Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@10:03:02 GMT

وحدت و همدلی زمین ساز شکست توطئه های دشمن است

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۱۶۷۲

وحدت و همدلی زمین ساز شکست توطئه های دشمن است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه وحدت و همدلی زمین ساز شکست توطئه‌های دشمن است، اظهار داشت: وحدت موجب ایجاد اقتدار اجتماعی می‌شود.

وی بیان کرد: وحدت و همدلی در انتخابات مجلس نیز باید مشاهده شود و تلاش شود کسانی راهی مجلس شوند که موجب عزت کشور شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به ایام فاطیمه، بیان کرد: حضرت زهرا (س) یک فرد نیست و یک مکتب است و پیروی از این مکتب انسانیت به دنبال دارد.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی پیرو مکتب فاطمی شکل گرفته است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: کشور به برکت نظام اسلامی از دستاوردهای بالایی برخوردار شده است و دارای تمدن شده است.

وی بیان کرد: تقویت پایه ه های ایمان ضروری است و این مهم نمی‌گذارد دشمن بتواند نفوذ کند و توطئه‌های دشمن با شکست مواجه می‌شود.

کد خبر 4833885

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد امام جمعه شهرکرد محمد علی نکونام بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد قزوین ایلام دهه فجر انتخابات 98 قاسم سلیمانی بیرجند شیراز سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست صهیونیست‌ها در همه جبهه‌ها

  بااین‌حال، اکنون شاهد گذشت زمان، فرسایشی‌ شدن جنگ و شکست صهیونیست‌ها در جنگ روانی و میدانی در غزه هستیم. در این خصوص گفت‌وگویی بامحمد رعد،رئیس فراکسیون «وفاداری به مقاومت» در پارلمان لبنان صورت داده‌ایم که از نظرتان می‌گذرد.

طی ماه‌های اخیر تمرکززیادی برابعاد میدانی جنگ‌غزه صورت‌گرفته ومقاومت تمام‌عیار ملت فلسطین به ناکامی رژیم صهیونیستی و حامیانش درغزه،رفح و خان یونس منجر شده است. بااین‌حال به نظر می‌رسد این رژیم در کنار جنگ نظامی، جنگ روانی علیه مقاومت را نیز در دستورکار قرار داده است. نظر شما در این خصوص چیست؟
دقیقا همین‌طور است. اساسا یک جنگ روانی از سوی رژیم اشغالگر علیه ملت‌های منطقه و جهان راه افتاده که منطبق بر یک ادعای دروغین است. براساس این ادعا که سال‌هاست تبدیل به نقطه ثقل جنگ روانی دشمن شده، هرگونه خواسته و ارائه‌ای از سوی اسرائیل محقق خواهد شد و در مقابل، هر بازیگر و کشوری که در مقابل صهیونیست‌ها بایستد شکست خواهد خورد. این گزاره در جریان جنگ غزه به صورت کامل به چالش کشیده شد. اعلام همبستگی و حمایت همه‌جانبه ملت‌های جهان از مردم غزه نشان داد که صهیونیست‌ها در این روایت‌سازی و همراه کردن افکارعمومی جهان با خود شکست سختی خورده‌اند، ضمن آن‌که به اهداف خود در غزه نیز دست نیافته‌اند. در پروسه جنگ روانی دشمن صهیونیستی، شاهد شکل‌گیری پدیده‌ها و قواعد مشخصی هستیم. صهیونیست‌‌ها سعی می‌کنند افکارعمومی منطقه و دنیا را نسبت به پیروزی در جنگ مقابل اسرائیل دلسرد کرده و این مسأله را امری اساسا ناممکن تلقی کنند. این القاگری از سوی رسانه‌های غربی حامی اسرائیل نیز تقویت می‌شود. 
 
مواجهه اضلاع منظومه مقاومت با جنگ روانی صهیونیست‌ها ووقایع میدانی جنگ غزه، چه تاثیری در ابطال ادعاها و گزاره‌های القایی تل‌آویو در این روند ایفا کرده است؟
صهیونیست‌ها اساسا ازتمرکز افکارعمومی برواقعیات جنگ غزه هراسان هستند،زیرا ازیک‌سو جنایات آنها وازسوی دیگر، شکست دشمن دررسیدن به اهداف خود را محرز می‌سازد؛ اما توان مقاومت روزبه‌روز در برابر صهیونیست‌ها بیشتر می‌شود و در دو سطح استراتژیک و تاکتیکی، مقاومت قادر به زمینگیر کردن دشمن شده است. بنابراین، ما از یک پیروزی کوتاه‌مدت (تاکتیکی) و یک پیروزی بلندمدت(استراتژیک) سخن می‌گوییم. درمواجهه با جنگ روانی صهیونیست‌ها در قبال تحولات غزه، باید روی نتایج تمرکز کرد و سؤالات عینی و ملموسی را نزد افکارعمومی جهان مطرح ساخت؛ ازجمله این‌که اهداف ادعایی دشمن صهیونیستی چه بوده‌ و اکنون کدام‌یک از آنها محقق شده است؟اکنون کشتار کودکان و زنان تبدیل به هدف صهیونیست‌ها شده است و خبری از تحقق اهداف ادعایی آنها نیست. رژیم جنایتکار اسرائیل قطعا پاسخ این حجم از قساوت را خواهد دید و ان‌شاءا... همه ما شاهد آن روز خواهیم بود.ما به‌سوی یک پیروزی بزرگ حرکت می‌کنیم که ابعاد آن به‌مراتب از حد تصور دشمنان فراتر است. 
 
به حمایت‌های متحدان غربی صهیونیست‌ها ازاین رژیم نامشروع، درطول جنگ نظامی وروانی درغزه اشاره کردید.آیااین حمایت‌ها تاثیری در تثبیت الگوواره‌های جنگ روانی دشمن داشته است؟
قویا می‌گویم که حتی حمایت‌های غرب نیز نتوانسته به تثبیت این الگوها و القائات کاذب منجر شود. واکنش افکارعمومی دنیا نسبت به جنگ غزه را امروز مشاهده می‌کنیم. درادامه این روند نیزحمایت‌های غرب ازرژیم‌صهیونیستی تاثیری درجلوگیری از سرنوشت محتوم جنگ که همان پیروزی مقاومت است نخواهدداشت.اهداف وخواسته‌های غرب و رژیم‌صهیونیستی درغزه یکی پس از دیگری به چالش کشیده شده ودرنهایت،دشمنان ناچار به تسلیم دربرابر شرایط موجود وآینده خواهند بود. حتی برخی محافل غربی نیز اذعان کرده‌اند اسرائیل قادر به سرکوب مقاومت(نابودی حماس) نیست وازاین رو،اهداف آن در جنگ غزه هرگز تحقق پیدا نخواهد کرد. قطعا در چنین شرایطی ارتش و کابینه رژیم‌صهیونیستی وحامیان غربی آن یک راه چاره بیشتر ندارند و آن تسلیم شدن در برابر شرایط مقاومت است. قطعا به این نقطه خواهیم رسید.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست همدلی نیرو‌های مسلح در مشهد
  • روز شهرکرد باید موجب وحدت و یکپارچگی شود
  • نماینده بسکتبال خراسان شمالی حریف خود را شکست داد
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • هوشیارانه با دشمن برخورد کنیم
  • آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد
  • شکست صهیونیست‌ها در همه جبهه‌ها
  • آیه چهارم سوره مبارکه صف، شعار محوری اتحاد و همدلی مومنین در مقابل دشمن پس از عملیات «وعده صادق»
  • آیه ۴سوره صف، شعار محوری اتحاد مومنین در مقابل دشمن پس از عملیات