Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جدید‌ترین رده بندی تیم ‌های باشگاهی آسیا، پرسپولیس و استقلال، ششم و دهم شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت فاکس اسپورت آسیا رده‌بندی بهترین تیم‌‌های  باشگاهی قاره را اعلام کرد که تیم‌های پرسپولیس و استقلال در جمع 10 تیم برتر قاره قرار گرفتند.

این سایت بر مبنای امتیازات قبلی فوتبال هر کشور، امتیاز کلی را ارائه کرد که کاشیما آنتلرز ژاپن 102.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

39 امتیاز گرفت و در رده نخست جای گرفت

در رده دوم و سوم نیز الهلال عربستان و شانگهای چین با 97.92 و 97.50 امتیاز قرار گرفتند.

در این گزینش پرسپولیس با 85.14 امتیاز در رده ششم جای گرفت.

استقلال با 73.64 امتیاز در رده دهم جای گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال الهلال عربستان رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۰۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و استقلال: گل بزنید و قهرمان شوید!

به گزارش "ورزش سه"، صحبتهای شب گذشته سهیل مهدی در برنامه فوتبال برتر موجی از واکنش‌ها را در بین طرفداران فوتبال به دنبال داشت که عمده واکنش‌های منفی در بین هواداران استقلال بود که با مصوبه جدید، یک امتیاز برتری خود نسبت به پرسپولیس در صورت تساوی امتیازات را از دست رفته می‌دیدند.

ساعتی پیش نیز سازمان لیگ در خروجی وبسایت خود سندی را منتشر کرد که نشان از تغییر قوانین جدول‌بندی لیگ برتر برای فصل 1402-1403 داشت. تغییر قانون از این حکایت می‌دهد که در فصل جدید اگرچه بعد از امتیاز، بازی رودررو از اهمیت بیشتری برخوردار است اما گل‌زده در خانه حریف برای تعیین برتری تیمها مورد محاسبه قرار نخواهد گرفت.

پیش از این استقلال به دلیل نتیجه تساوی 1-1 در بازی رفت به میزبانی پرسپولیس، شرایط بهتری را برای خود متصور بود اما حالا مشخص شده که در صورت تساوی امتیازات پرسپولیس و استقلال، تفاضل گل و در صورت تساوی، گل زده تیم برتر را تعیین خواهند کرد.

بنابراین حالا اهمیت پیروزی پرگل و حتی تساوی پرگل در بازیهای باقیمانده، بسیار بیشتر از گذشته خواهد شد. نکته مهم این است که هم اکنون استقلال در تفاضل گل 19 به 17 نسبت به پرسپولیس برتری دارد و در گل زده نیز استقلال یکی از پرسپولیس پیشی گرفته است.

حالا پرسپولیس که شرایط سختی را در صورت اعمال قانون سال گذشته داشت، فرصتی بسیار خوب را در اختیار دارد تا با نتایج پرگل در ادامه فصل، شرایط را به سود خود تغییر دهد.

البته شاید این قانون زمانی که اختلاف امتیاز دو تیم روی عدد سه قرار داشت، بیشتر به چشم می‌آمد و حالا احتمال اینکه امتیاز دو تیم برابر باشد، کمتر از گذشته است اما به هر حال قانون جدید، احتمال بازیهای پرگل‌تر و نمایش هجومی را برای این دو تیم در هفته‌های پایانی بیشتر خواهد کرد.

پرسپولیس در 7 بازی پایانی به مصاف این تیمها خواهد رفت: صنعت نفت، سپاهان، نساجی، هوادار، استقلال خوزستان شمس آذر و مس رفسنجان.
استقلال در 7 بازی پایانی مقابل این تیمها صف آرایی خواهد کرد: شمس‌آذر، تراکتور، ذوب‌آهن، فولاد، نساجی، گل‌گهر و پیکان.

به این ترتیب باید منتظر ماند و دید دکه در هفته‌های آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و آیا پرسپولیس می‌تواند در سه مولفه امتیاز، تفاضل گل و گل زده در خانه حریف از حریف سنتی خود پیشی بگیرد یا خیر؟ خصوصا اینکه سرخپوشان برای دستیابی به این مهم تنها عیسی آل‌کثیر را در خط حمله دارند و تمام بار این تیم روی دوش عیسی خواهد بود.

البته نکته مهم اینکه بعد از این سه مولفه، کارت زرد و قرمز کمتر مورد محاسبه نخواهد بود و در صورت تساوی (که باتوجه به نزدیکی دو تیم احتمالش کم نیست) دربی رودررو تیم قهرمان را تعیین خواهد کرد.

در کنار تمام این موارد فراموش نکنید که به هر حال استقلال با این یک امتیاز برتری که در جدول فعلی دارد، اگر بتواند تمام بازیهای باقی مانده را 1-0 هم با پیروزی به پایان برساند، دیگر بردهای بزرگ احتمالی پرسپولیس هم تاثیری در تعیین تیم قهرمان نخواهند داشت.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال: گل بزنید و قهرمان شوید!
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ در صورت هم امتیازشدن پرسپولیس و استقلال
  • چرخش سازمان لیگ به سمت پرسپولیس؟
  • مروری بر عملکرد پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی
  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران
  • حکم مهم سازمان لیگ به سود پرسپولیس!
  • پرسپولیس جای استقلال را در صدر گرفت/ پیکان و استقلال خوزستان شگفتی‌سازان نیم فصل دوم
  • واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال
  • پرسپولیس با اوسمار، یک امتیاز جلوتر از تیم یحیی!
  • شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است