Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن ترابی در آئین عبادی سیاسی روز جمعه رباط کریم که با حضور آحاد مردم خداجو در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد، اظهار کرد: ما در ماه گذشته ۲ یوم الله داشتیم؛ نخست یوم الله تشییع پیکر مقدس سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دومین یوم الله نیز آن انتقام سخت از امریکا بود و روز جمعه هفته گذشته نیز یک یوم الله با حضور میلیونی مردم صورت گرفت، مردم در این روز ثابت کردند که پشت انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مسئولین قدر مردم و ایستادن آنان پای نظام و انقلاب را بدانند گفت: مسئولین باید در سختی‌ها و مشکلات از مردم حمایت کنند و پشت مردم را خالی نکنند، متأسفانه بعضی از مسئولین قدر مردم را نمی‌دانند و قطعاً عذاب جهنم را دوش خواهند کشید.

ترابی ابراز کرد: متأسفانه سران ۳ کشور المان، فرانسه و انگلیس اقدامات ایران مبنی بر برداشتن گام پنجم کاهش تعهدات ایران را محکوم کردند، باید بدانیم همین کشورها به ویژه انگلیس به کشور ما بسیار بدهکار هستند اما امروز گزافه گویی می‌کنند.

امام جمعه رباط کریم ادامه داد: باید بدانیم اروپا و امریکا نقش پلیس بد و خوب را اجرا می‌کنند و نباید کوتاه بیاییم هر چقدر کوتاه بیایم دشمن بیشتر پیشروی خواهد کرد.

خطیب جمعه رباط کریم با بیان اینکه اروپایی‌ها تغییر لباس می‌دهند و غیر قابل اطمینان هستند، عنوان داشت: چرا ۶ سال کشور معطل برجام شد، گفتید برجام بر اب خوردن نیز تأثیر می‌گذارد پس چرا از همان ابتدا به سخنان مقام معظم رهبری گوش نکردید که امروز در این وضعیت قرار بگیریم، باید برخی از مسئولین از مردم عذر خواهی کنند مانند سپاه پاسداران که اشتباه خود را پذیرفت و شرایط را کامل توضیح داد.

کد خبر 4833844

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه رباط کریم حسن ترابی خطبه های نماز جمعه بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد قزوین دهه فجر ایلام انتخابات 98 قاسم سلیمانی بیرجند شیراز یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود

 حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی ضمن تبریک پیروزی دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی به ملت شریف ایران و سایر کشور‌های منطقه گفت: در ادامه حمایت‌های مردم ایران اسلامی از مردم مظلوم و مقتدر غزه و همچنین به شکرانه عملیات غرور آفرین وعده صادق، جمعه این هفته ۳۱ فروردین ماه بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر استان راهپیمایی حمایتی از اقتدار نیرو‌های مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: این مراسم پس از اقامه نماز جمعه در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان برگزار می‌شود، مسیر راهپیمایی در شهرستان خرم‌آباد از مصلی الغدیر، خیابان انقلاب اسلامی تا مقابل بیمارستان شهدای عشایر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آیت‌الله اعرافی: بانکداری ایران باید پاکیزه شود
  • ریل‌گذاری نظام بانکی چگونه باشد؟
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • اقدام سپاه علیه رژیم غاصب صهیونیستی غرورآفرین بود
  • کمک ۸۰ میلیون ریالی روستاییان رباط میاندشت بخش رخ به مردم غزه
  • علما مرزبانان سنگرهای عقیدتی هستند