Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با فارس درباره آخرین وضعیت فرهنگیان فاقد مسکن ثبت‌نام کننده برای مسکن، اظهار کرد: اسامی را از 32 استان احصا کردیم و به وزارت راه و شهرسازی ارسال کردیم و به صورت مداوم با آنها برای پالایش، پیرایش و ویرایش اطلاعات در ارتباط هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اطلاعات باید در سه مقطع پیرایش شوند که گام اول فرم «ج» استعلام می‌شود، گام دوم ادارات‌کل ثبت اسناد و املاک استعلام می‌شود تا مشخص شود فرد مورد نظر فاقد یا واجد شرایط است یعنی مسکن به نامش هست یا خیر و در نهایت گام سوم، استعلام هویت فرد از ادارات ثبت‌ احوال کشور است.

کریمی‌فر اضافه کرد: بخشی از کار توسط وزارت راه و شهرسازی اجرایی شده است ولی تا زمانی هر سه مقطع انجام نشود، اعلام نهایی نمی‌شود و قول داده‌اند که تا 15 بهمن نتیجه نهایی را اعلام کنند.

وی اضافه کرد: در آخرین جلسه که در کارگروه اقتصاد مسکن در معاونت ساختمان مسکن وزارت راه و شهرسازی داشتیم، عنوان شد که حدود 400 هزار نفر برای مسکن ملی ثبت‌نام کردند و ما هم حدود 300 هزار نفر ثبت‌نام شده داشتیم و حجم کار آنها بالاست اما اعلام کردند که به صورت قطعی نتیجه ثبت‌نام شدگان مسکن فرهنگیان را تا 15 بهمن اعلام می‌کنند.

ثبت‌نام فرهنگیان فاقد مسکن در اواسط آذر امسال به مدت یک هفته در سامانه maskan.medu.ir انجام شد؛ عنوان شد متقاضی و افراد تحت تکفل وی باید فاقد زمین یا واحد مسکونی باشند و تاکنون از هیچ‌یک از امکانات دولتی مانند زمین، واحد مسکونی، تسهیلات یارانه‌ای خرید و احداث مسکن استفاده نکرده باشند یا به عبارت دیگر فرم «ج» در استعلام از سامانه مربوطه راه و شهرسازی سبز باشد.

متقاضی باید متأهل بوده یا سرپرست خانوار باشد و زنان خودسرپرست مشروط به داشتن 35 سال سن می‌توانند در زمره متقاضیان قرار بگیرند؛ اولویت آموزش و پرورش شامل بانوان فرهنگی سرپرست خانوار، کارکنان شاغل رسمی، پیمانی، قراردادی بالای 20 سال سابقه خدمت، زوجین فرهنگی و بازنشستگان فرهنگی است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فرهنگیان فاقد مسکن مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی وعشایری

به گزارش خبرنگار مهر، محمد میرجعفری، عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مرحله نخست ثبت نام بیمه رایگان مادران غیر شاغل دارای سه فرزند و بیشتر ساکن در مناطق روستایی و عشایری آغاز شده است گفت: در این مرحله مادرانی که فرزند سوم و بالاتر آنان بعد از اول فروردین ۱۳۹۶ متولد شده باشد می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق به نشانی www.roostaa.ir یا کارگزاران صندوق برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

وی، افزود: فرآیند تکمیل ثبت نام متقاضیان مشمول این قانون پس از اخذ استعلام از سازمان ثبت احوال و تأیید استعلام سایر صندوق‌ها مبنی بر عدم بیمه‌پردازی و مستمری‌بگیر بودن متقاضی، نهایی می‌شود.

وی ادامه داد: اولویت تکمیل ثبت نام با افرادی است که منطبق بر فراخوان شرایط لازم را احراز و زودتر ثبت نام اقدام کرده اند.

کد خبر 6078163

دیگر خبرها

  • راهنمای جامع پیگیری گذرنامه | استعلام شماره پاسپورت
  • ایران عضویتش را در سه سازمان بین المللی لغو کرد + اسامی
  • افتتاح ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور
  • ۸۰۰ روستای گلستان مددجوی فاقد مسکن ندارند
  • ۲ روش استعلام اعتبار صاحب چک
  • رئیس جمهور: آرامش خانواده‌ها در گرو تأمین مسکن است
  • افزایش ۴۴ درصدی تولید مسکن برای مددجویان کمیته امداد نسبت سال‌های گذشته
  • معنای رنگ‌های استعلام چک صیادی را بدانید
  • ثبت نام بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • آغاز ثبت نام بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی وعشایری