Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-25@17:59:16 GMT

رسانه کویتی نقطه قوت استقلال را لو داد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۰۵۵۹

رسانه کویتی نقطه قوت استقلال را لو داد

ایران اکونومیست-یک رسانه کویتی در تحلیل دیدار تیم فوتبال استقلال ایران با نماینده این کشور نقطه قوت شاگردان فرهاد مجیدی را لو داد.

سایت جریده کویت در گزارشی به بررسی دیدار تیم های فوتبال استقلال ایران با الکویت در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا پرداخته است.

در این گزارش آمده است شاگردان ولید ناصر برای عبور از این مرحله ابتدا باید آبی پوشان ایرانی را شکست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش رسانه کویتی در نخستین تمرین الکویت که روز گذشته در دوبی انجام شد، ولید ناصر شاگردانش را به تلاش و انگیزه زیاد تهییج کرد چرا که او اعتقاد دارد استقلال از لحاظ آمادگی جسمانی وضعیت ایده آلی را پشت سر می‌گذارد. به نظر می‌رسد حریف نماینده کشورمان برای گلزنی در این بازی روی ارسال از جناحین تمرکز زیادی دارد و در تمریناتش روی این بخش کار کرده است.

سرمربی تیم کویتی معتقد است وینفرید شفر، سرمربی آلمانی سابق استقلال و همچنین آندره آ استراماچونی، مربی ایتالیایی ماه‌های اخیر این تیم تاثیر زیادی روی آمادگی فعلی نماینده کشورمان داشته اند.

دیدار تیم‌های استقلال ایران با الکویت کویت از ساعت ۱۷:۵۰ دقیقه شنبه ۵ بهمن در ورزشگاه راشد دوبی انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: استقلال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صابر کاظمی در کویت به ته خط رسید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم الکویت کویت که صابر کاظمی قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد و تا کنون یک جام داخلی کویت را از دست داده است. حالا به نظر می‌رسد تانر آتیک سرمربی ترکیه ای الکویت به فکر جذب یک قطر پاسور دیگر است.

فرناندو هرناندز کوبایی که در این فصل با تیم پاناتینایکوس یونان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده است حالا هدف باشگاه الکویت کویت برای جانشینی صابر کاظمی خواهد بود. فرناندو هرناندز و تانر آتیک سابقه همکاری در باشگاه هالک بانک آنکارا را با هم دارند و احتمالا این همکاری در تیم الکویت کویت نیز شکل خواهد گرفت.

باید دید سرنوشت صابر کاظمی پس از حضور فرناندو هرناندز در تیم الکویت کویت چه خواهد شد. احتمالا او از این تیم جدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه
  • صابر کاظمی در کویت به ته خط رسید!
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا