Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه کیش گفت: مردم ایران و سرداران رشید سپاه، هراسی از شهادت ندارند و اگر دستی به سوی آنها دراز شود، ملت ایران آن دست را قطع خواهند کرد. ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴ استانها جزایر خلیج فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، حجت‌الاسلام احمد حسن‌زاده ظهر امروز در نماز جمعه کیش اظهار داشت: رعایت تقوا برای همه اقشار جامعه لازم است اما این نیاز در بعضی گروه‌ها مثل مسئولین توجه ویژه‌ای را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و تسلیت ایام فاطمیه ادامه داد: روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش در ایام مختلف، در سیاه‌پوش کردن شهر پوشش نسبتا خوبی داشتند و این امر باید وسعت بیشتری یابد و در مناطق مرکز شهر و جدید گسترش پیدا کند. 

امام جمعه کیش: استکبار جهانی پاسخ دندان‌شکنی دریافت می‌کندامام جمعه کیش: دستگاه‌های دولتی در امربه‌معروف کم‌کاری می‌کنندامام جمعه کیش: کاندیداها به شعور مردم توهین نکنند

امام جمعه کیش با اشاره به "جمعه انقلابی" و اقامه نمازجمعه تهران به امامت مقام معظم رهبریگفت: قوی شدن یعنی به اقتدار رسانیدن، و اقتدار لازمه بقا در جامعه جهانی است و برای نفوذ و تاثیر گذاری در نظام جهانی باید در زمینه‌های مختلف اقتدار همه‌جانبه داشته باشیم. 

حسن‌زاده اقتدار را از نظر روشن‌فکران، حق فرماندهی و اراده تصمیم نهایی دانست و افزود: در زمینه‌های نظامی، ملی، علمی، فرهنگی و اقتصادی که بسیار مهم است باید به اقتدار برسیم.

وی با اشاره موشک‌باران پایگاه عین‌الاسد تصریح کرد: آمریکایی‌ها با این اتفاق متوجه شدند موشک‌های نقطه‌زن ایرانی برای عبور از صدها کیلومتر و رسیدن به مقصد نیازی به ماهواره ندارند و این باعث می‌شود که نتوانند در سیستم آن ورود یا اخلالی داشته باشند.

حسن‌زاده تهدید آمریکا مبنی بر ترور سردار سپاه را نشانه عجز و ناتوانی او دانست و گفت: مردم ایران و سرداران رشید سپاه، هراسی از شهادت ندارند و اگر دستی به سوی آنها دراز شود، ملت ایران آن دست را قطع می‌کند.

امام جمعه کیش تاکید کرد: برای رسیدن به اقتدار همه‌جانبه،  علاوه بر حوزه نظامی باید در همه جهات برجسته و تقویت شویم.

حسن‌زاده با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات، گفت: "اقتدار ملی" بسیار حائز اهمیت است و باید با حفظ وحدت به آن رسید.

وی افزود: امروز که در فضای مجازی شبهات بسیاری مطرح هست، باید در جهت تقویت اعتقادات و ایمان و یقین، قدم‌های محکم‌تری برداریم‌.

امام جمعه کیش ادامه داد: منظور از تقوا، فقط پرهیز از گناهان نیست بلکه اگر اهل یقین باشین و ریشه ایمان که اعتقاد است در وجودمان تجلی یابد، حتی مکروهات هم در اعمال‌مان جایی نخواهند داشت.

انتهای پیام/7558/ش

R7558/P/S6,1433/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ با اقتدار به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز امروز ۳۱ فروردین در خطبه‌های نماز جمعه اهواز گفت: تربیت یکی از مهمترین امور زندگی بشر و محصول زندگی دنیایی است. در تربیت فرزند و زندگی خانوادگی نباید سطحی برخورد کرد. تربیت باید عمیق باشد. داعش و منافقین حاصل تربیت سطحی از دین بودند.

وی افزود: دموکراسی غربی مصداق گروه فرقان و داعش است. این نوع تربیت دوام ندارد. در مقابل آن علوم انسانی اسلامی است همواره محصول می‌دهد. انسان‌شناسی باید شرعی و دینی باشد. خداوند می‌فرماید درک خوب و بد در انسان است. انسان شناسی اسلامی یعنی درک خوب از بد.

امام جمعه اهواز با اشاره به روز ارتش آن را به ارتشی‌ها تبریک گفت: روحیه تدین ارتش و کنار مردم بودن باعث پیروزی آن شده است.

