Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت به ارزیابی حضور دی‌بیاسی روی نیمکت مربیگری تیم ملی فوتبال ایران پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از کوریره، بعد از حضور آندره‌آ استراماچونی در تیم فوتبال استقلال که با مشکلات زیادی روبرو شد و در نهایت از این تیم جدا شد، مربی دیگری از ایتالیا مدنظر تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفته است و او جانی دی‌بیاسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دی‌بیاسی پیشنهادی دو ساله و نیم را از فدراسیون فوتبال ایران دریافت کرده است. بسته شدن نهایی این قرارداد تا جمعه (امروز) پیش بینی می‌شود. دی‌بیاسی در گذشته علاوه بر نشستن روی نیمکت مربیگری تورین، مودنا و اودینزه، همچنین هدایت آلبانی را بر عهده داشت و آن را به اولین رقابتهایش در جام ملت‌های اروپا رساند. ماجراجویی در مرحله گروهی برای آلبانی به پایان رسید و این تیم پس از فرانسه و سوئیس و جلوتر از رومانی در رده سوم گروه خود قرار گرفت.

سایت این روزنامه ایتالیایی در ادامه نوشت:

فراتر از سیاست خارجی، ما نمی‌توانیم مصیبت‌هایی را که تا یک ماه پیش برای آندره استراماچیونی، مربی سابق اینتر و اودینزه در استقلال تجربه شده را فراموش کنیم (او پاناتینایکوس و اسلاویا پراگ را خارج از ایتالیا هدایت کرد). با ورود به استقلال در تاریخ ۱۳ ژوئن، او ۱۷۸ روز روی نیمکت این باشگاه ایرانی ماند و یک تجربه عجیب، ولی واقعی را تجربه کرد. ماجرایی که بلافاصله به جهنم تبدیل شد: از وعده‌های تحقق نیافته در بازار نقل و انتقالات، نداشتن مترجم که نمی‌توانست روی نیمکت بنشیند، مشکلات اداری برای بازگشت به ایتالیا، مرکز تمرینی بسته یا گاهی بدون دوش حمام و پرداخت‌های انجام نشده.

هواداران استقلال بعد از رفتن استراماچونی در خیابان خواستار بازگشت او به این تیم شدند و پس از این اتفاقات اکنون تیم ملی ایران به دنبال یک مربی ایتالیایی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی دی بیاسی استراماچونی آندره آ استراماچونی استراماچونی تیم استقلال تیم فوتبال استقلال دی بیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا

باشگاه لیورپول برای انتخاب جانشین کلوپ به سراغ سرمربی مشهور ایتالیایی رفت.

به گزارش مشرق، یورگن کلوپ سرمربی محبوب و موفق قرمزهای آنفیلد چندی پیش در گفت‌وگو با رسانه باشگاه لیورپول اعلام کرد که بعد از ۸ سال سرانجام در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

بعد از اعلام این خبر مدیران باشگاه انگلیسی به دنبال جانشین این مربی موفق آلمانی بودند و از همین رو گمانه‌زنی‌ها در خصوص سرمربی جدید لیورپول آغاز شد و البته حواشی مختلفی به همراه داشت.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند که سران لیورپول علاقه‌مند به جذب سیمئونه اینزاگی سرمربی ایتالیایی اینترمیلان هستند و مذاکرات خود را برای جذب این مربی آغاز کردند. هرچند فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی اعلام کرد، این مربی به قرارداد خود با نراتزوری پایبند خواهد بود و قصد جدایی ندارد با این وجود مدیران لیورپول همچنان به دنبال جذب او هستند.

از طرفی نیز استیون ژانگ، مالک باشگاه اینترمیلان در واکنش به این خبر در گفت‌وگو با اسکای گفت: شک نکنید اینزاگی در اینتر می‌ماند و با ما همکاری خواهد کرد. او سرمربی بزرگ و فوق‌العاده‌ای است و در پروژه ما نفر اول برای موفقیت‌های اینتر است و ما او را به هیچ وجه از دست نخواهیم داد.

گفتنی است اینتر شب گذشته با شکست رقیب سنتی خود یعنی آث میلان موفق شد برای بیستمین بار فاتح اسکودتو (سری آ ایتالیا) شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد