Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله اول رقابت‌های پلی آف بیست و نهمین دوره لیگ برتر واترپلو در استخر بین‌المللی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد و با پیروزی قاطع تیم واترپلو پرسپولیس همراه بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پس از برگزاری مرحله گروهی بیست و نهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر واترپلو کشور، رقابت‌های پلی آف این مسابقات از امروز (جمعه) آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع رقابت‌های گروهی این مسابقات به ترتیب تیم‌های پرسپولیس، دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، سایپا و استخر شهید نوفلاح در گروه A  و تیم‌های نفت امیدیه، نفت و گاز گچساران، رعد پدافند و پیشگامان کویر یزد در گروه B اول تا چهارم شدند. بر این اساس تیم‌های اول و چهارم، سوم و دوم دو گروه بصورت ضربدری در مرحله اول پلی آف امروز جمعه چهارم بهمن ۱۳۹۸ در استخر بین المللی مجموعه ورزشی شهید شیرودی به مصاف هم رفتند.  در اولین رقابت امروز، تیم واترپلو پرسپولیس از ساعت ۱۰ صبح برابر پیشگامان کویر یزد قرار گرفت.

پرسپولیس در این مصاف با ارایه یک بازی قدرتمندانه و هماهنگ با غافلگیر کردن حریف خود، خیلی زود امتیازات لازم را دریافت کرد و با ارایه یک بازی برتر با نتیجه ۱۸ بر ۵ به پیروزی دست پیدا کرد.  دور برگشت این مسابقات نیز در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس رقابت لیگ برتر نفت یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ماراتون نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳/ رقابت گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی با بیش از ۵۰۰ هزار داوطلب

آزمون نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ از امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت آغاز شده و به مدت دو روز در گروه‌های آزمایشی مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ از صبح امروز با رقابت گروه آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی آغاز شده و عصر امروز نیز گروه‌های زبان خارجی و هنر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

تعداد داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی، ۱۲۸ هزار و ۳۶۲ داوطلب و علوم انسانی،۳۸۴ هزار و ۹۶۰ داوطلب است.

در مجموع در یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر در نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر زن و ۴۳۲ هزار و ۸۶۲ نفر مرد هستند. به این ترتیب ۶۳ درصد داوطلبان را زنان و ۳۷ درصد داوطلبان را مردان تشکیل می‌دهند.

تعداد ثبت نام کنندگان عادی ۴۹۲ هزار و ۱۲۵ نفر و تعداد ثبت نام کنندگان فرهنگیان ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر است.

آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور در امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان
  • آغاز ماراتون نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳/ رقابت گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی با بیش از ۵۰۰ هزار داوطلب
  • سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • برتری قاطع برابر قرقیزستان/ فوتسال ایران مسافر جام جهانی شد
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس