Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین روز از مسابقات لیگ برتر کاراته وان پاریس ۲۰۲۰ در سالن ورزشی پیردوکوبرین با استقبال فرانسوی ها آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از پاریس، نخستین روز از مسابقات لیگ برتر کاراته وان سال ۲۰۲۰ از صبح امروز در سالن ورزشی پیردو کوبرین آغاز شده است. در این دوره از مسابقات ۷۰۳ کاراته کا از ۹۲ کشور در این مسابقات حضور پیدا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین روز از این مسابقات ۹ نماینده کشورمان در دو بخش کاتا و کومیته به روی تاتامی می روند. 

فاطمه صادقی و نگین باقری در کاتای انفرادی مبارزات خود را آغاز مرده اند. در بخش کومیته انفرادی نیز سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم و طراوت خاکسار در وزن ۵۵- کیلوگرم نماینده کشورمان در روز نخست هستند. در بخش مردان در وزن ۶۰- کیلوگرم، علی مسکینی، در وزن ۶۷- کیلوگرم، امیر مهدی زاده و امیررضا میرزایی و در وزن ۷۵- کیلوگرم، بهمن عسگری و علی اصغر آسیابری به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

نکته بسیار مهم و بارز اهمیت اینکه؛ فرانسوی ها علی رغم اینکه علاقه بسیار زیادی به رشته کاراته دارند، همیشه برگزاری مهمترین و حساس ترین رویداد کاراته وان را برعهده دارند، در سال جدید ۲۰۲۰ میلادی هم میزبانی دومین مرحله مسابقات کاراته وان را برعهده گرفته اند اما هیچ خبری از تبلیغات میزبانی فرانسوی ها در سطح شهر دیده نمی شود. در واقع هیچ تبلیغی از مسابقات کاراته وان پاریس حتی در سطح شهر و اطراف سالن مسابقات تا روز اول مسابقات دیده نمی شود.

تعداد زیادی از فرانسوی ها در سالن مسابقات حضور پیدا کرده اند و مسابقات را از نزدیک تماشا میکنند. 
مسابقات در بخش کاتا در خالی آغاز شده است که دو نماینده از ایران دقایقی قبل به روی تاتامی رفتند و این رقابت ها همچنان ادامه دارد.

مسابقات روی چهارتاتامی برگزار می شود که فضای بسیار خوبی ذر سالن مسابقات حاکم است و میزبان داخل ورزشگاه را به خوبی آماده برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک کرده است.


تقریبا بیش از نیمی از صندلی سالن مسابقات پر شده و لحظه به لحظه به تعداد نفرات حاضر در سالن مسابقات اضافه می شود.


بیرون از سالن مسابقات یک نمایشگاه بسیار کوچکی بر پا شده و تمام لوازم و تجهیزات مورد نیاز کاراته کاها به نمایش گذاشته شده است.


تقریبا تمام داورانی که قرار است در المپیک توکیو قضاوت کنند در سالن مسابقات حضور دارند و قطعا با حضور بهترین داوران کاراته دنقا؛ خطای انسانی کمی زا در طول مسابقات شاهد خواهیم بود.


در گوشه ای از سالن بنر بسیار بزرگی نصب شده که تصویر بنر برج ایفل است که در وسط بنر تصویر یک کاراته کا دیده می شود که با اجرای فرم از میزبانی مسابقات کاراته در شهر پاریس خبر داده است.

جواد سلیمی رییس کمیته داوران فدراسیون کشورمان است که اتفاقا از جمله داوران ایرانی حاضر در المپیک توکیو است که امروز  قضاون در این رقابت ها را برعهده دارد.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر کاراته پاریس ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور

مسابقات کاراته قهرمانی کشور - انتخابی تیم ملی در بخش کومیته با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران در محل سالن دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد. 

در پایان این رقابت ها، در بخش کومیته و در وزن ۵۷- کیلوگرم رده سنی نوجوانان پسر، محمد طا‌ها شهابی نژاد به مربیگری علیرضا محمد پور مکی آبادی عنوان نخست رقابت‌ها را از آن خود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • چهره جهانی ورزش ایران: مسابقان من را در عربستان برگزار کنید!
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد
  • ترکیب نهایی کشتی آمریکا در المپیک مشخص شد
  • معرفی قهرمانان سه وزن نخست کاراته دختران زیر ۲۱ سال کشور
  • میزبانی موفق همدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور