Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه بخش بهمن گفت: ابعاد برجسته مکتب امام راحل معنویت و تدبیر بود که ما آن را در مکتب سردار شهید سلیمانی مشاهده می‌کنیم و باید در جهت تداوم آن گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام رضا علیزاده در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: در شخصیت و عظمت حضرت زهرا (س) همین بس که امام زمان (عج) می‌فرماید مادرم فاطمه اسوه و الگوی من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه بخش بهمن در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه ۲۷ دی‌ماه اشاره کرد و گفت: رهبر فرمودند که همه دغدغه ملت ایران باید این باشد که قوی شوند. معنای اقتدار این است که جامعه از چنان قدرتی برخوردار شود که حرف او در موضوعات و مسائلی که پیش می‌آید حرف آخر باشد و دیگران گردن بنهند.

حجت‌الاسلام علیزاده به چند مورد از مصادیق اقتدار اشاره کرد و گفت: اقتدار ملی به معنای اتحاد و وحدت کلمه است و همه مردم باید مراقب باشند به خاطر اختلاف‌نظرهای کوچک در مقابل هم قرار نگیرند. قدرت ملت در اتحاد است؛ اما دشمنان به دنبال این هستند که این اتحاد و وحدت کلمه را بشکنند.

علیزاده نوعی از اقتدار را، اقتدار اقتصادی برشمرد و اذعان کرد: اگر اقتصاد کشور قوی شود باعث اقتدار می‌شود لذا تلاش می‌کنند با تحریم اقتصادی به ما ضربه وارد کنند و این اقتدار را بشکنند.

وی یکی از ابزارهای اقتدار را قدرت دفاعی کشور دانست و تأکید کرد: دشمنان می‌خواهند این قدرت را از کشور ما بگیرند و به همین خاطر است که بر روی قدرت موشکی ایران این‌قدر هیاهو و جنجال به پا می‌کنند.

خطیب جمعه بخش بهمن اضافه کرد: اقتدار جمهوری اسلامی و پشتوانه آن حضور مردم در تمام صحنه‌ها، به‌ویژه انتخابات است چنانکه رهبر انقلاب فرمودند: حضور در انتخابات کشور را بیمه می‌کند و دشمن هم نا امید و مأیوس می‌شود؛ چراکه امروزه دشمن تلاش دارد با انواع حیله‌ها نگذارد مردم در انتخابات شرکت کنند.

علیزاده در ادامه ضمن گرامیداشت یاد سپهبد شهید سلیمانی ابراز کرد: سردار سلیمانی یک فرد نیست بلکه یک مکتب است و سپاه قدس نیز یک سازمان نیست یک نهاد انسانی با انگیزه‌های بزرگ است.

وی یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی تربیت‌یافته مکتب امام راحل است و شاخصه‌هایی که در مکتب امام راحل است در مکتب حاج قاسم سلیمانی هم هست. بُعد معنویت و عقلانیت از ابعاد مکتبی امام بود بدین معنی که امام با تکیه بر عوامل مادی و ظواهر مادی کارهای خود را دنبال نمی‌کرد و اهل ارتباط باخدا بود.

امام‌جمعه بخش بهمن افزود: در بُعد عقلانی نیز امام اهل تدبیر و فکر و محاسبات بود که نمونه آن سرسختی و عدم انعطاف مقابل دشمن بود. آن‌هایی که فکر می‌کنند گاهی در مقابل دشمن باید کوتاه آمد و دائماً صحبت از مذاکره با آمریکا می‌کنند این درست نقطه مقابل مکتب امام راحل است؛ چراکه نرمش و عقب‌نشینی در مقابل دشمن باعث پیشروی و جرئت او می‌شود.

علیزاده ادامه داد: آمریکای تروریست در خاک عراق فرمانده حشدالشعبی و جوانان مقاومت این کشور را ترور می‌کند و این ترور را می‌پذیرد، آن‌وقت برخلاف خواسته ملت و نمایندگان عراق رئیس‌جمهور این کشور با پلیدترین و منفورترین شخص یعنی ترامپ ملاقات می‌کند و دست می‌فشارد.

وی تصریح کرد: سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی هم اهل ذکر بود هم شجاعت و تدبیر مقابل دشمن داشت. لذا باید مکتب این شهید پرافتخار که همان مکتب با مردم بودن و خدمت به آنان، عمل به قول و وعده‌های داده‌شده شجاعت، ایستادگی و مقاومت است تداوم یابد.

خطیب جمعه بخش بهمن به فشار حداکثری بر ایران با محرومیت فوتبال اشاره کرد و تأکید کرد: جنگی که آمریکا علیه ما شروع کرده جنگ ترکیبی است یعنی از هر طرف به ما حمله می‌شود. سقوط هواپیما بهانه‌ای به دست آن‌ها داد که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کند که چون آسمان ایران امنیت ندارد شرکت‌های هواپیمایی از سفر به ایران اجتناب می‌کنند.

علیزاده ابراز کرد: مسابقاتی که تیم‌های ایرانی با حریفان خارجی خود در ایران دارند باید در کشور ثالث برگزار شود که هدف آن‌ها از این کار تحث تأثیر و فشار قرار دادن افکار عمومی به‌ویژه نسل جوان هست تا علاوه بر نارضایتی اقتصادی نارضایتی اجتماعی هم در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/90027

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار شهید سلیمانی مذاکره با آمریکا حشد الشعبی عراق فارس یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز زندگی زوج‌های جوان مشهدی با یاد شهید سلیمانی در حرم رضوی

دریافت 18 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6078085

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان های امام راحل
  • بایدن از پس تبعات تحریم نفت ایران برنمی‌آید
  • مشارکت مردم شاه کلید موفقیت بنیاد مسکن
  • تجدید میثاق کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • اقدامات جبهه‌های مقاومت برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است
  • بعد از شهادت شهید سلیمانی آمریکا و اسرائیل گوشه رینگ قرار گرفتند/ تابوی حمله به اسرائیل شکسته شده است
  • آغاز زندگی زوج‌های جوان مشهدی با یاد شهید سلیمانی در حرم رضوی
  • جان فدای ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم
  • سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی/ اراده ملت سرافراز ایران اسلامی بار دیگر ثابت کرد که ما ملت امام حسینیم
  • آرزوی شهید سلیمانی محقق شد