Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:43:03 GMT

مهمانان «اتفاق ترانه» چهل و چهارم معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۰۸۴۱

مهمانان «اتفاق ترانه» چهل و چهارم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، چهل و چهارمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» شنبه ۵ بهمن ماه از ساعت ۱۷:۳۰ در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می شود.

مسعود امامی خواننده و ترانه سرا و حسین زحمتکش شاعر و ترانه سرا به عنوان مهمانان ویژه این رویداد در این برنامه حضور می یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای این محفل را حامد عسکری بر عهده دارد.

«اتفاق ترانه» از جمله محافل ثابت و ماهانه حوزه هنری است که اولین شنبه های هر ماه به همت مرکز موسیقی حوزه هنری و موسسه سپهر سوره هنر برگزار می شود.

حضور در این جلسه برای عموم علاقه مندان به موسیقی و ادبیات آزاد است.

کد خبر 4833733 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: موسیقی ایرانی شعر حوزه هنری موسیقی پاپ تئاتر ایران سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی کنسرت موسیقی موسیقی ایرانی فیلم کوتاه سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر برنامه تلویزیونی شبکه دو سیما شبکه چهار سیما سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر تالار وحدت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۰۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه تجسمی «وعده صادق» در حوزه هنری قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کارگاه تجسمی «وعده صادق» با حضور سید مهدی حسینی رئیس حوزه هنری قم، مسعود نجابتی، مسعود شجاعی طباطبایی و مازیار بیژنی هنرمندان شناخته شده عرصه تجسمی و جمعی از هنرمندان شهر قم در سالن آسمان حوزه هنری قم برگزار شد.

در این کارگاه جمعی از هنرمندان؛ تصویرساز، کارتونیست و گرافیست با موضوع دفاع نیروهای نظامی ایران در برابر رژیم اسرائیل، زیر نظر اساتید حاضر به ایده پردازی و اجرای اولیه طرح پرداختند. اساتید حاضر نیز در تعامل با حاضران تلاش کردند ایده‌های ارائه شده ارتقاء یابد.

این ایده‌ها و آثار اولیه در کارگاه تکمیلی «وعده صادق» زیر نظر اساتید کارگاه تکمیل و در نمایشگاه‌های شهری، نگارگذر و یا گالری‌ها ارائه و منتشر خواهد شد.

شایان ذکر است که در بخشی از این کارگاه مسعود شجاعی طباطبایی کارتونیست شناخته شده طی سخنانی به شیوه کار در چنین کارگاه‌هایی و روش ایجاد انگیزه در کارگاه اشاره کرد و متذکر شد که هنرمند باید پرکار و پرثمر باشد.

همچنین مازیار بیژنی کارتونیست درباره فضای کاری و شیوه تولید آثارش صحبت کرد.

در حاشیه این کارکاه نیز گروهی از دانشجویان به خلق تابلو گستره شش لتی «از تاریکی تا نجات» پرداختند و از نظر اساتید حاضر در کارگاه بهرمند شدند.

کد خبر 6080503

دیگر خبرها

  • شب شعر و شاهنامه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • معرفی ۱۰ چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • برگزاری اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب/ هدیه‌ای که تقدیم مردم غزه شد
  • اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب برگزار شد
  • تجلیل از هنرمندان طراز هنر انقلاب/ مسعود نجابتی چهره هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ شد
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از ظرفیت‌های هنری بهزیستی در اردبیل
  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد
  • کارگاه تجسمی «وعده صادق» در حوزه هنری قم برگزار شد