وی بیان کرد: یکی از بزرگان اهل معرفت گفت به شلیک موشک از یمن نگاه کنید یعنی اتفاقات در منطقه شامات زمینه ظهور است. اتفاقی که در شامگاه شنبه اتفاق افتاد مدت‌ها بود که انتظار آن را می‌کشیدیم. اگر به سفارتخانه کشور‌های غربی حمله می‌شد با تمام قدرت دفاع می‌کردند. همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند سفارتخانه حکم خاک کشور را دارد. در این سال‌ها حمله به اسرائیل از طرف ما آشکار نبود آنها هم آشکار نمی‌کردند.

ولی هر بار اقدام مناسب اتفاق می‌افتاد. قدرت ما نامحدود است، اما ما از بخش محدود آن استفاده کردیم. گفتند ۹۹ درصد آنها را رهگیری کردیم. دروغ می‌گویند. اگر راست هم بگویند ۱٠ کشور با رژیم صهیونیستی شب و روز رصد می‌کردند و گنبد آهنین هم فعال کردند. ما فرض می‌کنیم حرف شما درست، اما همین که موشک ما شلیک شده مهم است. در این چند روز آمریکا ده بار پیام داده و گفته غلط کردم به اسرائیل گفته نکند دست از پا خطا کنید. خبر‌هایی هست که اینها اینگونه در برابر فرزندان شما، سپاه عزیز ما اظهار عجز می‌کنند.

وی ادامه داد: امتیاز‌هایی در هفته اخیر به یمن دادند که دست بکشید. اما یمن با قدرت ایستاده، چون محور مقاومت در منطقه ریشه دوانده به گونه‌ای که دغدغه‌ای برای حراست از مرز‌های اسلامی وجود ندارد. ده‌ها کشور و نه فقط انگلیس این دژ مستحکم را در منطقه برای منافع خودشان در منطقه ایجاد کردند. اگر این دژ مستحکم فرو بریزد تمام کشور‌های غربی در منطقه فرو می‌ریزد. می‌دانند که ایران اسلامی ریشه نازک اسرائیل را از صفحه روزگار محو خواهد کرد.

امام جمعه اهواز گفت: در این دو ساله روسیه ۷۰ پهپاد علیه اوکراین بکار گرفته، اما ایران اسلامی در کمتر از یک ساعت ۱۷۰ پهپاد از ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی فرستاد. روسیه در سال ۲۰۲۳ در حوزه بالستیک از ۱۰۸ موشک استفاده کرد. در مجموع ۱۵۳ موشک روسیه برعلیه اوکراین استفاده کرد. ۱۲۰ موشک بالستیک از ایران جامعه هدف در سرزمین‌های اشغالی را ویران کرده است. می‌گویند اتفاقی نیفتاده. ماهواره‌های ما فیلم‌برداری کرده است. در کمتر از نیم ساعت یک ششم قدرت چین بر علیه اسرائیل بکار گرفته شده است. ما منتظر هستیم شما دست از پا خطا کنید به اذن خدا اسرائیل در منطقه باقی نخواهد ماند.

موسوی‌فرد بیان کرد: این نمایش قدرت بود نه خود قدرت. ایران قصد داشت به دشمن نشان دهد این اقدام حداقلی چگونه نشان‌دهنده اثرات حداکثری است. حرکات بعدی رژیم صهیونیستی و هر کشور دیگری با اقتدار جواب داده می‌شود. در سایه مذاکره کدام کشور به حق خود رسید. در سایه اقتدار نظامی و تعقل موفقیت کسب می‌شود.

امام جمعه اهواز با اشاره به اجرای طرح نور، عنوان کرد: از نیروی انتظامی تشکر می‌کنم که با برنامه وارد شده است. تنها دولت و نیروی انتظامی نمی‌تواند بر این مشکلی که دشمن بر ما وارد کرده فائق بیاییم. همه باید تلاش کنیم. ادارات باید از خود شروع کنند. همه باید از خودمان شروع کنیم.

دیگر خبرها

  • انتقام سخت گرفته نشده است
  • اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های نظامی در سایه وجود ولایت فقیه است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران
  • سپا پاسداران انقلاب اسلامی،نماد اقتدار ایران
  • اقتدار سپاه نظام استکباری را به وحشت انداخته است
  • نیرو‌های مسلح ایران در مقابل تجاوز با اقتدار پاسخ دادند
  • اقتدار نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق یوم‌الله دیگری را در تاریخ ایران اسلامی ثبت کرد
  • پاسخ با اقتدار به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی
  • به رخ کشیدن گوشه‌ای از اقتدار نظام با عملیات تنبیهی وعده صادق
  • جمعه بازار صنایع‌ دستی در شهرملی گلیچ بهشهر برگزار می‌شود