Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید علی سیستانی مرجعیت عالی عراق در خطبه مرجعیت نماز جمعه کربلا حمایت خود را از راه‌های مسالمت آمیز آزادی بیان شهروندان در صیانت از حاکمیت عراق اعلام کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، مرجعیت عالی عراق در بیانیه‌ای که امروز در خطبه دوم نماز جمعه کربلا معروف به خطبه مرجعیت، از سوی سید احمد الصافی نماینده وی و امام جمعه کربلا قرائت شد حمایت خود را از راه های مسالمت آمیز آزادی بیان شهروندان در صیانت از حاکمیت عراق اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شبکه المیادین، در این بیانیه آمده است: «ما از همه گروه‌های عراقی می‌خواهیم که  در این مرحله دشوار نسبت به بزرگی خطراتی که وطنشان را دربرگرفته است هوشیار باشند».

بیش از یک میلیون نفر از مردم عراق امروز با برپایی تظاهرات در بغداد خروج اشغالگران آمریکایی را از کشورشان خواستار شدند.

مرجعیت عالی عراق تاکید کرد: «ما با آسیب رسیدن به حاکمیت عراق از سوی هر طرفی و به هر بهانه‌ای مخالفیم».

در این بیانیه همچنین آمده است: «ما خواهان ایجاد اصلاحات هستیم و تعلل فقط به رنج بیش‌تر و طولانی شدن بی ثباتی منجر می‌شود».

مرجعیت عالی عراق گفت: «تشکیل دولت از موعد قانونی آن گذشته است و همه باید (در این خصوص) با هم همکاری کنند».
انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: مرجعیت عراق حاکمیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که دو پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات خود قرار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز چهارشنبه توانستند دو پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای سوم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، امروز چهارشنبه محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «برانیت» با موشک و حملات توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در بیانیه چهارم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی امروز چهارشنبه تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «رامیا» هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه پنجم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی امروز چهارشنبه باردیگر محل استقرار تازه تاسیس نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «برانیت» هدف حملات موشکی قرار دادند.

تمجید گردان‌‎های حزب الله از عملیات ایران علیه اسرائیلشلیک ده‌ها موشک حزب الله به مقر سامانه هوایی و موشکی اسرائیل

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • بررسی موضوع حاکمیت اسلامی در عصر غیبت در یک کتاب جدید
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران
  • بیانیه مدرسین دروس معارف دانشگاه‌ها در حمایت از حمله به اسراییل
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • جای خالی مرجعیت مهارتی در سیاستگذاری‌ها/ رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای درنقشه جامع علمی کشور دیده نشده‌اند
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود