Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@18:25:05 GMT

جهان، مرگ اسرائیل را خواهد دید

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۱۴۴۶

جهان، مرگ اسرائیل را خواهد دید

امام جمعه موقت ورامین گفت:اگرچه مقام معظم رهبری چند سال پیش فرمودند رژیم غاصب اسرائیل ۲۵ سال دیگر نخواهد بود اما شواهد نشان می‌دهد که زودتر از اینها بساط رژیم غاصب صهیونیست جمع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: اینکه مقام معظم رهبری این همه درباره فتنه هشدار می‌دهند و فتنه را خط قرمز نظام معرفی می‌کند به خاطر ویرانگر بودن فتنه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه سال ۸۸ معیار سنجش است، گفت: آنان که در برابر فتنه سال ۸۸ سکوت کردند یا با فتنه‌گران همراه شدند ظلم بزرگی به نظام کردند، اینها نباید انتظار داشته باشند که در کرسی‌های مسئولین نظام و سنگرهای حساس مانند مجلس قرار بگیرند و بر علیه شورای نگهبان داد بزنند که چرا این افراد را رد کردند یا کسانی که فساد اقتصادی دارند چرا رد شده‌اند.

امام جمعه موقت ورامین بیان کرد: من به رئیس‌جمهور عرض می‌کنم رسالتی بر دوش دارید، شما باید مشکلات جامعه را حل کنید و به مطالبات به حق مردم پاسخ بدهید در نظام اسلامی سیاست قانون این است که هر قوه و نهادی وظایفی برای آن تعریف شده است ما با صراحت می‌گوئیم هیچ کس در هیچ جایگاهی حق دفاع از عناصر فتنه‌گر و فاسد را نداشته و ندارد. 

محمودی تصریح کرد: به شورای نگهبان هم عرض می‌کنیم همان گونه که امام و رهبری تاکید کردند به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کنند و از این جوسازی‌های بی‌منطق نگران نباشند به این عناصر فتنه‌گر و حامیان آنها نیز می‌گوئیم باید توبه کنید و به سوی منافع ملی برگردید و گرنه مردم انقلابی ایران هرگز با شما سر سازش نخواهند داشت.

خطیب جمعه ورامین عنوان داشت: آن روز فاطمه مرضیه یک تنه به میدان آمد و کسی از او دفاع نکرد ولی دست از ولایت نکشید و ما باید درس بزرگ دفاع از امام زمان را از آن بانوی بزرگوار بیاموزیم لذا توجه کنیم محافل و مجالس فاطمیه زود به زود گسترش پیدا کند. 

وی با بیان اینکه نباید از برگزاری روضه‌های خانگی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی روز عزاداری برای آن شهیده مظلوم غافل شویم، تصریح کرد: روز چهارشنبه که روز شهادت آن حضرت است از ساعت ۱۰ صبح مراسم عزاداری در مسجد و شام شهادت هم مراسم تشییع نمادین آن حضرت برای بیستمین سال برگزار می‌شود.

محمودی گفت: در حوزه مسائل جهانی امروز شاهد رخدادهای مهمی هستیم عراق امروز شاهد تظاهرات میلیونی بر علیه آمریکا است که قطعاً در تاریخ عراق یا بی‌نظیر است یا کم نظیر، مردم عراق خواهان اخراج آمریکایی‌های اشغالگر هستند و این اتفاق از برکات خون شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس است.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها امروز در مخمصه جدی گرفتار شده‌اند، افزود: از طرفی مسئله استیضاح ترامپ همچنان مسئله مطرح آمریکا است اگرچه ممکن است در مجلس سنا استیضاح رأی نیاورد چون اکثریت نمایندگان جمهوری خواه هستند، ولی وضعیت فلاکت بار ترامپ حاکی از کاهش محبوبیت او است و باید بگوییم که امروز آمریکا در گرداب گرفتار شده که هر چقدر هم دست و پا بزند بیشتر غرق خواهد شد.

محمودی با بیان اینکه آمریکا می‌خواهد از رژیم غاصب اسرائیل دفاع کند در حالی که اسرائیل ادعا می‌کند امروز به دور خود دیوار بتنی کشیده و فقط به فکر حفظ منافع خود است، گفت: آمریکا بداند کارشناسان سیاسی دنیا معتقد هستند، اگرچه مقام معظم رهبری چند سال پیش فرمودند رژیم غاصب اسرائیل ۲۵ سال دیگر نخواهد بود اما شواهد نشان می‌دهد که زودتر از اینها بساط رژیم غاصب صهیونیست جمع خواهد شد.

وی با بیان اینکه قطعاً جهان، مرگ اسرائیل را خواهد دید تا امروز شعار «مرگ بر اسرائیل» ترک نخواهد شد، گفت:  از طرفی ترامپ قمارباز و دروغگو رسوا شده است و او در جایی رسیده که رسماً رئیس جمهور آمریکا اعتراف می‌کند که تروریست است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/ث30

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا شورای نگهبان مقام معظم رهبری اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین

رئیس پلیس آگاهی استان تهران از شناسایی و ستگیری متهم کلاهبرداری ۱۰ میلیارد تومانی در زمینه جعل اسناد و فروش مال غیر خبر داد و گفت: ۱۸ مالباخته شناسایی شدند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072683 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • رئیسی: اگر اسرائیل بار دیگر به خاک ایران تعرّض کند، معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • بلینکن: ما استاندارد‌های دوگانه درباره نقض حقوق بشر از سوی اسرائیل نداریم
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان
  • جشن مردمی شکوفه های رنگی در ورامین
  • اسپوتنیک: موشک‌های ایران به حفاظت‌شده‌ترین نقطه اصابت کرد
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • شناسایی و دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی