Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل «بهمن سبز» حوزه هنری از آغاز ساخت پردیس بزرگ «مهر کوهسنگی» مشهد با سیزده سالن همزمان با دهه فجر خبر داد. به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید مصطفی حسینی، مدیرعامل موسسه «بهمن سبز» با اعلام خبر احداث سینمای ۱۳ سالنه «مهر کوهسنگی» در مشهد بیان داشت: همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فعالیت اجرایی یکی از بزرگترین پردیس‌های سینمایی کشور توسط موسسه بهمن سبز حوزه هنری در شهر مشهد آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پروژه سینمای ۱۳ سالنه «مهرکوهسنگی» با موقعیت مکانی مناسب در یکی از بهترین نقاط توریستی و گردشگری مشهد در دل بوستان کوهسنگی قرار دارد و ان شاءالله به دلیل مرکزیت آن در شهر، آن را به سینمایی در دسترس مردم، دانشجویان و سینما دوستان تبدیل خواهد کرد.
حسینی ادامه داد: در حال حاضر ساخت این مجتمع به اتمام و بهره برداری رسیده و بخش سینمایی آن که تحت مالکیت «بهمن سبز» است، هم اکنون در مرحله طراحی قرار دارد و شروع فعالیت عمرانی آن از دهه فجر خواهد بود.
مدیرعامل «بهمن سبز» خاطرنشان کرد: ساخت و احداث این پروژه سینمایی توسط موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری در قالب طرح بزرگ توسعه و ساخت سینما در سراسر کشور انجام می‌پذیرد و طبق برنامه ریزی در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد

قادر آشنا به سمت دبیر «هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران» منصوب شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم؛ طی حکمی از سوی محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی، قادر آشنا به سمت دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد.

متن حکم محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی به این شرح است:

"جناب آقای دکتر قادر آشنا
با سلام
نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به استناد ماده 6 آئین نامه جایزه پژوهش به موجب این حکم به عنوان دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب می‌شوید.
اهتمام برای شناسایی ظرفیت های مغفول مانده سینمای ایران اسلامی، معرفی پژوهش های برتر سینمایی، برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم برای مشارکت حداکثری محققین و پژوهشگران اندیشکده‌ای علمی کشور با عنایت ویژه به اسناد و قوانین بالادستی در این رویداد مهم علمی مورد انتظار است."
گفتنی است قادر آشنا دارای مدرک دکترای اندیشه سیاسی از دانشگاه علامه طباطبایی است و علاوه بر سوابق علمی و دانشگاهی به عنوان مدیرکل هنرهای نمایشی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کهگیلویه و بویر احمد و البرز، رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر و مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، فعالیت داشته و در حال حاضر معاون مطالعات و فناوری‌های نوین سازمان سینمایی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود
  • تاسیس ۱۶ موسسه فرهنگی و هنری در استان
  • میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی دیده شدن سینمای قهرمان محور را گرفت
  • جشن تولد برای میلاد کی‌مرام/ از سینمای قهرمان محور حمایت کنید
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
  • فیلم سینمایی آپاراتچی ،روایتی از سینما برای سینما
  • دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد
  • انتصاب دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران