متقابل پلیس، به هلاکت رسید.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: ضمن دستگیری ۲ همدست وی، از مخفیگاه شان، یک قبضه سلاح کلاشینکف و سه دستگاه خودرو نیز کشف و ضبط شد.

دیگر خبرها

  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • سیل کدام مناطق را درگیر می‌کند؟ / چرا مسوولان چندین سال است فکری برای سیل‌های جنوب کشور نمی‌کنند؟ (فیلم)
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • هلاکت عامل شهادت ستواندوم شهید حمید سلطانی نژاد
  • عامل شهادت ستواندوم شهید حمید سلطانی نژاد به هلاکت رسید
  • لغو تمامی پروازهای فرودگاه مشهد به جنوب و غرب کشور
  • لغو تمامی پرواز‌های فرودگاه مشهد به جنوب و غرب کشور
  • پرواز‌های فرودگاه مشهد به غرب و جنوب کشور لغو شد
  • لغو تمامی پرواز‌های فرودگاه مشهد امروز به جنوب و غرب کشور
  • پروازهای فرودگاه مشهد به غرب و جنوب کشور لغو شد