Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@22:58:01 GMT

حضور در انتخابات به حواشی وصل نشود

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۱۶۲۶

حضور در انتخابات به حواشی وصل نشود

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام حسین دشتی، امام جمعه موقت بوشهر  در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و تشکر از برگزار کنندگان کنگره سرداران و دوهزار شهید استان گفت: برگزاری چنین آیین‌هایی موجب ایجاد روحیه جهادی در بین نسل جوان و زنده نکه داشتن یاد شهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در قبال شهدا مسئولیم انسان‌های وارسته‌ای که در زمان حیات و پس از شهادت تاثیر گذار بوده اند.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با اشاره به انتخابات مجلس که کمتر از یک ماه دیگر برگزار می‌شود، افزود: مشارکت در عرصه انتخابات ضرورت دارد  و حضور میلیونی مردم در انتخابات جمهوریت نظام را به جامعه جهانی نشان می‌دهد و اینکه مردم پای این نظام هستند.

دشتی گفت: مسئولان و خواص باید مراقب باشند و حضور مردم را به حواشی انتخابات و اینکه کدام داوطلب انتخاب شده یا نشده است وصل نکنند، زیرا حضور در انتخابات جزء واجبات شرعی است.

او بیان کرد: باید شخصیت‌های شاخص جامعه ویژگی‌های فرد اصلح را برای مردم عنوان کنند.

امام جمعه موقت بوشهر، تدین، وفاداری به نظام و رهبری، و تابع قوانین بودن را از جمله ملاک‌های بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات عنوان کرد و گفت: برخی مدعی هستند ثبت نام کنندگان این ویژگی‌ها را دارند و اصل را بر صلاحیت افراد قرار می‌دهند و اگر سندی غیر از آن دیده شود، رد صلاحیت می‌شوند.

دشتی افزود: اگر در صلاحیت داوطلبان شک و شبهه‌ای دیده شود و صلاحیت احراز نشود، شورای نگهبان مسئولیت بررسی این موضوع را برعهده دارد و به داوطلب فرصت داده می‌شود تا صلاحیت خود را اثبات کند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه بوشهر انتخابات مجلس کنگره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار سی‌سخت معرفی شد

شهردار شهر سی‌سخت با حضور معاون استاندار، فرماندار شهرستان دنا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی با حکم مستقیم استاندار معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، امروز _سه‌شنبه، بیست‌وهشتم فروردین_ در حاشیه آئین معارفه شهردار سی‌سخت، اظهار کرد: شهر سی‌سخت یکی از شهرهای توریستی و گردشگرپذیر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه شهردار شهر سی‌سخت باید با توجه به آوازه شهر سی‌سخت تلاش کند، افزود: علم و فرهنگ مردم این دیار زبانزد عام و خاص است، بنابراین شهردار سی‌سخت باید مدیریتی مناسب با این آب و خاک داشته باشد.

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امید است تمام مشکلات و حواشی گذشته شهرداری سی‌سخت با حضور این شهردار جوان به پایان رسد، آنچه مسلم است، دامن زدن به حواشی و کارهای بیهوده هیچ نفعی برای مردم ندارد.

وی تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده مشکلات شهری سی‌سخت مرتفع شود و این شهر را بیش از گذشته برای پذیرایی از مهمانان آماده کرد و همچنین رفاه حال مردم را در نظر گرفت.

به گزارش ایمنا، در پایان این آئین، سجاد بهرامی با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان شهردار شهر سی‌سخت معرفی شد.

کد خبر 745147

دیگر خبرها

  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • نشست علمای اهل تسنن شهرستان نقده
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • برگزاری انتخابات اتاق اصناف کشاورزی در خاتم
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • رئیس سازمان نظام روان‌شناسی: برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در اردیبهشت‌/ اصلاح قانون سازمان روانشناسی