Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه ابرکوه گفت: رجزخوانی آمریکا مبنی بر ترور سردار قاآنی برای ملت ایران پشیزی ارزش ندارد و کمترین خطای آمریکا قدرتمندانه پاسخ داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن ماه بهمن به عنوان ماه تعیین سرنوشت تاریخ مبارزات ملت ایران، اظهار کرد: بهمن، ماه اضمحلال قدرت شیطانی شاه و فروپاشی حکومت ۲۵۰۰ ساله ستم‌شاهی و ماه پیروزی انقلاب اسلامی در دوران قبل از انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روییدن نهال جمهوری اسلامی در بهمن‌ماه 57

امام‌جمعه ابرکوه خاطرنشان کرد: دو قدرت استعمارگر شرق و غرب که جهان را بین خود تقسیم کرده، ملت‌ها را می‌چاپیدند و منابع و منافع آنان را به یغما می‌بردند. در این میان ملت مسلمان ایران که پرورش یافته در مکتب علوی و فرزند عاشورای حسینی هستند، با انقلاب اسلامی نظامی نوین را به عنوان راه سوم و با رد قدرت‌های شرق و غرب با شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی فرا روی مردم قرار دادند.

حجت‌الاسلام حسینی ابراز کرد: نهال مقدسی که در بهمن ۵۷ رویید، اکنون با هدایت الهی امامین انقلاب رشد و قامت کشید تا اینکه اکنون به شجره طیبه تبدیل شده و بر کل منطقه سایه بر سر ملت ها گسترانده است و آنان را به رویارویی مستقیم با جبهه کفر جهانی به سردمداری آمریکا تشویق و تشجیع کرده است.

حسینی تصریح کرد: ثمره عملیه این بصیرت انقلابی در جهان اسلام را امروز در راهپیمایی عظیم و یکپارچه ملت عراق علیه اشغالگران آمریکایی می‌بینیم. راهپیمایی ضدآمریکایی ملت رنج‌کشیده عراق بیانگر اقبال عمومی جهان اسلام از رزمندگان بدون مرز در دفاع از مسلمانان جهان و بلاگردانی از حرم و اماکن مقدسه است.

رجزخوانی‌های آمریکا برای ملت ایران پشیزی ارزش ندارد

وی تأکید کرد: آمریکایی‌های احمق که از ترور بزدلانه خود در به شهادت رساندن سردار سلیمانی درس عبرت نگرفته‌اند، جسورانه و وقیحانه می‌گویند اگر سردار قاآنی بخواهد راه شهید سلیمانی را ادامه دهد او را نیز ترور می‌کنند.

خطیب جمعه ابرکوه اضافه کرد: آمریکایی‌ها نمی‌دانند این رجزخوانی‌های موهوم، در نظر ملت ما پشیزی نمی‌ارزد و کمترین خطای آمریکا را قدرتمندانه پاسخ داده و در کمترین فرصت زمانی این قدرت تروریستی و جهنمی را به همراه ولیده پلیدشان اسرائیل، به خاک مذلت ‌نشانده و از صفحه روزگار محو خواهد کرد.

حسینی افزود: آمریکا اخیراً سه کشور اروپایی آلمان، انگلیس و فرانسه باقی‌مانده در برجام را در باج‌خواهی آشکار تهدید کرده که اگر در برجام منافع ایران را دنبال کنند آنان را به افزایش ۲۵ درصدی صادرات خودرو مجبور خواهد کرد. لذا این‌ها در ۲۴ دی بیانیه داده و از راه‌اندازی مکانیزم حل اختلاف برجام و ارجاع پرونده هسته‌ای به سازمان ملل و از سرگیری خودکار تحریم‌های این سازمان خبر دادند.

همراهی اروپایی‌ها با آمریکا در فشار بر ایران

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه گفت: این جنتلمن‌های حامی تروریسم سال گذشته فریبکارانه از راه‌اندازی سازوکار مالی تجاری اروپا با ایران سخن گفتند؛ امّا هرگز اقدامی در راستای تعهدشان صورت نداده و حالا حرف از مکانیسم ماشه به میان می‌آورند.

وی یادآور شد: این مثلث غربی، عربی و عبری که هم‌پیمان سرکرده کفر جهانی یعنی آمریکا هستند و در ایجاد فشار حداکثری در جنگ اقتصادی و جنگ ترکیبی در خیمه‌شب‌بازی خود در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی را که بسترساز آن خود آمریکا بود را دستاویز کرده تا نقش پادوی مفلوکانه خود را برای آمریکا تکمیل کنند.

تکمیل جنگ روانی علیه ایران به بهانه ناامن بودن آسمان ایران

حسینی اضافه کرد: در همین راستا کنفدراسیون فوتبال که رئیس آن شاهزاده حکومت منفور بحرین است اعلام می‌کند که آسمان ایران امنیت ندارد و باید ایران از میزبانی مسابقات بین چهار باشگاه ایرانی با حریفان خارجی محروم شود.

وی تأکید کرد: دشمنان می‌خواهند در تکمیل جنگ روانی روحیه انقلابی جوانان ما را هدف‌گیری کنند، امّا وزارت ورزش و جوانان باید برای شکستن این حکم ناجوانمردانه با دیپلماسی ورزشی تلاش کند و جلوی زیاده‌خواهی‌ها را بگیرد.

تحولات درمانی در بیمارستان ابرکوه

رئیس مجمع بسیج ابرکوه در مسائل داخلی شهرستان به پایان انتظار مردم برای سی‌تی‌اسکن اشاره کرد و گفت: دستگاه سی‌تی‌اسکن که به مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خریداری شده بود وارد بیمارستان شد. لذا امید است مسئولین بیمارستان در کار ساخت مکان نصب و استقرار آن تسریع کنند.

 امام‌جمعه ابرکوه اذعان کرد: دستگاه C.R جهت ارتقا خدمات تصویربرداری، تجهیزات کامل بخش I.C.U و مراقبت‌های ویژه برای بیمارستان ابرکوه خریداری شده و دستگاه سونوگرافی نیز با تجهیزات کامل آماده بهره‌برداری است.

وی همچنین از تنظیم قرارداد با بخش خصوصی برای خرید دستگاه تصویربرداری فک و صورت خبر داد و تصریح کرد: راه‌اندازی بخش‌های بستری زنان و اورژانس در فاز دوم طرح توسعه پیش بینی شده که امید است تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

امام‌جمعه ابرکوه در خاتمه مردم شهرستان ابرکوه را به حضور در مراسم‌های مختلف سوگواری شهادت حضرت زهرا (س)، شام غریبان آن حضرت از میدان امام حسین (ع) تا مصلی شهدا محراب و همچنین یادمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حضور یابند.

انتهای پیام/ 90027

منبع: فارس

کلیدواژه: تحریم فوتبالی سردار شهید سلیمانی دستگاه سی تی اسکن تحریم آمریکا فارس یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رجزخوانی زیبای کارگردان آپاراتچی علیه رژیم صهیونیستی

علی طاهرفر کارگردان فیلم آپاراتچی در اکران مردمی این فیلم در مشهد گفت: دفاع از هنر یعنی/ قرار جنگ اگر باشد/ محل فیلمبرداری/ تل‌آویو است تهران نه.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • ببینید/رجزخوانی کارگردان آپاراتچی علیه رژیم صهیونیستی
  • حمله ایذایی اسرائیل ارزش چندانی نداشت و مسئولیت آن را هم نپذیرفتند/ به دنبال سلاح هسته ای نیستیم/ کسی که زیر میز دیپلماسی زد، آمریکا بود و نه ایران
  • کنعانی: آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران | اقدام ایذایی در اصفهان، بی‌ارزش بود
  • حمله ایذائی اسرائیل ارزش چندانی نداشت و مسئولیت آن را هم نپذیرفتند/ کسی که زیر میز دیپلماسی زد، آمریکا بود و نه ایران
  • حمله ایزائی اسرائیل ارزش چندانی نداشت و مسئولیت آن را هم نپذیرفتند/ کسی که زیر میز دیپلماسی زد آمریکا بود و نه ایران
  • حمله اسرائیل ارزش چندانی نداشت و مسئولیت آن را هم نپذیرفتند/ کسی که زیر میز دیپلماسی زد آمریکا بود و نه ایران
  • کنعانی: در برجام آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران/ اقدام ایذایی در اصفهان اقدامی بی‌ارزش بود
  • فیلم| رجزخوانی جالب کارگردان فیلم آپاراتچی برای اسرائیل
  • فیلم | رجزخوانی زیبای کارگردان آپاراتچی علیه رژیم صهیونیستی
  • فیلم/ رجزخوانی زیبای کارگردان آپاراتچی علیه رژیم صهیونیستی