Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@17:07:26 GMT

فرکی: شاید یک هفته هم تمرین خوبی نداشته‌ایم

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۱۱۹۳

فرکی: شاید یک هفته هم تمرین خوبی نداشته‌ایم

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد بازی با نساجی گفت: شاید یک هفته هم تیم ما نتوانسته تمرین خوبی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، حسین فرکی سرمربی پیکان در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر گفت: در چند وقت اخیر اتفاقی که برای سردار سلیمانی افتاد، همه ما را غم زده کرد و اتفاق بعدی حادثه هواپیما بود و جا دارد تسلیت عرض کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از هموطنان عزیز ما در تشییع جنازه سردار سلیمانی جانشان را از دست دادند. این اتفاقات به فوتبال ما هم وارد شده و مسائل امنیتی موجب شده که میزبانی تیم های ما زیر سوال برود. بحث امنیت کشور ما بسیار خوب است و نسبت به کشور های منطقه از شرایط خوبی برخوردار است. امیدوارم این مساله ختم به خیر شود. برای تیم ملی فوتبال هم آرزوی موفقیت می‌کنم و کسالت آقای تاج شرایط را دگرگون کرده است و امیدوارم این مسائل سریع تر حل شود.

او ادامه داد: شاید یک هفته هم تیم ما نتوانسته تمرین خوبی داشته باشد و تمرین یا در سالن و یا در زمین نامناسب بوده است اما مجبور هستیم بازی ها را برگزار کنیم. بازی با نساجی ما را یاد بازی رفت می اندازد که آن بازی چهار بر یک شکست خوردیم. با همه احترامی که برای حریف قائل هستیم، امیدوارم بتوانیم میزبان خوبی باشیم.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسين فركي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم

به گزارش قدس آنلاین، مائوریسیو موتا پائز پس از ورود به تهران گفت: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران از اهمیت برخوردار است. یادم می‌آید که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد، چه کسی مربی است، چه بازیکنانی حضور دارند، اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعا باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

دیگر خبرها

  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • وعده بزرگ و جذاب پائز بعد از ورود به ایران
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها