Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا مهاجری از تغییر زمین چمن ورزشگاه شهید وطنی خبر داد.

طرفداری- با شارژ مالی بازیکنان نساجی، شاگردان مهاجری از انگیزه کافی برای ادامه بازی های لیگ برخوردار هستند.

به گزارش فارس، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی در پیکان اظهار داشت:

به خاطر تاخیری که در حضورم داشتم عذرخواهی می کنم چون سر تمرین بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اولین بازی دور برگشت ما است دوباره تنور لیگ داغ می شود. امیدوارم که تماشاگران را جذب کنیم.

وی افزود:

در این مدت تعطیلات در باشگاه نساجی تغییر و تحولاتی داشتیم، آقای صنیعی فر رفتند و آقای حدادیان مالک باشگاه شدند. در آینده قرار است دغدعه زمین و مسایل اینچنینی نداشته باشیم.با پیگیری حدادیان و مسئولان استانی قرار است چمن ورزشگاه وطنی طبیعی شود.

مهاجری ادامه داد:‌

در نیم فصل دوم یکسری از بازیکنان را ناخواسته از دست دادیم که شرایط‌شان مشخص نیست و خلا بازیکنان را با بازیکنان دیگر پر کرده‌ایم. اردوی خوبی در بندر عباس داشتیم. دو بازیکن ارشمندمان یعنی جفری و میری را نداریم. امیدوارم شروع خوبی مقابل پیکان داشته باشیم. تیم خوب وارزشمندی است و ما با تمرکز لازم برای موفقیت تلاش می‌کنیم.

وی  در مورد اینکه تکلیف جدایی بازیکنان نساجی چه شد، عنوان کرد:

من بحث کلی را خدمتتان گفتم. جزئیات آن را از مالکیت باشگاه بپرسید ک ایشان حرف بزنند بهتر است.و در مورد مسائل مالی باشگاه هم قدم های خوبی برداشته‌ایم. حدادیان در تمرین ما شرکت کرد و با بازیکنان صحبت کرد. 10-15 روز دیگر هم دوباره پرداختی خواهیم داشت وقبل از عید هم دوباره پرداختی خواهیم داشت. دیگر باشگاه نساجی مثل گذشته دغدغه مسائل مالی را ندارد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد تغییر چمن ورزشگاه تصریح کرد:

این بخش دیروز مطرح شد و آقای حدادیان با استاندار جلسه داشت و تصمیم گیری شد در زمان مناسب این چمن تغییر کند والبته این فصل باید تمام شود. تمهیدات خوبی در نظر گرفته‌ام.

مهاجری در مورد اینکه همه جای شمال سرسبز است و چمن‌های این خطه مصنوعی است، گفت:

بله عجیب است البته در رشت هم دو زمین چمن مصنوعی است. سرسبزی به روح و جسم آدم شادابی می‌دهد. بازی در زمین چمن مصنوعی به دلیل بارش سخت است.امیدوارم در این زمینه بهتر و قوی‌تر اقدام کنیم و بدانیم که مهمتر از ایجاد چمن طبیعی تکنولوژی نگهداری آن است.

وی در مورد اینکه چند بازیکن جدید گرفته‌اید و آخر فصل به چه جایگاهی فکر می‌کنید، خاطرنشان کرد:

تلاش می‌کنیم تیم بهتری شویم. ما به لحاظ نتیجه گاهی خوب نبودیم اما فوتبال قابل دفاعی را با توجه به بضاعت‌مان ارائه می‌کردیم. اشکالمان را برطرف می‌کنیم. چند بازیکن را از دست داده‌ایم و بازیکنان دیگر هم برخی از آنها دیر به ما اضافه شدند.مثلا بحیرایی در اولین جلسه‌ای که به ما ملحق شد ما بازی دوستانه با سپاهان داشتیم که به او اجازه بازی دادیم. با این حال به هواداران قول داده‌ایم تمام تلاشمان را برای موفقیت انجام دهیم. فردا هم مثل همیشه نیازمند حمایت تک تک آنها هستیم تا بتوانیم نتایجی بهتر از گذشته بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد اینکه قرار بود به خاطر محرومیت از میزبانی در لیگ قهرمانان شرکت نکنیم اما باز هم شرکت کردیم و نظر شما در این باره چیست، اظهار داشت:

سؤال سختی پرسیدید. من در جایگاهی نیستم که بتوانم زیاد در این مورد صحبت کنم ولی نرفتن به مسابقات مشکلی را حل نمی‌کند و پاک کردن صورت مسئله است. AFC به ما 2 به علاوه 2 سهمیه برای حضور در لیگ قهرمانان داده است. چرا به کشورهای دیگر چنین سهمیه‌ای داده نشده؟ در برخی کشورها یک سهمیه و در برخی دو سهمیه داده‌اند. پس این پتانسیل را در ایران دیده‌اند که دو به علاوه دو سهمیه داده‌اند. باید برای حفظ این جایگاه تلاش کنیم و به صورت قوی، منطقی و با استدلال و لابی‌ها حق‌مان را بگیریم.

مهاجری  افزود:‌

در اوکراین هم اتفاقی یک هواپیمای هلندی را روسیه سرنگون کرد آیا یوفا اوکراین را از میزبانی محروم کرد ؟ پس چنین چیزی نباید باشد ما باید قوی باشیم و بتوانیم حق تیم‌های ایرانی را بگیریم. اکنون بعد از سال‌ها تیمی از مشهد در آسیا حاضر شده من در فوتبال مشهد کار کرده‌ام و اکنون شهرخودرو در پلی‌آف است و امیدوارم به مرحله گروهی برسد. چرا باید مردم مشهد از این اتفاق خوب محروم شوند. یک اتفاق در کشور ما افتاده در جاهای دیگر دنیا اتفاقاتی به مراتب بدتر رخ می‌دهد و همه از این اتفاق ناراحتیم اما باید قبول کنیم با یک اتفاق نمی‌توان گفت یک کشور ناامن است. 

وی در مورد اینکه متاسفانه کرسی‌هایی که ما در AFC داریم قدرتمند عمل نمی‌کنند و به حد کافی لابی نمی‌کنند، گفت:

به نظرم صداقت در دیالوگ نیست ما باید واقعیت را منتقل کنیم. وقتی واقعیت را بدانیم راحت تر می‌توان تصمیم‌گیری کرد. وقتی می‌خواهی از آب رد شوی طبیعی است که خیس می‌شوی. وقتی سکویی داریم باید از آن مراقبت کنند. من وقتی سرمربی هستم باید خودم را برای برد، مساوی و باخت آماده کنم. باید تلاش کرد، نمی‌توان فقط برای حفظ کرسی درAFC خود را به خطر نینداخت.

 مهاجری در پایان نشست خبری ضمن تشکر از مدیرعامل باشگاه نساجی بابت فعالیت در نقل و انتقالات این باشگاه گفت:

از علی امیری ممنون هستم که در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکنان خوبی را جذب تیم کرد و باعث شد با شرایط بهتری وارد مسابقات شویم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در هفته بیست و چهارم میزبان تراکتور تبریز است و اعضای تیم در این مسابقه چشم انتظار حمایت هواداران‌شان و پر شدن ورزشگاه وطنی هستند.

محمد عباس‌زاده، کاپیتان نساجی در روزهای اخیر تلاش زیادی کرده که تیم را متحد کند و روحیه آنها را بالا بیاورد. او از تیم رسانه‌ای نساجی درخواست طراحی یک پوستر برای دعوت از تماشاگران را داشت و از بازیکنان خواست آن را در صفحه خود منتشر کنند.

روی این پوستر روی طرحی گرافیکی از سکوهای وطنی نوشته شده: "جایی برای ناامیدی نیست. چشم انتظار شماییم."

عباس‌زاده در بازی مقابل تیم اسبق خود، تراکتور، باتوجه به محرومیت محمدرضا آزادی به احتمال زیاد در ترکیب اصلی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • جیمی‌جامپ وطنی در آغوش گلر برزیلی (عکس)
  • سکوت تراکتوری‌ها پس از شکست
  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • ساکت الهامی در مرز انفجار در ورزشگاه وطنی (عکس)
  • طنین نساجی ای امید شهر خسته در سکوهای وطنی / فیلم
  • حضور بانوان طرفدار نساجی در ورزشگاه وطنی / فیلم
  • حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!
  • نساجی در خانه دوباره قرمز می‌پوشد
  • محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی
  • احترام جالب بازیکنان رئال به لوگوی سیتی (عکس)