Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش بینی می شود از فردا با تقویت جبهه هوای سرد در بیشتر نقاط استان شاهد بارش نزولات آسمانی باشیم که در نقاط سردسیر به صورت بارش برف خواهد بود.

به گزارش قدس آنلاین، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: پیش بینی می شود از فردا با تقویت جبهه هوای سرد در بیشتر نقاط استان شاهد بارش نزولات آسمانی باشیم که در نقاط سردسیر به صورت بارش برف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی اثمری  گفت: با توجه به ابرناکی و کاهش دما این بارشها تا روز یکشنبه در استان خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در استان خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای دیروز مشهد ۹ درجه سلسیوس بالای صفر بود که در سردترین ساعات به ۲ درجه بالای صفر رسید.
اثمری افزود: کوهسرخ با کمینه دمای هوای ۹ درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای هوای ۱۶ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی  طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هواشناسی پيش بيني هواشناسي هواشناسی خراسان رضوی بارش برف و باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای گرم در زنجان حاکم می‌شود

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت:‌ هم اکنون آسمان استان در اغلب مناطق صاف است که این شرایط از بعدازظهر در برخی مناطق با افزایش ابرها و وزش باد همراه می‌شود.

وی یادآورشد: عصر امروز در ارتفاعات و نواحی کوهستانی استان بارشهای خفیفی را شاهد خواهیم بود و از فردا شرایط نسبتا پایدار جوی در نواحی مختلف استان را خواهیم داشت و تا پایان هفته جاری بارندگی پیش بینی نشده است.

سلطانی اظهار داشت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۱ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان سه و ۱۹ درجه، ابهر سه و ۱۹ درجه،‌ خرمدره پنج و ۲۰ درجه، آب‌بر ۱۱ و ۲۲ درجه، قیدار هفت و ۱۷ درجه، سلطانیه یک و ۱۸ درجه و ماهنشان ۹ و ۲۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • پیش بینی هوای استان اردبیل طی روز‌های آینده
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / رگبار باران تا وزش باد شدید
  • افزایش دمای هوای استان گلستان برای روزهای پایانی هفته
  • رگبار شدید باران امروز و فردا در این ۱۱ استان | وضع هوای همه شهرها تا آخر هفته
  • وضعیت آب و هوای کشور/ رگبار باران در نقاط مختلف؛ وزش باد شدید در نوار شرقی
  • هوای گرم در زنجان حاکم می‌شود