Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@20:45:06 GMT

شرور معروف بلوچستان به هلاکت رسید

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۱۴۵۴

شرور معروف بلوچستان به هلاکت رسید

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: شرور معروف جنوب استان سیستان و بلوچستان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات ایرانشهر به هلاکت رسید. ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان، محسن گل محمدی اظهار داشت: بامداد امروز و توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر به دنبال وصول گزارش سرقت مسلحانه مجدد توسط شرور معروف و پس از رصد سریع اطلاعاتی انجام گرفته سرانجام شرور معروف جنوب استان سیستان و بلوچستان که خود را به همراه اموال مسروقه در محاصره مامورین اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر می‌دید، به سمت مامورین تیراندازی می‌کند که در ادامه درگیری مسلحانه به هلاکت می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تخریب 18 خودرو توسط 9 شرور در شرق تهرانفیلم/ لحظه حمله به "هانی کرده" شرور معروف تهرانجزئیات حمله خونین به "هانی کرده" شرور معروف پایتخت

وی افزود:  نامبرده دارای سوابق متعدد کیفری از جمله چندین فقره قتل، آدم‌ربایی، چندین فقره سرقت مسلحانه‌، حمله به خودروهای گشتی انتظامی شهرستان و شهادت مامورین انتظامی و زخمی کردن چندین نفر از پرسنل انتظامی، شرارت‌های متعدد و ایجاد ناامنی در شهرستان‌های دلگان، فنوج، بمپور و ایرانشهر بود.

دادستان ایرانشهر ضمن تقدیر از زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر که خدمات ارزنده‌ای را تاکنون برای برقراری امنیت منطقه ارائه کرده‌اند، گفت: مبارزه  جدی و قاطعانه با مخلان نظم و امنیت و اشرار در راستای تأمین احساس آرامش و آسایش شهروندان نجیب شهرستان همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: از شرور مذکور چندین قبضه سلاح جنگی و مهمات مربوطه و چندین نارنجک جنگی نیز کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/392/ش

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، ایوب کرد گفت: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه زیر پوشش این اداره کل ساخته شده که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین آلات راهداری این اداره کل انجام شده و باعث صرفه جویی هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.
وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و ساخت راه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد تصریح کرد: تکمیل و ساخت این میزان راه روستایی در استان، نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: امسال نیز ساخت راه‌های روستایی در دستورکار قرار دارد تا بخشی از عقب ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند