Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ارومیه افزود: بهره‌برداری از این حماسه ملی و متعلق به همه مردم در جهت رسیدن به اهداف جناحی و سیاسی غیرقابل قبول است.

وی با اشاره به اینکه آحاد مردم ایران در وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی و تداوم ۴۱ ساله آن تلاش و جانفشانی کرده‌اند، اضافه کرد: تعلق خاطر همه مردم ایران به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان قوی است که گوشه‌ای از آن را در نمازجمعه هفته گذشته تهران شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: حضور گسترده مردم در نمازجمعه هفته گذشته تهران به امامت مقام معظم رهبری، نشان از عمق تعلق معنوی مردم به معظم‌له  و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی همچنین با اشاره به لزوم انتقال نسل به نسل جانفشانی و ایثار مردم ارومیه در ایام انقلاب اسلامی ادامه داد: حماسه مردم ایران در برهه‌های مختلف برای مقابله با دشمنان انقلاب و نظام اسلامی باید طی سال‌های طولانی در یادها باقی مانده و نسل به نسل منتقل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حضور گسترده مردم در آیین‌های ویژه سالروز شهادت این بانوی بزرگوار بر همه ما لازم است و باید این آیین ها با شکوه تمام برگزار شود.

وی افزود: هیات‌های مذهبی در این خصوص نقش بسزایی دارند و باید با برپایی مراسم ویژه در راستای تبیین شخصیت والای حضرت فاطمه زهرا (س)، فداکاری ایشان در راه حفظ اسلام و ولایت و همچنین شهادت این بانوی بزرگوار تلاش بیشتری انجام گیرد.

وی با بیان اینکه ایستادگی در مسیر حق توسط حضرت زهرا (س) باید الگوی ما در جامعه اسلامی قرار گیرد، اضافه کرد: ایستادگی و استقامت در مقابل دشمنان اسلام و نظام اسلامی، تنها عامل پیروزی ما بر آنهاست و باید این امر را سرلوحه همه کارهای خود قرار دهیم.

به گزارش ایرنا، مردم ارومیه در روز دوم بهمن سال ۱۳۵۷ به مقابله مسلحانه با رژیم پهلوی پرداختند که این مقاومت در نوع خود در کشور بی‌نظیر بود؛ در پی این اقدام مسلحانه، نیروهای رژیم ستمشاهی که برای ایجاد کشتار در تظاهرات مردمی در مسیر خیابان فعلی امام ارومیه وارد خیابان شده بودند، عقب‌نشینی کرده و به مقر ارتش بازگشتند.

هفته گذشته، نمازجمعه تهران به امامت مقام معظم رهبری برگزار شد که در آن، صدها هزار نفر از مردم این شهر حضور یافته و پشت سر معظم له اقامه نماز کردند.

چهارشنبه هفته آینده سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است؛ حضرت فاطمه (س) تنها ۷۵ یا ۹۵ روز پس از وفات پیامبر بزرگوار اسلام به شهادت رسیدند و در این مدت نیز برای دفاع از حضرت علی (ع) جانفشانی بسیار کردند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه امام جمعه ارومیه سید مهدی قریشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه امام جمعه ارومیه سید مهدی قریشی آذربایجان غربی ارومیه امام جمعه ارومیه سید مهدی قریشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق متعلق به همه مسلمانان و آزادگان جهان است

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات وعده صادق مختص ایران نیست و به همه مردم مسلمان و آزاده جهان تعلق دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سید نصیر حسینی، عصر امروز _دوشنبه، بیست‌وهفتم فروردین_ در تجمع طلاب و روحانیون شهرستان بویراحمد به جوانب حمله موشکی نیروهای مسلح ایران به اسرائیل پرداخت و اظهار کرد: این اقدام نه تنها دل مردم ایران بلکه همه انسان‌های آزاده دنیا را شاد کرد.

وی افزود: این پیروزی افزون بر جبهه مقاومت و ملت ایران بلکه متعلق به همه ملت‌های آزاده و مسلمان دنیا در کشورهای مختلف است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه عملیات غرورآفرین وعده صادق قلب شرارت و جنایت را مورد هدف قرار داد، گفت: این عملیات در شرایط سخت اتفاق افتاد و جرئت و جسارت بالا مهم‌ترین شاخصه آن بود.

وی تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی که سرزمین فلسطینی‌ها را غصب کرده، خون انسان‌های شایسته و بی‌گناه بسیاری را با انجام ترور در کشورهای اسلامی بر زمین ریخته و در جنایت اخیر خود بیش از ۳۳۰۰۰ نفر از مردم غزه مظلوم را به خاک و خون کشید.

آیت‌الله حسینی حمله رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه را یادآور شد و خاطرنشان کرد: زمانی که این رژیم غاصب به کنسولگری کشورمان حمله کرد سازمان ملل و بسیاری از کشورها این جنایت را محکوم نکردند.

وی افزود: این حمله در حالی صورت گرفت که آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایت‌های بی‌شماری علیه ملت‌ها انجام داده‌اند و منفور مردم دنیا نیز شده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشورمان حدود ۱۰ روز پیش از حمله اعلام کرد و آنان همه قدرت، علم، تدبیر و نیروی خود را به میدان آوردند اما بر خلاف لایه‌های دفاعی دشمن، پهپادها و موشک‌های ایران آسمان اسرائیل را شکافت.

کد خبر 744902

دیگر خبرها

  • جزئیات فروش ون اینرودز توسط بهمن موتور
  • عملیات وعده صادق متعلق به همه مسلمانان و آزادگان جهان است
  • پروژه بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه‌زهرا در مراحل تکمیل است
  • احداث باغ راه ۱۰ کیلومتری جنوب تهران
  • واکنش جامعه روحانیت مبارز به حمله ایران به اسرائیل /سنگ دشمن را از همان‌جا که پرت کرده بود پاسخ دادیم
  • بهره‌برداری از باغ راه حضرت زهرا(س) در آینده نزدیک
  • بیانیه جامعه روحانیت مبارز در مورد پاسخ ایران به اسرائیل: رزمندگان اسلام سنگ دشمن از همان‌جا که پرت کرده بود پاسخ دادند و توان و اراده‌ی دفاع از مظلوم و کوتاه نیامدن از عزّت اسلامی و ایرانی را به اثبات رساندند
  • هنرمندان برتر آذربایجان غربی در «جشن هنر انقلاب» مورد تقدیر قرار گرفتند
  • هلاکت شجره خبیثه صهیونیست با حماسه ماندگار سپاه سرعت گرفت
  • مسلم بن عقیل پیشگاه حماسه عاشورا