Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@09:21:44 GMT

طرح تنظیم بازار گوشت قرمز آغاز شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۱۵۴۳

طرح تنظیم بازار گوشت قرمز آغاز شد

معاون امور دام وزیر جهاد کشاورزی از طرح بسته‌بندی گوشت قرمز در شهرهای بزرگ خبر داد و گفت:‌ با اینکار واسطه‌ها حذف می شوند و هر روز به تعداد مناسبی ذبح دام انجام می شود و اگر کمبود گوشت احساس شد، از ذخایر اساسی توزیع خواهد شد. ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ اقتصادی کشاورزی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم مرتضی رضایی معاون امور دام وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: تولید تخم‌مرغ در کشور به یک میلیون تن، تولید گوشت مرغ 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیون تن و تولید گوشت قرمز به حدی مناسب شده که تولیدکنندگان برای فروش باید حمایت شوند؛ ضمن اینکه تولید شیر به 11 میلیون تن می‌رسد.

وی با بیان اینکه رشد جمعیت 1.2 درصد است، افزود: در عین حال رشد تولید کشاورزی سالانه 4 تا 6 درصد است و این از نظر تولید محصولات کشاورزی و غذایی اطمینان خاطری ایجاد می‌کند که مشکلی نیست.

قیمت گوشت گرم گوسفندی به 78 هزار تومان کاهش یافت+ نرخ انواع گوشت50 تن گوشت قرمز و هزار تن ذرت و جو به مناطق سیل زده ارسال شد

معاون امور دام وزیر جهاد کشاورزی همچنین از طرح بسته‌بندی گوشت قرمز در شهرهای بزرگ مانند تهران خبر داد و گفت:‌ هدف این است که واسطه‌ها حذف شوند و هر روز به تعداد مناسبی ذبح دام انجام تا گوشت مورد نیاز مردم تأمین شود و اگر کمبود گوشت احساس شد، از ذخایر شرکت پشتیبانی امور دام به بازار عرضه می‌کنیم.

رضایی گفت: توجه به تولید گوشت باعث شده 160 هزار گوساله پرواربندی‌شده، به تولید اضافه شوند و مشکلی از نظر گوشت قرمز نداشته باشیم.

رضایی همچنین در مورد شایعات اخیر درباره سلامت شیر گفت: شیر و محصولات دامی ایران دارای یکی از سخت‌گیرانه‌ترین استانداردهای سلامتی است که برای شیر 100 نانو گرم به عنوان معیار است که این میزان در ایالات متحده آمریکا 500 نانوگرم است و در مورد هر نوع آلودگی حدمجازی تعریف شده که البته شیر تولیدی دامداری‌های ما زیر این معیار یعنی در حد 60 و 70 است و حتی در برخی موارد شیر عاری از آفلاتوکسین است.

وی افزود: ممکن است در مورد برخی از دام‌های مریض یا دام‌هایی که از علوفه کپک‌زده استفاده کردند، آفلاتوکسین موجود باشد، اما به طور کلی شیر یک غذای فراسودمند و بسیار مفید است.

وی در مورد تولید ژله رویال گفت: زنبور غیر از محصول عسل، ژله رویال تولید می‌کند که برای پرورش ملکه زنبور عسل به کار می‌رود و بسیار مفید است و در واقع اکسیر جوانی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

R1342/P/S7,83/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پشتیبانی امور دام قیمت گوشت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پشتیبانی امور دام قیمت گوشت پشتیبانی امور دام قیمت گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت قرمز، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ شامل گوسفند زنده، ران گوسفندی، سردست گوسفندی، دنبه گوسفندی، قلوه گوسفندی، شقه گوسفندی، پرده گوسفندی، چرخ کرده گوسفندی بدون چربی و فیله گوسفندی اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت قرمز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تولید سالانه ۱۸ هزار تن گوشت قرمز در استان
  • قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عشایر ملارد سال گذشته ۱۰۰۸ تُن گوشت قرمز تولید کرده اند