Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال با جدال برابر الکویت، سومین‌ تقابل خود با نماینده‌های این کشور را انجام می‌دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال ایران پس از تحمل سفری سخت و طاقت فرسا، فردا در دوبی مقابل الکویت کویت قرار می‌گیرد و‌ به دنبال شکست این تیم و صعود به مرحله بعدی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا است.

اما آبی‌های ایرانی از تقابل با نماینده‌های کویت خاطره بسیار خوبی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین تقابل استقلال در سال ۱۳۵۰ و در چهارچوب مسابقات آسیایی بود که آن‌ها برابر العربی کویت با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شدند و بعد از آن با شکست نماینده کره جنوبی به مقام سوم مسابقات رسیدند.

دومین تقابل این دو تیم نیز باز هم در جام باشگاه‌های آسیا رخ داد. در سال ۱۳۸۱ که الکویت به ایران آمد و در ورزشگاه آزادی برابر استقلال قرار گرفت. آبی‌ها در آن دیدار با دو گل فراز فاطمی و تک گل علیرضا اکبرپور حریف خود را شکست دادند.

سومین تقابل این دو تیم نیز می‌توانست در سال ۲۰۰۷ شکل بگیرد. استقلال با الکویت در یک گروه قرار داشتند که آبی‌ها به علت دیر فرستادن مدارک خود از حضور در آسیا محروم شدند و حالا باید بعد از ۱۷ سال برابر این تیم کویتی قرار بگیرند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الکویت پلی آف لیگ قهرمانان آسیا استقلال العربی کویت استقلال العربی کویت الکویت پلی آف لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و شمس آذر قزوین در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر ساعت ۱۸ فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

دو تیم در حالی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند که تا به حال یک بار به مصاف هم رفته‌اند. دیداری که در دور رفت بیست و سومین دوره لیگ برتر برگزار شد و در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. حواشی این بازی به شرح زیر است:

*یک ساعت مانده به بازی داور اعلام کرد به دلیل تشابه رنگ پیراهن استقلال با شمس آذر، شاگردان جواد نکونام نباید پیراهن آبی به تن کنند! این اعلام داور در حالی صورت گرفت که در جلسه هماهنگی قبل از بازی پیراهن استقلال آبی و شمس آذر، یشمی انتخاب شده بود. 

*با وجود تکمیل ظرفیت صندلی‌های ورزشگاه، تعداد زیادی از هواداران پشت درهای ورزشگاه سردار آزادگان قزوین حضور داشتند که نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.

*بعد از اینکه اعلام داور به تیم استقلال که این تیم اجازه پوشیدن پیراهن آبی نداد و دلیل آن تشابه رنگ لباس دو تیم بود، قرار شد شاگردان نکونام با پیراهن سفید به زمین بروند.

*با توجه به بارش شدید باران در قزوین، بازیکنان دو تیم در این شرایط خودشان را گرم کردند. استقلالی‌ها هنگام تمرین کوتاه قبل از مسابقه با احتیاط کار را دنبال می‌کردند.

*مهدی هاشمی‌نسب در میان تشویق هواداران استقلال وارد زمین چمن ورزشگاه سردار آزادگان قزوین شد، او از روی سکوها بازی استقلال را به تماشا نشست.

*هواداران استقلال اقدام به تشویق جواد نکونام سرمربی تیم محبوب خود کردند و شعار‌هایی علیه پرسپولیس سر دادند. نکونام نیز قبل از شروع مسابقه به آنها یک دسته گل هدیه داد.

*اسکوربرد ورزشگاه سردار آزادگان به جای لوگوی تیم شمس آذر، علامت ضربدر (×) را نشان می داد.

*گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال از سوی هواداران تشویق ویژه شد. 

*سید حسین حسینی برای گرم کردن وارد زمین شد و استقبال بی‌نظیری از سوی هواداران استقلال را متوجه خود دید، به این خاطر به سمت آنها رفت و از آنها تشکر کرد. 

*پس از سرنگونی محمدی در محوطه جریمه شمس آذر، بازیکنان و نیمکت نشینان استقلال و در رآس آنها جواد نکونام نسبت به عدم اعلام پنالتی به سود تیمشان معترض بودند.

* با اعلام پنالتی به سود استقلال در دقیقه ۲۳، مربیان شمس آذر نسبت به این تصمیم اعتراض کردند.

*سید مهدی سید علی کارشناس داوری بعد از بازی اعلام کرد اعتراض شمس آذر به اعلام پنالتی صحیح بی مورد بوده و دو صحنه مشکوک دیگر در محوطه جریمه استقلال و شمس آذر خطای پنالتی نبوده است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • تیزر جالب باشگاه شمس‌آذر با استفاده از آهنگ گل یخ کوروش یغمایی برای تقابل با استقلال / فیلم
  • کری جالب شمس‌آذر‌ی‌ها برای استقلال‌ با آهنگ گل یخ!
  • دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم
  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • گزارش زنده: منچسترسیتی 0 - 0 رئال مادرید
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر