Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نهاد رهبری دانشگاه تهران گفت: این دانشگاه ۲۷ بهمن ماه میزبان زوج‌های دانشجو برای جشن ازدواج دانشجویی خواهد بود و همان روز هم همانند سال‌های گذشته اعزام کاروان‌ها به سمت مشهد مقدس آغاز می‌شود.

حجت الاسلام کرمی، مسئول نهاد رهبری دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون ازدواج دانشجویی گفت: ۲۷ بهمن ماه دانشگاه تهران میزبان زوج‌های دانشجو برای جشن ازدواج دانشجویی خواهد بود و همان روز هم بعد از جشن ازدواج به مانند سال‌های گذشته اعزام کاروان‌ها به سمت مشهد مقدس آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تا به امروز ۲۳۸ زوج در این نهاد ثبت نام کردند و نسبت به سال گذشته از جهت تعداد شرکت کنندگان جلوتر هستیم. این امر در حالی است که پیش از این برخی پیش بینی می‌کردند که امسال نسبت به سال‌های قبل در ازدواج دانشجویی ریزش داشته باشیم.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه تهران ادامه داد: در تدارک هستیم تا بتوانیم هم جشن خوبی را برای زوج‌های دانشجو بگیریم و هم دانشجویانی که به مشهد مقدس مشرف می‌شوند بتوانند از کارگاه‌ها به خوبی استفاده کنند. امسال تغییراتی در برنامه ازدواج دانشجویی نسبت به سال قبل ارائه دادیم تغییراتی که بسیار مبارک است و آن برنامه همسان گزینی است.

کرمی گفت: یک اقدام دیگری که خواست ما بوده و ستاد ازدواج دانشجویی در حال پیگیری آن است برگزاری کارگاه‌های مهارتی قبل از ازدواج بوده که در حال ساماندهی آن هستیم و زمینه‌های آن فراهم شده به گونه ای که در دانشگاه تهران دو کارگاه با این عنوان برگزار شده است همچنین در خوابگاه‌های بزرگ دانشگاه مثل کوی خواهران و خوابگاه فاطمیه نیز این کارگاه‌ها برگزار شده است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تهران ازدواج دانشجویی نهاد رهبری حجت الاسلام کرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین

اعتراضات علیه جنگ غزه از دانشگاه‌های «کلمبیا» و «ییل» به سایر دانشگاه‌های ایالات متحده گسترش یافته و مقامات این کشور در تلاش برای خنثی کردن آن هستند. از زمان درگیری‌ها در غزه، تظاهرات و بحث‌های داغ درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی درغزه و آزادی بیان، دانشگاه‌های ایالات متحده را تکان داده است.

دریافت 36 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • ویدیو/ گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • فیلم| آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران خردادماه برگزار می‌شود