Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم در «فارس من» از ناراحتی خود برای تهدید سردار سپاه قدس نوشتند. این کمپین یکی از پرامضاترین سوژه‌های هفته ما بود.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ این بار سردار قاآنی را تهدید کردند. گفتند اگر راه سلیمانی را ادامه دهد او را هم ترور خواهیم کرد. کور خوانده‌اند. همه مردم ایران راه سردار سلمانی را ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتحاد مردم ما آمریکا را نقره‌داغ کرد. کاری کرد تا دیگر دست از پا خطا نکنند.

 

مردم ما شریفند. قدر زحمت می‌دانند. کاربران «فارس من» هم از زمانی که شنیدند «هوک»، سردار قدس را تهدید کرده دل تو دلشان نیست. برایمان سوژه ثبت کردند و نوشتند: «نماینده ویژه آمریکا در امور ایران امروز گفته اگر سردار قاآنی، جانشین سپهبد شهید سلیمانی بخواهد راه او را ادامه دهد به همان سرنوشت سلیمانی دچار خواهد شد. این‌بار قبل از اجرای این تهدید سپاه پاسداران باید پاسخ درخوری به منافع آمریکا در منطقه بدهد.» 

 

خبرگزاری فارس هم حمایت‌ها و سوژه‌های شما در حمایت از این سردار فراملی کشور را به گوش سایر هم‌وطنان می‌رساند. با ما همراه باشید.

 

انتهای پیام/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه پاسداران آمریکا شهید سردار قاآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده کشف ۳۰ هزار دلار از ۲ مسافر به مقصد امریکا در شعبه سوم بدوی تعزیرات شیراز رسیدگی شد.
غلامرضا سالاری ادامه داد: شعبه با توجه به مدارک موجود و کافی نبودن توضیحات متهمان پیرامون پرونده، تخلف قاچاق را محرز دانست و علاوه بر ضبط ارز‌های کشف شده، هر کدام از متهمان را به پرداخت ۷ میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی ارز‌های کشف شده محکوم کرد
این افراد جمعاً به پرداخت ۱۵ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
سالاری افزود: مأموران پلیس فرودگاه شهید دستغیب شهرستان شیراز این تخلف را هنگام بازرسی از مسافران در فرودگاه، کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: خروج ارز از کشور بیش از ۵ هزار یورو و جابجایی بیش از ۱۰ هزار یورو معادل آن با سایر ارز‌ها درون کشور قاچاق محسوب و پرواز و خروج مسافر تا تعیین تکلیف تخلف و پرداخت کامل جریمه ممنوع می‌شود.

دیگر خبرها

  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • فیلم/ پاسخ کوبنده نماینده کویت در سازمان ملل به نماینده اسرائیل
  • پاسخ دیوار به وزارت راه و شهرسازی: به جای تهدید به تعهدات‌تان عمل کنید
  • فیلم| واکنش افسر بازنشسته سیا به پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • پاسخی کوبنده در انتظار رژیم صهیونیستی
  • حماس پاسخ آمریکا را داد + جزئیات