Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکندر ستوده، مدیرعامل مجتمع صنایع لاستیک یزد (یزد تایر) گفت: خوشبختانه با تلاش هایی که از سوی فعالان صنعت تایر صورت گرفته است، نه تنها کاهش تولید رخ نداده است بلکه در سال جاری درمقایسه با سال قبل، درصدی افزایش تولید وجود داشته است.مدیرعامل یزد تایر اضافه کرد: برای مثال در سایز پرایدی حدود 30 درصد افزایش تولید در مقایسه با سال گذشته وجود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلاتی وجود دارد اما افزایش تولید، خبر خوبی محسوب می شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ وی درخصوص مهم ترین مشکلات و موانعی که در صنعت تایر وجود دارد، گفت: تامین ارز از مهم ترین مشکلات این حوزه است و به سختی صورت می گیرد. برای مثال برای مدت یک یا دو ماه ارز تحویل داده نمی شود و این توقف که در تولید انجام می پذیرد، در خط تولید مشکلاتی را ایجاد می کند.ستوده اظهار داشت: باوجود تحریم ها و محدودیت هایی که اعمال شده است، واردات صورت می گیرد. مشکلات وجود دارد و نمیتوان گفت که موانعی در این حوزه نیست اما با وجود این موضوع، واردات و تامین مواد اولیه درحال انجام است.

 

مدیرعامل یزد تایر افزود: اگر ارز به موقع تامین و تخصیص شود، قطعا در جریان انتقال مواد اولیه از خارج از کشور برای تولید، توقفی ایجاد نمی شود.وی تصریح کرد: دولت و وزارتخانه حمایت های لازم را دارند و اگر این حمایت ها نبود، مسلما جریان تولید با وقفه مواجه میشد اما انتظار کمک های بیشتری وجود دارد. این حوزه یک صنعت راهبردی محسوب می شود و بایستی کمک های لازم انجام گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارز صنعت مشکلات وزارتخانه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۵ درصدی بارگیری راه آهن لرستان در نخستین ماه سال

تین نیوز

مدیرکل راه آهن لرستان گفت: میزان بارگیری راه آهن لرستان در فروردین ماه امسال به بیش از ۳۵ هزار تن رسید که ۳۵ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، رحمت رحمت نژاد افزود: میزان تن کیلومتر مبدا مقصد طی فروردین ماه سال جاری در اداره کل راه آهن لرستان به ۱۶ میلیون تن رسید که ۳۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد کرده است.

رحمت نژاد خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۴۴۵ هزار و ۴۱۹ تن کالا بارگیری شده که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ با میزان بارگیری ۳۱۷ هزار و ۳۲۷ تن، رشد ۴۰ درصدی دارد.

به گفته وی در سال ۱۴۰۱ تعداد واگن ها ۵۵۱۸ عدد بود که در سال گذشته ۷۸۲۴ واگن شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • افزایش ۶۲ درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • افزایش ۳۵ درصدی بارگیری راه آهن لرستان در نخستین ماه سال
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • تحقق ۱۰۶ درصدی مبادلات تجارت خارجی در کردستان
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین