Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا باغ آبادی روز جمعه در نشست خبری پیش از بازی ماشین سازی و سپاهان افزود: بعد از ۳۳ روز تعطیلی لیگ برتر دوباره گرمای فوتبال شروع شد ولی باید بگویم که تیم داری در زمستان آن هم در تبریز خیلی سخت است.  

وی در خصوص جدایی بهترین گلزن تیم ماشین سازی اضافه کرد: با جدایی این بازیکن به دلیل اینکه پیشنهاد بهتری از یک باشگاه دیگر داشت و هزینه رضایت نامه باشگاه را متقبل می شد، موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا جبران جدایی بازیکنان در تیم لحاظ شده است؟ گفت: مسلم نه چرا که در این فاصله زمانی کم نمی توان جایگزین مناسبی را تدارک دید ولی با به خدمت گرفتن بازیکنان امید سعی کردیم توان تیم را بهبود بخشیم تا در ادامه راه با مشکلی روبرو نشویم.  

 باغ آبادی همچنین عنوان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور و مشکلات بازیکنان، باشگاه ها نمی توانند به اجبار بازیکنی را در تیم نگه دارند چرا که تاثیر معکوس نیز خواهد داشت و در ضمن فوتبال حرفه ای یعنی این که برای پیشرفت بازیکنان قدم برداشت.  

مربی تیم فوتبال ماشین سازی در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیم اعلام کرد: بازیکن محروم نداریم ولی محمد مسلمی پور و فرید کریمی به دلیل مصدومیت در بازی فردا مقابل سپاهان نمی توانند تیم را همراهی کنند.

دیدار تیم های ماشین سازی و سپاهان اصفهان فردا شنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید سپهبد سلیمانی تبریز برگزار خواهد شد.

منبع: فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی برچسب‌ها فوتبال ماشین سازی تبریز لیگ برتر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ماشین سازی تبریز لیگ برتر فوتبال ماشین سازی تبریز لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی خمز از تراکتور قطعی شد

به گزارش خبرنگار مهر، پس از کش و قوس‌های فراوان مدیران باشگاه تراکتور با «پاکو خمز» و دستیاران اسپانیایی او برای فسخ قرارداد به توافق رسیدند و این مربی از جمع تراکتوری‌ها جدا شد. خمز از تاریخ ۱۵ آذر ۱۴۰۱ جایگزین قربان بردیف در این تیم شد اما نتوانست عنوانی را برای تراکتور به دست آورد و حتی این تیم در ورزشگاه خانگی خود در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا نتوانست الشارجه را شکست دهد تا یک سهمیه ایران در آسیا از بین رود.

تیم تراکتور در این فصل هم با اینکه در پایان هفته بیست و سوم با ۴۰ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت اما کسب نتیجه تساوی برابر سپاهان در حضور هواداران پرشور تبریزی، تساوی برابر آلومینیوم و شکست سنگین برابر ذوب آهن در خانه که منجر به فوت یک هوادار تراکتور شد از نقاط تیره کارنامه این مربی اسپانیایی در تیم تراکتور است.

همچنین رضا کرمانشاهی مدیر اجرایی باشگاه تراکتور هم با انتشار عکسی از خمز در صفحه اجتماعی خود از این مربی تشکر کرد. تراکتور در هفته بیست و چهارم روز جمعه ۳۱ فروردین میهمان نساجی است و هنوز تکلیف مربی تراکتور برای این بازی از سوی مدیران این باشگاه مشخص نشده است.

کد خبر 6078961

دیگر خبرها

  • شایعات دست از سر یحیی گل‌محمدی برنمی‌دارد
  • هوشمند سازی ۱۳ گله شتر استان یزد با استفاده از برنامه کاربردی ساربانیار
  • خمز از تراکتور جدا شد / گل‌محمدی دوباره گزینه اصلی شد
  • جدایی خمز از تراکتور قطعی شد
  • «خمز» و دستیارانش در آستانه جدایی از تیم فوتبال تراکتور تبریز
  • فوری: جدایی خمس از تراکتور منتفی شد
  • حرکت به سمت مردمی‌سازی اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر قم
  • کربکندی: باید ناکامی سپاهان کالبد شکافی شود/ مفاد قرارداد مانع برکناری مورایس شده است
  • جلسه رسمی برای جدایی مربی تراکتور
  • افشاگری مربی تیم ملی بعد از جدایی: برای المپیک تن به هرکاری نمی‌دهم