Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،   تیم فوتبال استقلال با عدم برنامه‌ریزی در فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا دچار بلاتکلیفی عجیبی شده است. ماه گذشته قرار بود آبی‌پوشان در جام حذفی به مصاف سپاهان بروند که این دیدار به تعویق افتاد. پس از آن دیدار استقلال با فولاد خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر لغو شد و سومین مسابقه آبی‌ها که لغو شد، در جریان مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برابر الکویت کویت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد نوازی در خصوص لغو سه دیدار استقلال در سه جام مختلف و به تعویق افتادن آن‌ها به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: متأسفانه لغو پی‌درپی بازی‌های استقلال به پیکره تیم لطمه می‌زند. بازیکنان تیم تمرینات را به صورت مستمر پیگیری می‌کنند، اما وقتی دیدار‌های آن‌ها در جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده، ناخواسته از شرایط مسابقه خارج می‌شوند. این موضوع کار را برای سرمربی تیم مشکل می‌کند چرا که بازیکنان نمی‌توانند به هماهنگی لازم دست پیدا کنند و اولین دیداری که آبی‌پوشان برگزار می‌کنند، برای آن‌ها بسیار سخت است.

وی ادامه داد: مشکلات استقلال از زمان رفتن آندره‌آ استراماچونی شروع شد. با رفتن این مربی ایتالیایی شرایط روحی روانی تیم به هم ریخت. مدیران باشگاه هم از همان ابتدا تصمیم گرفته بودند تا فرهاد مجیدی را که از قبل به عنوان جانشین استراماچونی انتخاب کرده بودند، به عنوان سرمربی برگزینند. در واقع مدیران باشگاه استقلال با هواداران تیم بازی کردند و حالا اگر فرهاد مجیدی نتواند نتایج خوب زمان استراماچونی را تکرار کند، بدون شک جایگاهی را که نزد طرفداران استقلال دارد از دست می‌دهد. امیدوارم که چنین اتفاقی رخ ندهد و به شخصیت محبوب مجیدی خدشه‌ای وارد نشود.

پیشکسوت استقلال تأکید کرد: محرومیت‌هایی که در صورت انصراف نمایندگان ایران از حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از سوی AFC در نظر گرفته می‌شود، بدون شک برای باشگاه استقلال نیز تبعات زیادی دارد. متأسفانه نفوذ کشور‌های عربی به‌خصوص عربستان در AFC موجب شده تا بدون هیچ دلیل موجهی کشور ایران ناامن جلوه داده شود در حالی که شکی نیست که ایران امن‌ترین کشور خاورمیانه است. ورزش برای ارتباطات کشور‌های جهان با یکدیگر است و هدف از انجام آن، رسیدن به صلح و دوستی بوده و خواهد بود، ولی AFC سیاست را وارد فوتبال کرده است.

نوازی خاطرنشان کرد: اگر باشگاه‌های ایرانی شرایط AFC را قبول کنند و در لیگ قهرمانان به میدان بروند، کار برای تیم‌های استقلال و شهر خودرو بسیار سخت و دشوار خواهد بود، چون روز پنجم بهمن باید به مصاف نمایندگان کویت و بحرین بروند و پس از آن سه روز فرصت دارند تا به مصاف تیم‌های الریان و السیلیه قطر بروند. با توجه به اینکه پرواز مستقیم از امارات به قطر به خاطر تنش‌های سیاسی وجود ندارد، بازیکنان تیم‌های ایرانی ناچارند دو پرواز داشته باشند تا به قطر برسند و فشار G هواپیما باعث خستگی بیشتر بازیکنان خواهد شد. امیدوارم اگر شرایط AFC که البته به صلاح کشور ایران نیست، پذیرفته شد، حداقل بازی با نمایندگان قطر با تأخیر ۴۸ ساعته برگزار شود تا تیم‌های ایرانی بتوانند استراحت بیشتری داشته باشند.

منبع: آنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۰۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خسرو حیدری از زمان حضور همزمان با فرهاد مجیدی و دورانی که به عنوان مشاور در کنار احمد سعادتمند حضور داشت صحبت کرد و اعتقاد دارد که رابطه صمیمانه‌ای با فرهاد مجیدی دارد و در مشکلات او با مدیرعامل وقت استقلال داخل گود نبوده و در نقل و انتقالات کمک حال باشگاه استقلال بوده است.

بنابر روایت ورزش سه، حیدری در ابتدا از رابطه صمیمانه خودش و فرهاد مجیدی پرده‌برداری کرد و گفت: من با فرهاد در زمانی که همزمان در استقلال بودیم هم اتاق بودم، من پاس می‌دادم و فرهاد گل می‌زد، دوستی که داشتیم در زمین هم به کار ما آمده بود و اون هماهنگی لازم برای ما به وجود آمده بود.

او در ادامه گفت: زمانی که شفر از استقلال رفت، فرهاد به استقلال آمد و من همان دوران فرهاد مجیدی بود که از استقلال خداحافظی کردم، برای خداحافظی از فوتبال با علیرضا منصوریان و مجیدی مشورت کردم و او هم گفت خوب است اگر نمی‌خواهی در تیم دیگری بازی فوتبالت را در استقلال تمام کنی.

حیدری در واکنش به اینکه در زمان مشکلات سعادتمند و مجیدی یکی از مشاوران مدیرعامل استقلال بود گفت: آن زمان هم به استقلال کمک می‌کردم، زمانی که فرهاد مربی شد و من هم به کلاس‌های مربیگری رفتم یک مقدار فاصله افتاد ولی هنوز هم در ارتباط هستیم، آن زمان هم که استقلال مشکل داشت و نمی‌توانست بازیکنانش را تمدید کند، تنها بازیکنی که در قراردادش دخالت کردم وریا بود که دوست داشتم در استقلال باشد. به سعادتمند هم گفتم که او کاپیتان استقلال باید تمدید کند و می‌تواند تیم را جمع کند.

او درباره اینکه رابطه او با سعادتمند باعث کدورت با فرهاد شد یا خیر گفت: نه اصلا من وسط گود نبودم، هیچ فردی را شخصا کمک نکردم و فقط هدفم کمک به استقلال بود.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899520

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • سلیمی نمین: مسائل فرهنگی را نمی‌توانیم یک سویه حل کنیم/ صفارهرندی: نسل ما انقلاب را از معبری دریافتند که پیشانی آن امام بود؛ خدشه به امام کل آن معبر را نابود می‌کند
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد