Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مجتبی پوریوسفی در آئین سوگواری ایام فاطمیه و بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان رضوانشهرافزود:جوانان موتور محرکه جریان های انقلابی هستند و در پرتو بافت موقعیتی زیست زمانه خود، دارای انرژی، حرکت آفرینی و ایجاد آرمان های بلند فردی و اجتماعی برای جامعه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به نقش جوانان در پاسداری از دستاورد های انقلاب اسلامی گفت: مبارزه برای انقلاب اسلامی بدون حضور جوانان امکان پذیر نبود، در این جریان، جوانان انقلابی ما با حضور در صحنه های متفاوت و مکان هایی همچون مساجد، حسینه ها، خیابان ها شعارهای پرنشاط و پرامیدی را برای آینده سر دادند و ابهت انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.

 دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان با اشاره به ایام فاطمیه نیز گفت: ایام فاطمه و شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) از اهمیت و قداست زیادی برخوردار است و باید حرمت آن حفظ شود.

 حجت‌الاسلام پوریوسفی ادامه داد : رعایت حرمت این ایام یک وظیفه است و همه افراد باید برای تحقق آن تلاش کنند.

 وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرافراز اسلام شهید سلیمانی با بیان اینکه ملت ایران قدرشناس هستند، ادامه داد: مردم با حضور خود در مراسم‌ بزرگداشت این شهید به ویژه تشیع ثابت کردند که قدرشناس زحمات کسانی هستند که عمر خود را صرف عزت و آبادانی این کشور می کنند.

وی عنوان کرد : ارتقای جایگاه ایران اسلامی با توسل به اندیشه اسلامی و شخصیت‌های بزرگی چون سردار شهید سلیمانی است.

 وی افزود: آنچه در آئین تشیع پیکر پاک شهید سلیمانی به نمایش گذاشته شد، تجلی عظمت مردم این سامان در پاسداشت بزرگ مردی بود که از آن خاک برخواسته و جان خویش را در راه اعتلای امت اسلام و مقابله با تکفیریون واستکبار، در طبق اخلاص نهاد.
برپایی نمایشگاه مصور مدرسه انقلاب با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و پاسداشت رشادت های شهید حاج قاسم سلیمانی نیز از دیگر برنامه ای این دوره از اردوی آموزشی طلایه داران بود که در سالن اجتماعات این مجتمع در معرض دید عموم گذشته شد.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان رضوانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان رضوانشهر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان رضوانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد

آیت الله سیدمحمد غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با تاکید بر اتحاد در مقابل محور شرارت های منطقه ای و فرامنطقه، اظهار داشت: یکی از اموری که امروز باید همه مسلمانان به آن توجه کنند و بر آن تاکید داشته باشند ، وحدت میان امت اسلام است.

وی افزود: امروزه مسلمانان یک امت واحده ای را تشکیل داده اند، جمعیتی حدود دو میلیارد در جهان هستی همراه با بالاترین منابع و مخازن مادی در اختیار آنان قرار گرفته است که  از سویی می توان گفت آینده این جهان باید توسط مسلمانان رقم بخورد ، ولی منافع مادی دشمنان اسلام ایجاب می کند که این امت واحد را به جدایی کشانده و فاصله میان آنان ایجاد نمایند.

وی ادامه داد: در نتیجه با ایجاد اختلافات، نقشه های خود را پیش برده و امت اسلامی را به استضعاف کشانده و از منابع مادی آنان استفاده می کنند.

وی عنوان کرد: باید مذاهب اسلامی بر محور اسلام ، قرآن کریم و پیامبراسلام واهل بیت(ع) باشند و با توجه به محور های وحدت آفرین که مورد اتفاق طرفین می باشد، مسیر را ترسیم نمایند و با اتحادو وحدت ، اختلافات را از بین برده و زندگی مسالمت آمیزی را داشته باشند و تحت لوای اسلام حرکت نمایند.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم اذعان داشت: طبیعتا وجه اشترکات میان مذاهب اسلامی قابل ملاحظه بوده وبراین اساس باید امور مسلمین تنظیم و مدیریت شود؛ باید این نقاط مهم و اساسی را پاس داشته و از سو استفاده دشمنان اسلام جلوگیری نمود.

وی تصریح کرد: متاسفانه جهان اسلام به افراط و تفریط هایی مبتلا شده است و این زمینه ای است برای خود مسلمانان که اختلاف افکنی صورت گیرد و چهره اسلام راستین را زشت کند.

وی در پایان تاکید کرد: از آنجا که با جنایات وحشیانه صهیونیست ها و همراهی استکبار جهانی در مسئله غزه روبرو هستیم، هشدار و ارشاد های لازم داده شده است، لذا باید جهان اسلام یکپارچه به مانند ایران اسلامی در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان
  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • شهادت سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرده است
  • گیلان خاستگاه متفکران و چهره‌های مهم هنر انقلاب اسلامی است