Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، محمدحسن انصاریفرد در واکنش به خبر جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و پیشنهاد باشگاه بلژیکی گفت: یک چیزهایی گفتند که باید ببینیم چه چیزی است.

 

وی درباره اینکه قرار بوده بیرانوند بامداد امروز راهی ترکیه و سپس بلژیک شود، تاکید کرد: باید بروم و بررسی کنم. تلفنی به من یک چیزهایی گفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که در صورت پرداخت پول رضایتنامه بیرانوند، پرسپولیس مایل به جدایی این دروازه بان است؟ تصریح کرد: یک بحث‌هایی دارد که باید بررسی کنیم.

 

انصاریفرد همچنین در واکنش به احتمال حضور سوشا مکانی به جای بیرانوند در پرسپولیس، یادآور شد:؟ نه اصلاً چنین چیزی مطرح نیست.

 

مدیرعامل پرسپولیس همچنین درباره جلسه چهار مدیر ایرانی با مدیران AFC درباره میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: خدا را شکر دست پر برگشتیم. موقع رفتن امیدمان زیاد نبود. باید از AFC بابت تعامل تشکر کنیم. درباره موضوعات مختلف دو ساعت مذاکره کردیم که خروجی اش خوب بود. خدا را شکر که مردم خوشحال هستند.

 

انصاریفرد در خصوص اینکه خروجی این جلسه شبیه همان ابلاغ قبلی کنفدراسیون بوده و نیازی نبود آنها به مالزی سفر کنند، اظهار کرد: نه این‌طور نیست. در ابلاغ قبلی، AFC گفته بود بروید سه بازی خارج از خانه را انجام بدهید و بعد ما یک تیم تحقیق می‌فرستیم و اگر ایران امن بود میزبانی را می‌دهیم ولی در این جلسه ضمانت گرفتیم که سه بازی برگشت حتماً در ایران باشد که خوشبختانه ضمانت دادند.

 

وی گفت: اگر توافق نمی‌کردیم با محرومیت دو - سه ساله مواجه می‌شدیم و پروژه بعدی محرومیت تیم ملی بود. در جلسه شنیدم جریمه نقدی ۱۱ میلیون دلاری در صورت انصراف تیم‌ها در انتظارمان بود که می‌خواستند ضرر اسپانسرها را گردن ایران بیاندازند. من این را شنیدم و نمی دانم چقدر سندیت دارد. توافق پیروزمندانه بود و اگر حضوری نمی‌رفتیم این اتفاق نمی‌افتاد چون روی موضع خود ایستاده بودند که محروم هستیم.

 

مهر

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: محمدحسن انصاری فرد علیرضا بیرانوند سوشا مکانی نقل و انتقالات پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار پیش از اینکه این خبر خوش را به هواداران پرسپولیس بدهد، به تمجید از امیررضا رفیعی پرداخت: مطمئنم که رفیعی دروازه‌بان خوبی است و از فصل پیش هم آمادگی‌اش را نشان داده است. اما بخش حمله و دفاع تیم فقط شامل یک بازیکن نیست. مثلا ما برای گلزنی به عیسی بسنده نمی‌کنیم و به امیررضا هم نمی‌گوییم فقط در دروازه بایستد و از گل خوردن جلوگیری کند.

او در مورد گلر جوان سرخپوشان گفت: ما آپشن دیگری نداشتیم، اما خیلی به امیررضا اعتماد داشتیم. او کارها و تمرینات خوبی داشت و حتی از پارسال همیشه به او توجه داشتیم. وقتی گوهری به آلومینیوم رفت، به امیررضا مطمئن بودیم.

ویدئو: 330727

سرمربی پرسپولیس با اشاره به وضعیت پزشکی بیرانوند گفت: بیرانوند شروع به تمرین با تیم کرده اما نیاز دارد که به فیزیوتراپی ادامه بدهد. اميدوارم هرچه زودتر آماده بازی شود. شاید برای بازی جام حذفی نرسد اما به بازی با سپاهان می‌رسد.

ویه‌را همچنین با اشاره به شوخ بودن علیرضا بیرانوند گفت: ما یک فضای کاری خیلی خوب داریم. بازیکنانی داریم که خنده رو هستند و شوخی می‌کنند و بازیکنانی هم داریم که جدی‌تر هستند. بیرانوند یکی از بازیکنانی است که خیلی شوخی و بگو بخند می‌کند.

دیگر خبرها

  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد؛ خبر خوب برای سرخ‌ها!
  • آخرین وضعیت مصدومیت بیرانوند
  • یک لشکر گلر پشت سر رفیعی
  • سایه ترس روی دروازه بان تیم ملی در پرسپولیس افتاد
  • خبر مهم برای پرسپولیس و اوسمار از بیرانوند
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به واگذاری قرمزها
  • بیرانوند به بازی حساس پرسپولیس می رسد