Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان ناشی از سیلاب تخصیص یافته است.

محمد باقر نوبخت شامگاه پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان که در زاهدان برگزار شد اظهار داشت: ۴۴هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی در۹ ماهه امسال در کشور پرداخت شده در حالی که مجموع هزینه سال گذشته ۴۳ میلیارد تومان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: از این میزان هزار و ۱۰۰میلیارد تومان وام با کارمزد پایین و ۷۰۰ میلیارد تومان وام بلاعوض برای بهسازی و ساخت منازل روستاییان خسارت دیده از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.

معاون رییس جمهور گفت: میزان خسارت برآورد شده ناشی از سیلاب در کشور ۳۸هزار میلیارد تومان بوده که تاکنون ۲۰هزار میلیارد تومان تخصیص یافته و پرداخت شده است.

وی افزود: پرداخت‌های مورد نیاز در بخش جاری کشور انجام شده و در بخش عمرانی هم ۴۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی در ۹ ماهه امسال در کشور پرداخت شده است.

نوبخت بیان کرد: تا پایان سال آینده هزار و ۳۰۰ کیلومتر راه آهن را در کشور تامین بودجه میکنیم و تحویل می‌دهیم که راه آهن چابهاربه زاهدان یکی از این طرح‌هاست.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: برنامه ریزی لازم با وجود تحریم‌ها پیش‌بینی شده تا خللی در پرداخت حقوق‌های ماهانه، یارانه و کمک هزینه معیشتی پیش نیاید.


وی با بیان اینکه بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان کمک معیشتی هر ماه به افراد مستعد پرداخت می‌شود افزود: بیستم هر ماه ۳ هزار و  ۵۰۰ میلیارد تومان یارانه و قبل از ۳۰ هر ماه ۱۸ هزار میلیارد تومان حقوق واریز می‌شود.

معاون رییس جمهوری اظهار داشت: تورم ماهانه از ۳.۲ دهم درصد به هشت دهم درصد تقلیل پیدا کرده، تورم نقطه‌ای از ۲۷ درصد به ۲۶ درصد و تورم سالانه از ۴۰ درصد به ۳۸ درصد کاهش پیدا کرده است.

نوبخت ادامه داد: سالجاری در مقایسه با پارسال ۴۱ درصد رشد پرداختی به کارمندان دولت را داشته ایم و آخرین اقدام در حوزه رتبه بندی فرهنگیان بود.

در پایان این نشست تفاهم نامه‌ای برای ساخت ۱۴ هزار و ۱۰۰ واحد روستایی، ۲۱ واحد شهری، ترمیم هشت هزار واحد شهری و روستایی، احداث و ترمیم پنج هزار واحد دامی و تهیه لوازم معیشتی ۱۱ هزار واحد مسکونی تا پایان سال ۹۹ با همکاری دولت، بنیاد مسکن انقلاب و استانداری سیستان و بلوچستان امضا شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیلاب در سیستان و بلوچستان رییس سازمان برنامه و بودجه کشور خسارت سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد

لوکادیا از نظر فنی مهاجم خوبی بود اما حاشیه‌های خاص خود را داشت و در نهایت به بهانه‌های واهی کشورمان را ترک کرد.
بعد از آن که پرسپولیس در فیفا علیه این مهاجم هلندی حکم گرفت، لوکادیا خیلی تلاش کرد به پرسپولیس برگردد تا خسارت مالی را جبران کند اما این اتفاق رخ نداد و البته معلوم نشد که پرسپولیسی‌ها پول خود را از این مهاجم گرفتند یا نه؟
لوکادیا این روزها در تیم آموریبیتا که در دسته دوم اسپانیا بازی می‌کند نیمکت نشین شده و در ۶ بازی آخر این تیم فقط ۱۷ دقیقه مقابل لگانس بازی کرده که البته آنجا هم کاری از پیش نبرده است.
بی دلیل نبود که او می‌خواست دوباره به پرسپولیس برگردد و قرارداد ۱۸ ماهه ببندد تا هم خسارت مالی خود را جبران کند و هم بابت فصل بعد دوباره پول خوبی بگیرد.
این مهاجم ۶ گل حساس برای پرسپولیس زده بود؛ اما این روزها دوران بدی را سپری می‌کند و حتی در تیم ته جدولی لیگ ۲ اسپانیا تبدیل به یک نیمکت نشین شده است.

کد خبر 844819 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • جبران خسارت ۳۴۰ میلیون ریالی شاکی پرونده خدمات آسانسوردر ارومیه
  • باد و باران به ۶۲ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد
  • جابجایی سه میلیون و ۱۶۴ هزار و ۸۶۶ مسافر با ناوگان حمل و نقل مسافری سیستان و بلوچستان
  • پرداخت غرامت خسارت به کشاورزان در غرب استان اصفهان + فیلم
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل مسافری سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل ونقل مسافری سیستان و بلوچستان
  • دولت اعتبارات خاصی جهت ساخت و ساز مدارس در سیستان و بلوچستان اختصاص داده است
  • افزایش سقف پرداخت خسارت صندوق بیمه حوادث طبیعی چقدر اثرگذار است؟
  • باد و باران باعث تخریب ۲۰ اصله پایه شبکه برق شهرستان سراوان شد